Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Høstgarderobe uten kjoler

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-09-20, 17:45   #1
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.841
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Høstgarderobe uten kjoler

Starter en ny tråd jeg, for jeg bruker ikke kjoler og det var stort sett det den andre tråden besto av.


Jeg trenger å fornye min garderobe litt , vil gjerne ha tips til deilige gensere og strikkejakker, bukser og kanskje noen skjørt.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-20, 18:37   #2
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Høstgarderobe uten kjoler

Henger meg på. Jeg er heller ingen kjoledame.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-20, 20:09   #3
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Høstgarderobe uten kjoler

Iis of Norway har mye fint i strikk, men også bukser og skjørt. Koster litt, men det er god kvalitet. Og ikke bare sånne standard høstfarger som jeg absolutt ikke kler.
https://shop.iisofnorway.com

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-20, 20:38   #4
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 8.998
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Høstgarderobe uten kjoler

Jeg har kjøpt en strikkejakke fra Selected Femme og har lyst på en til fra samme merke. (Har den første grå og vil ha den hvite.)
https://nelly.com/no/klær-til-kvinne...E&gclsrc=aw.ds

https://www.miinto.no/p-4981920-sia-...iABEgJ4mPD_BwE

Ellers blir det mye jeans fortiden etter at mom-jeans ble en greie. Plutselig orker jeg hå med de, i motsetning til skinny FIT som jeg vrengte av meg ved første anledning.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-20, 20:43   #5
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.405
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Høstgarderobe uten kjoler

Mom jeans er en trend jeg åpenbart ikke har fått med meg. Hva er greia?

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-20, 20:49   #6
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.408
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Høstgarderobe uten kjoler

Jeg er også kjempe glad i strikkejakkene fra Selected Femme. De er veldig anvendelig og varme, ulempen er at jeg er en nupper, så jeg sliter de ut så fort.

Jeg håper veldig på en Ninni variant fra Iis of Norway, var for sen i fjor. Nydelig strikkejakker og gensere.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-20, 20:55   #7
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Høstgarderobe uten kjoler

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Mom jeans er en trend jeg åpenbart ikke har fått med meg. Hva er greia?

Jeans som er litt løstsittende og som har høyt liv. Superdigg!

Jeg kjøpte meg noen fine fra H&M forrige uke. Vedlig fornøyd.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-20, 20:57   #8
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høstgarderobe uten kjoler

Jeg bruker ikke jeans, men ledige bukser er jo strikk i livet er jo innmari digg det også.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-20, 21:00   #9
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.841
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Høstgarderobe uten kjoler

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Iis of Norway har mye fint i strikk, men også bukser og skjørt. Koster litt, men det er god kvalitet. Og ikke bare sånne standard høstfarger som jeg absolutt ikke kler.
https://shop.iisofnorway.com

Takk, de hadde jeg glemt.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-20, 21:02   #10
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.408
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Høstgarderobe uten kjoler

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg bruker ikke jeans, men ledige bukser er jo strikk i livet er jo innmari digg det også.

Jeg har en bukse fra Kaffe, som er som en dressbukse foran, men veldig myk bak, tynt bomullstoff, og med strikk i livet. Den er veldig behagelig!

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-20, 21:10   #11
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.086
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Høstgarderobe uten kjoler

Til dere som vil ha komfortable bukser: Jeg og noen venninner gikk på en skikkelig smell i en butikk i Stavern i ferien. Vi fant buksene til Pepper, og alle måtte ha. Deilige bukser!

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-20, 21:12   #12
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.807
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Høstgarderobe uten kjoler

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

Jeg har en bukse fra Kaffe, som er som en dressbukse foran, men veldig myk bak, tynt bomullstoff, og med strikk i livet. Den er veldig behagelig!

Ha ha høres nesten ut som mariebuksen fra ett eller annet magasin man brukte å få i posten tidligere

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-20, 21:16   #13
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.841
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Høstgarderobe uten kjoler

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

Jeg har en bukse fra Kaffe, som er som en dressbukse foran, men veldig myk bak, tynt bomullstoff, og med strikk i livet. Den er veldig behagelig!

Ja, de er veldig gode.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-20, 21:36   #14
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.408
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Høstgarderobe uten kjoler

De heter ikke Marie, men Jillian.

https://www.google.no/search?q=kaffe...3wDlTq9i13VDWM

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-20, 21:38   #15
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.841
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Høstgarderobe uten kjoler

Opprinnelig lagt inn av Isprinsessen, her.

Ha ha høres nesten ut som mariebuksen fra ett eller annet magasin man brukte å få i posten tidligere

De er vel ikke akkurat veldig like.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-20, 21:45   #16
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.807
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Høstgarderobe uten kjoler

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

De er vel ikke akkurat veldig like.

Neida, men kunne høres litt sånn ut.

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-20, 22:06   #17
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Høstgarderobe uten kjoler

Jeg er veldig glad i strikkejakkene til Benetton. De er ensfargede og ganske tynne og finnes i mange farger. Genserne finnes både med høy og med rund hals. Jeg tror jeg har 10-12 til sammen.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-20, 00:44   #18
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.405
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Høstgarderobe uten kjoler

Mye her, bukser og gensere. Nb. Ofte stort i størrelsen. https://www.arket.com/en_nok/women/new-arrivals.html

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-20, 00:49   #19
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.405
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Høstgarderobe uten kjoler

https://www.stories.com/en_nok/cloth...883668001.html
Jeg har bestilt:
https://www.stories.com/en_nok/cloth...929093001.html

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-20, 10:48   #20
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høstgarderobe uten kjoler

Anbefalar buksa Nickie på Kappahl. Ikkje full Mom men ei fantastisk god bukse som finns i mange fargar og mønster, også i jeansversjon.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no