Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Kan dere anbefale meg en foundation som holder utover dagen?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-08-20, 22:40   #1
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Kan dere anbefale meg en foundation som holder utover dagen?

Jeg føler at ansiktet mitt "spiser" sminke for tiden! Bruker ikke så mye egentlig, men alderen har ført til at jeg føler jeg trenger en skikkelig foundation. Kjøpte sist en ganske dyr en fra Estee Lauder, Double Wear Stay-In-Place, heter den. Men på meg flyter den bare avgårde etter kort tid og sitter absolutt ikke. Bruker primer som liksom som skal hjelpe, men nei.
Tips?

(Har kombinasjonshud egentlig, litt porer, ikke så mye rynker ennå, i fall det er av betydning)

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-20, 23:48   #2
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kan dere anbefale meg en foundation som holder utover dagen?

Fikserer du med pudder? Det hjelper. Jeg bruker i tillegg settingspray, da holder foundationen stort sett hele dagen.

Ansiktskremen kan også påvirke hvor godt sminken over sitter, så problemet trenger ikke være foundationen.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-20, 00:24   #3
dutte
fornyet
 
dutte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
Innlegg: 2.186
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kan dere anbefale meg en foundation som holder utover dagen?

Forever til Dior sitter lenge. Be om en liten prøve før du kjøper.

__________________
08 09

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no