Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-08-11, 22:44   #81
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.320
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

banana: Glemte å kommentere veska jeg også, den var kjempefin! Kjøpt hvor og pris?

Har vel egentlig nok vesker...... sko også for den saks skyld...

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv  
Gammel 17-08-11, 22:50   #82
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.935
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Den er kjøpt i Utrecht i Nederland. Jeg googlet og fant at merket (dothebag) er tysk, de har mange modeller. Denne kostet 169 Euro, det var vel ca 1340 kroner den dagen.

banana er ikke aktiv  
Gammel 18-08-11, 10:59   #83
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Jeg er vist på Desigual kjøret for tiden, og har kjøpt meg veske også. Men den var veeeeeldig billig da.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv  
Gammel 18-08-11, 11:56   #84
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.242
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Fikk plutselig lyst på nye øredobber.





dharma er ikke aktiv  
Gammel 18-08-11, 13:34   #85
mocci
Retromum
 
mocci sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.383
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Opprinnelig lagt inn av Cec, her.

Åh, fine skjorten! Hvilket merke?

__________________
Eventyrblanding juli 13
mocci er ikke aktiv  
Gammel 18-08-11, 13:59   #86
Adele
In love with a fairytale
 
Adele sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 3.128
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

@Mocci: Esprit. Kjøpt på ellos.no

Adele er ikke aktiv  
Gammel 18-08-11, 17:37   #87
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.412
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden


Poncho.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv  
Gammel 18-08-11, 18:38   #88
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.993
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Jeg er veldig mørkeblå (dog ikke politisk) for tiden:

Jeg har kjøpt denne buksa, med glidelås i siden og ved ankelen:


Denne lange singletten, som er helt nydelig å ha på (fant ikke vettugt stort bilde):


Og denne t-skjorta til å ha over:

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv  
Gammel 19-08-11, 01:29   #89
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Skulle bare en liten tur på senteret i dag, og kom hjem med dette :

Samme som under, bare i fargen dusty pink /rose (eller hva det heter):

Denne, men uten erm i fargen creme :

Dette var det eneste bildet jeg fant, men det er en lang, ettersittende cardigan med hette, også i dusty pink/rose:




+ en cardigan fra Ilse Jacobsen jeg ikke finner bilde av og kjede/armebånd fra "Hjerter".


Sist redigert av Liljekonvall : 19-08-11 kl 08:57.
Liljekonvall er ikke aktiv  
Gammel 19-08-11, 15:41   #90
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.241
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Jeg har shoppet litt i det siste jeg også.
Veske fra Desigual, skjerf fra Beck Søndergaard med kameler på og idag denne, bare i brun.

Også litt annet brukstøy, ja også sko fra El Naturalista. Og skjørt fra Desigual.

Trixie er ikke aktiv  
Gammel 19-08-11, 17:27   #91
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Jeg har fått meg Hunter støvler. Til den nette sum av 630 kr!

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv  
Gammel 19-08-11, 17:38   #92
Sonja Sockersöt
Hjuleglede
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.120
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Jeg er nå den lykkelige eier av ikke mindre enn to kjoler fra Tulip & Tatamo.
Kjøpte dem i butikken i Pilestredet og finner dermed ikke bilder av dem på nett. Men de er veldig fine!

Sonja Sockersöt er ikke aktiv  
Gammel 19-08-11, 18:02   #93
eka
Grubler.
 
eka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.924
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

__________________
Jente -02, gutt -06, gutt -13.
eka er ikke aktiv  
Gammel 20-08-11, 09:14   #94
eka
Grubler.
 
eka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.924
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

__________________
Jente -02, gutt -06, gutt -13.
eka er ikke aktiv  
Gammel 20-08-11, 09:20   #95
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Krem er ikke aktiv  
Gammel 20-08-11, 09:43   #96
Knerten
lykkelig
 
Knerten sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 2.411
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Opprinnelig lagt inn av Krem, her.

Åååå, DEN har jeg lyst på!
Men jeg har ikke funnet den i de butikkene jeg har vært innom i Oslo. Hvor kjøpte du din og hva kostet den?

Knerten er ikke aktiv  
Gammel 20-08-11, 09:46   #97
eka
Grubler.
 
eka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.924
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Regner med at det er her:
https://komplettfritid.no/

40% på all bekledning.

__________________
Jente -02, gutt -06, gutt -13.
eka er ikke aktiv  
Gammel 20-08-11, 09:47   #98
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Opprinnelig lagt inn av Knerten, her.

Åååå, DEN har jeg lyst på!
Men jeg har ikke funnet den i de butikkene jeg har vært innom i Oslo. Hvor kjøpte du din og hva kostet den?

http://komplettfritid.no/product/ber...rginedark-rose

Salg til og med, så den kom på 420,-

Krem er ikke aktiv  
Gammel 20-08-11, 14:45   #99
iben
oppbevares tørt
 
iben sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.136
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Denne i blå! Jeg har fått veskedilla!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg adidas-man-bag.jpg (17,7 KB, 5 visninger)
iben er ikke aktiv  
Gammel 20-08-11, 16:42   #100
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye enormt lange shoppingfrydetråden

Har bestilt meg "den lille sorte", og håper den kan bli bra.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no