Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

NY NY uendelig shoppingtråd ...

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-07-07, 22:27   #81
Sansa
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.741
Sansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Har kjøpt disse til guttungen. Kjekt med salg på nett! De er begge fra H.J.O.R.T. Copenhagen:



__________________
Mamma til to gutter og to jenter
Sansa er ikke aktiv  
Gammel 10-07-07, 22:32   #82
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Bauce: vi MÅ møtes på Hellsenteret en tur til høsten

Jepp!!!

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

De var kjempefine! Er det disse du har - og er de så flate som de ser ut som, eller er de litt oppbygd innvendig?

Det er disse:

Så godt som sorte altså. Jeg har så mange sorte klær, så da ble det det. De er veldig flate ja og små i størrelsen jeg kjøpte 37 fordi jeg visste de var små, men jeg håper de går ut fort...

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv  
Gammel 11-07-07, 16:23   #83
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Toppen min fra Ivana Helsinki som jeg kjøpte hos Folkart kom i dag:



Jeg har ikke fått prøvd den på enda, men jeg er lykkelig.

Toll slapp jeg å betale også. Grensa er fortsatt 200 kr vel?

Agurke er ikke aktiv  
Gammel 11-07-07, 16:25   #84
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Opprinnelig lagt inn av Skrulla, her.

Toll slapp jeg å betale også. Grensa er fortsatt 200 kr vel?

Ja, tror det. Men den kostet da mer enn det? (måtte inn på Folkart og tittel, for den var så fin!)

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv  
Gammel 11-07-07, 16:31   #85
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

Ja, tror det. Men den kostet da mer enn det? (måtte inn på Folkart og tittel, for den var så fin!)

Ja, jeg gav 650,- for den - på salg.

Agurke er ikke aktiv  
Gammel 11-07-07, 21:08   #86
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Jeg har shoppet litt(ikke så spennende kanskje men men):


Denne bh'en:


Og enda en løpsbukse. Sitter og titter litt på joggesko nå, må ha noen skikkelige noen. Må også ha en skikkelig sportsbh, men aner ikke hva som er bra

Kanskje noen som skjønner at jeg skal begynne å trene litt

__________________
I valg mellom falske venner og åpne fiender har jeg alltid foretrukket det siste - Bjørnstjerne Bjørnson

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv  
Gammel 11-07-07, 22:11   #87
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Opprinnelig lagt inn av *HH*, her.

Og enda en løpsbukse. Sitter og titter litt på joggesko nå, må ha noen skikkelige noen. Må også ha en skikkelig sportsbh, men aner ikke hva som er bra

Kanskje noen som skjønner at jeg skal begynne å trene litt

Gratulerer med treningsintensjonerne ! Husk å skryte i "fysisk aktivitet" tråden hver gang du har gjort noe .

Jeg er veldig fornøyd med Mitchi sportsbh'erne, som de selger på Elixia. De koster 350 kr stk. og gir veldig bra støtte til mine store pupper.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv  
Gammel 11-07-07, 22:19   #88
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Fikk denne i dag, en venninne bestilte for meg (Marc by Marc Jacobs)
Råkul med tights eller smale sorte bukser under

Buksene fra Net-a-Porter ble bestilt lørdag 7, og kom allerede i går,tirsdag 10 juli
Superrask levering

Imorgen skal jeg en tur ned til byen,M-Shoes.
De hadde jammen funnet et par støvletter som kan passe perfekt.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 12-07-07, 01:09   #89
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Fikk denne i dag, en venninne bestilte for meg (Marc by Marc Jacobs)
Råkul med tights eller smale sorte bukser under

Buksene fra Net-a-Porter ble bestilt lørdag 7, og kom allerede i går,tirsdag 10 juli
Superrask levering

Imorgen skal jeg en tur ned til byen,M-Shoes.
De hadde jammen funnet et par støvletter som kan passe perfekt.

Stilig !

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv  
Gammel 12-07-07, 01:24   #90
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Jeg er godt fornøyd med min nye BH til 40 kr på H&M.



Mer er det ikke verd å spandere, ettersom jeg bruker amme-BH til daglig og lufta vil gå ut av jura når jeg formodentlig slutter å amme om få måneder. Derfor kjøpte jeg også en i min sedvanlige størrelse enda lenger oppe i alfabetet. (Beklager om bildet er upassende, jeg må bare skratte vantro og frydefullt over at jeg er oppe i C-cup. )

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"

Sist redigert av Bluen : 12-07-07 kl 01:31.
Bluen er ikke aktiv  
Gammel 12-07-07, 19:31   #91
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg er godt fornøyd med min nye BH til 40 kr på H&M.



Mer er det ikke verd å spandere, ettersom jeg bruker amme-BH til daglig og lufta vil gå ut av jura når jeg formodentlig slutter å amme om få måneder. Derfor kjøpte jeg også en i min sedvanlige størrelse enda lenger oppe i alfabetet. (Beklager om bildet er upassende, jeg må bare skratte vantro og frydefullt over at jeg er oppe i C-cup. )

Wow!
Sexy mama

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 12-07-07, 19:31   #92
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Sko fra Bianco


Var ta 2 betalt for 1 par. Så jeg og og ei venninne fant et par hver, og delte på summen

Ekte skinn, veldig behagelige!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 12-07-07, 19:51   #93
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Sko fra Bianco


Var ta 2 betalt for 1 par. Så jeg og og ei venninne fant et par hver, og delte på summen

Ekte skinn, veldig behagelige!

De så skikkelig deilig ut.
Reiser til Danmark til søndagen, der er det mange Bianco butikker og jeg skal kikke litt på salget der

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 12-07-07, 20:44   #94
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

De så fine ut, Guniss! Hvordan er fargen egentlig?

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv  
Gammel 12-07-07, 20:46   #95
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Ser ut som fargen passer kjempefint til din nye BH, Elinblu!

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 12-07-07, 20:48   #96
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

De så fine ut, Guniss! Hvordan er fargen egentlig?

De er litt sånn gråblå egentlig.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 12-07-07, 20:48   #97
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Ser ut som fargen passer kjempefint til din nye BH, Elinblu!

Ja, det var det jeg tenkte! Sant å si passer de vel også til mine forholdsvis nye sommersko, men det er jo liten vits i å ha to skopar som matcher.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv  
Gammel 12-07-07, 21:12   #98
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.040
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Elinblu:
Sånn ser mine ammepupper dessverre ikke ut...Du ammer vel en del tiår ekstra bare for å beholde de du da?


Sist redigert av Isa : 12-07-07 kl 23:17.
Isa er ikke aktiv  
Gammel 12-07-07, 21:26   #99
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Jeg har shoppet litt.....

Et par fantastisk lekre støvletter i naturfarget skinn fra Hispanitas, asolutt helt rålekre (omtrent samme farge som Oakfargen på Mulberryveskene)
Storebror fikk ny mobiltelefon,Sony EricssonK610i,Walkman telefon
Han er skikkeig storfornøyd
Har nå lastet ned fra Limewire alle filene han hadde lastet ned på MP3 spilleren allerede.
(han er flink, bare 12 år)

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 12-07-07, 22:10   #100
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Jeg har shoppet litt.....



Lekre sko, guniss!

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no