Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 9

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-08-10, 13:30   #201
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

til Angelique. Huff, for en sommer.

Dødskuuule sko, 007!

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv  
Gammel 22-08-10, 13:32   #202
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Da har jeg akkuratt lagt inn en god bestilling på sportmann, bla klær til en Milanotur snart.
Måtte friske opp med noen nye sommerklær.
Og dessuten fant jeg denne, som jeg likte veldig godt! Nå håper jeg den er like fon som jeg innbiller meg!

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv  
Gammel 22-08-10, 13:54   #203
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.388
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

- men får du ikke vonde føtter og vond rygg av såpass høye hæler ?

Akkurat det syns jeg har mye med hvordan skoene er utformet å gjøre. Jeg har et par veldig høye støvletter, men de er som tøfler. En stor del av årsaken har jeg skjønt (etter å ha snakket med flere kyndige) er at de ikke er trange over tærne så at tærne ikke får trykk ovenfra samt at hælen er helt riktig plassert. Men de kostet da, men det var en veldig god investering!

Pelen er ikke aktiv  
Gammel 22-08-10, 20:25   #204
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Akkurat det syns jeg har mye med hvordan skoene er utformet å gjøre. Jeg har et par veldig høye støvletter, men de er som tøfler. En stor del av årsaken har jeg skjønt (etter å ha snakket med flere kyndige) er at de ikke er trange over tærne så at tærne ikke får trykk ovenfra samt at hælen er helt riktig plassert. Men de kostet da, men det var en veldig god investering!

Har flere sånne velproporsjonerte høyhælte sko og støvletter. Veldig behagelige å ha på i starten. Etter et par års bruk endte jeg likevel med nedsunkne forføtter og hypersensitiv hud. Nå kan jeg bruke dem en sjelden gang, maks et par timer om gangen. De er Marc Jacobs / MMJ, Dior o.l.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv  
Gammel 22-08-10, 20:59   #205
mocci
Retromum
 
mocci sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.383
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Nye skoletter fra Tamaris, perfekt til skinny jeans!



__________________
Eventyrblanding juli 13
mocci er ikke aktiv  
Gammel 22-08-10, 21:18   #206
Superior
Tilpasser tittel
 
Superior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.979
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Så fine Mocci
Angelique :

Etter å ha fått en ny flott mobil på fredag, så runder det av min shopping-måned.

__________________
Født 00, 02, 06-07 Minstemann, 12 og 15
Superior er ikke aktiv  
Gammel 22-08-10, 21:21   #207
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Jeg har forresten shoppet disse også (men nå er det kroken på døra for en stund...!) Men de bare ropte på meg, og så var de superdigge å gå med...

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv  
Gammel 22-08-10, 21:54   #208
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.320
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9


Pumps fra Tamaris til den nette sum av 100,-

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv  
Gammel 22-08-10, 22:01   #209
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Hvor?! ??!

m^2 er ikke aktiv  
Gammel 22-08-10, 22:13   #210
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.320
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Hvor?! ??!

Er det meg du spør? Kjøpt på en lokal skobutikk, et par som sto igjen på et tilbudsbord. I min størrelse

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv  
Gammel 22-08-10, 22:14   #211
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

De var fine!

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 23-08-10, 03:13   #212
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Her er forresten verdens kuleste Må Ha™ USA-sko.



(Og her med Stillehavet i bakgrunnen.)

Det er sånt som jeg aldri i livet ville funnet på å kjøpe til meg selv, men som ser helt fantastisk ut på deg. Tror man må være litt sånn høy og stilig for å gå med sånt.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv  
Gammel 23-08-10, 03:15   #213
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Jeg kjøpte meg forresten noen blå Tamaris-sko nylig, men finner ikke bilde av dem. Synd, for jeg er nyforelsket.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv  
Gammel 23-08-10, 07:42   #214
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.093
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Det er sånt som jeg aldri i livet ville funnet på å kjøpe til meg selv, men som ser helt fantastisk ut på deg. Tror man må være litt sånn høy og stilig for å gå med sånt.

Du kan kunsten med å sjarmere gamle damer da, Majsa. Høy og stilig.

007 er ikke aktiv  
Gammel 23-08-10, 08:12   #215
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Det er sånt som jeg aldri i livet ville funnet på å kjøpe til meg selv, men som ser helt fantastisk ut på deg. Tror man må være litt sånn høy og stilig for å gå med sånt.

Jeg tror også de kan passe oss som er middels høye og stilige.

De skoene var dødskule, Spoon! Hvorfor finner jeg aldri noe sånt på salg i min størrelse..?

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv  
Gammel 23-08-10, 09:50   #216
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Griselekre sko, agenten!

__________________
*
Agurke er ikke aktiv  
Gammel 23-08-10, 09:51   #217
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.851
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Er Tamaris det nye store på skofronten nå? Er jeg rar som aldri har hørt om det?

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv  
Gammel 23-08-10, 09:54   #218
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.413
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Tamaris har mye fint, ikke dyrt, heller. De var litt kjerring før, men har kommet seg.

Teflona er ikke aktiv  
Gammel 23-08-10, 11:24   #219
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.851
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Fra Ane Mone - den midterste fargen.

Den har jeg også. Den midterste.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv  
Gammel 23-08-10, 11:36   #220
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.320
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Jeg har aldri kjøpt noe fra Tamaris før, og det var rimelig tilfeldig denne gangen også. Men traff ei i bryllupet jeg var i i helga med akkurat like sko, og de var utrolig gode å gå med!

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no