Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Kidnappingssaken

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-04-20, 12:19   #81
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.600
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kidnappingssaken

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Jeg tenker at denne kontrakten får ham til å fremstå som en svært kontrollerende mann og at motivet kanskje heller er at han var i ferd med å miste denne kontrollen enn det var et økonomisk motivert. Men bare spekulasjoner fra min side.

Det tenker jeg også.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-20, 12:22   #82
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.649
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kidnappingssaken

Hagen får min eksmann til å fremstå som raus.

Jeg synes dette er en svært trist utvikling av saken og er litt himmelfallen over at det har tatt halvannet år å bygge opp nok bevis til en siktelse.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-20, 12:42   #83
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.165
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kidnappingssaken

Ektepakten og endringen i den er virkelig ikke noe god karakterskussmål nei. Er det vanlig at slike dokumenter er offentlige? Kan hvem som helst få innsyn i andre menneskers ektepakter? Eller dreier det seg om noe som er lekket til pressen? Spør på generelt grunnlag, det er ganske inngripende innsyn i personlige forhold synes jeg.

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-20, 13:38   #84
mammaugla
Superduperaktiv
 
mammaugla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 672
mammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populær
Standard

Sv: Kidnappingssaken

Opprinnelig lagt inn av Heilo, her.

Ektepakten og endringen i den er virkelig ikke noe god karakterskussmål nei. Er det vanlig at slike dokumenter er offentlige? Kan hvem som helst få innsyn i andre menneskers ektepakter? Eller dreier det seg om noe som er lekket til pressen? Spør på generelt grunnlag, det er ganske inngripende innsyn i personlige forhold synes jeg.

Fra Brønnøysundregistrene:
En tinglyst ektepakt er offentlig tilgjengelig, og det er mulig å bestille kopi av den.
https://www.brreg.no/ektepakt/ektepa...se-ektepakten/

Men om denne er tinglyst eller ikke vet jeg ikke.

mammaugla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-20, 15:25   #85
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.407
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kidnappingssaken

Opprinnelig lagt inn av mammaugla, her.

Fra Brønnøysundregistrene:
En tinglyst ektepakt er offentlig tilgjengelig, og det er mulig å bestille kopi av den.
https://www.brreg.no/ektepakt/ektepa...se-ektepakten/

Men om denne er tinglyst eller ikke vet jeg ikke.

Det er tinglyst to ektepakter for ekteparet, begge i forrige århundre. Det kan i tillegg finnes ikke-tinglyste ektepakter som gjør disse to helt eller delvis ugyldige.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-20, 17:12   #86
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.693
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kidnappingssaken

Jeg tror ikke man kan lese innholdet i en tinglyst ektepakt sånn helt uten videre. Men det finnes et register som sier noe om at det finnes en tinglyst ektepakt.

Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-20, 19:14   #87
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.441
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kidnappingssaken

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Jeg tenker at denne kontrakten får ham til å fremstå som en svært kontrollerende mann og at motivet kanskje heller er at han var i ferd med å miste denne kontrollen enn det var et økonomisk motivert. Men bare spekulasjoner fra min side.

Jeg er enig. Men at han også tror at han kan komme seg unna? Dårlig business case spør du meg....

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no