Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 9

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-08-10, 20:07   #81
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Åh Irma, der var det mye fint!

Jeg har kjøpt meg kjole i dag (bilde sakset fra nettbutikken til produsenten):

Guava er ikke aktiv  
Gammel 14-08-10, 21:09   #82
Neados
Superduperaktiv
 
Neados sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 744
Neados er litt kulNeados er litt kulNeados er litt kul
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Kjøpt i dag Får ikke til å lagt inn bilde, så legger inn link, er helt forelsket:
http://www.desigual.com/#/woman/38/

Neados er ikke aktiv  
Gammel 14-08-10, 23:27   #83
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.



Denne, fra NoaNoa, ble min i dag. Aner ikke hvilken anledning jeg kan bruke den til, men den var utrolig fin.

Til hverdags?

__________________

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 15-08-10, 11:14   #84
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.851
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Til hverdags?

Det er det jeg har lyst til. Går fra hverdagsslubb til kjolepyntet lærer i løpet av sommerferien.

Kaija er ikke aktiv  
Gammel 15-08-10, 20:29   #85
Penelope
Superaktiv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 473
Penelope er litt kulPenelope er litt kul
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Penelope er ikke aktiv  
Gammel 16-08-10, 07:43   #86
slaraffen
litt gøy på håret
 
slaraffen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.736
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Denne i lilla:


Overkjolen, altså. Ser ut som en ordentlig kjole på meg, og slaraffen har funnet nytt herlig merke!

Og ikke var det så dyrt heller, den kostet 700. Håper på å få kjøpt en topp og litt til neste måned.
Nettsted: http://www.ousoleil.com/en/winter-2010.aspx

__________________
I am a Bear of Very Little Brain, and long words bother me. - A.A. Milne

Sist redigert av slaraffen : 16-08-10 kl 07:57. Årsak: La til link
slaraffen er ikke aktiv  
Gammel 16-08-10, 09:25   #87
kiki
Bør lage seg en tittel selv
 
kiki sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 3.729
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Kjole fra Culture

Vedlagte bilder
Filtype: jpg bilder 173.jpg (171,6 KB, 15 visninger)
Filtype: jpg bilder 171.jpg (177,5 KB, 20 visninger)
__________________
~Gutt okt.06~
~Tvillingjentene juli -09~
kiki er ikke aktiv  
Gammel 16-08-10, 09:40   #88
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.016
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

To nye kjoler fra andersen & lauth, og en skinnjakke fra tiger of sweden. :fornøyd:





__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv  
Gammel 16-08-10, 09:46   #89
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.852
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Opprinnelig lagt inn av slaraffen, her.

Denne i lilla:


Overkjolen, altså. Ser ut som en ordentlig kjole på meg, og slaraffen har funnet nytt herlig merke!

Og ikke var det så dyrt heller, den kostet 700. Håper på å få kjøpt en topp og litt til neste måned.
Nettsted: http://www.ousoleil.com/en/winter-2010.aspx

Takk for link! Søt kjole. Jeg hadde inntrykk av at de klærne var så svinedyre - har sett dem litt rundt omkring. Da har det vært type 500 kroner for en singlet, med andre ord ganske uaktuelt. 700 for den kjolen, derimot, var jo overkommelig.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv  
Gammel 16-08-10, 12:17   #90
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Opprinnelig lagt inn av Miromurr, her.

To nye kjoler fra andersen & lauth, og en skinnjakke fra tiger of sweden. :fornøyd:





Lekre ting!

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv  
Gammel 16-08-10, 14:58   #91
Imma
Ikke altetende
 
Imma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 2.655
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9


Nydelig sjal fra Kammerset.
http://1.bp.blogspot.com/_W-l0zHZcmx...ripesjal_3.jpg

__________________
Say you don't want it
This circus we're in
But you don't you don't really mean it
Imma er ikke aktiv  
Gammel 16-08-10, 15:32   #92
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

(Viste nemlig den fine blå kjolen min til mannen i går og han synes den er kjedelig! :shock: )

Mannen din har bedre smak i kvinnfolk enn i kjoler.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv  
Gammel 16-08-10, 18:06   #93
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.413
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9


Halv pris kunne jeg ikke gå forbi.

Teflona er ikke aktiv  
Gammel 16-08-10, 20:45   #94
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9


No kan skisesongen komma.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv  
Gammel 16-08-10, 21:47   #95
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.819
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Mannen din har bedre smak i kvinnfolk enn i kjoler.

Ååå, du er da søt og. Og jeg har bestemt meg for å beholde kjolen. Har vært rundt om i mange butikker nå og finner lite annet. Jeg må bare få kjøpt meg en sånn Trinny og Susannah hold in/push up-sak. Fant en på Maggie Wonka-butikken i dag og drar nok innom der i løpet av uken. (Farlig å gå inn der for der hadde de fått inn noen veldig fine grå skoletter og en fin grå veske )

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 16-08-10, 22:46   #96
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.767
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Jeg har kjøpt meg en Levisbukse faktisk.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 16-08-10, 22:57   #97
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.322
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9





To par sko, begge skal brukes i bryllup tror jeg. Om de ser bra ut sammen med kjolene.
Kjøpte også en underkjole for å ha under en kjole som jeg kjøpte her inne.

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv  
Gammel 17-08-10, 12:17   #98
Superior
Tilpasser tittel
 
Superior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.979
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Så mye fint da!

Jeg er fornøyd med en kjole jeg har kjøpt.. Tunikaen også, og skoene trengte jeg nå.

Har bare kjøpt tre par sko tidligere denne måneden

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 324183604_0001_HZ_1.jpg (33,6 KB, 28 visninger)
Filtype: jpg 324183604_XZ_6.jpg (33,4 KB, 13 visninger)
Filtype: jpg 324176521_0002_HZ_1.jpg (47,6 KB, 13 visninger)
Filtype: jpg 324179702_0002_HZ_1.jpg (27,7 KB, 5 visninger)
__________________
Født 00, 02, 06-07 Minstemann, 12 og 15
Superior er ikke aktiv  
Gammel 17-08-10, 12:22   #99
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Opprinnelig lagt inn av Neados, her.

Kjøpt i dag Får ikke til å lagt inn bilde, så legger inn link, er helt forelsket:
http://www.desigual.com/#/woman/38/

OOoo - hvor kjøpte du den? og hva betalte du for herligheten? (er den bomull eller ull eller noe annet mer utrivelig materiale?)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv  
Gammel 17-08-10, 12:49   #100
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Klarte ikke motstå..

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no