Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvilken kåpe/jakke ønsker jeg meg?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-09-20, 13:43   #1
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.973
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Hvilken kåpe/jakke ønsker jeg meg?

Jeg har en Bergans Vika Lady Coat som jeg er godt fornøyd med. Dessverre er glidelåsen vrang og den er også i minste laget.
Jeg liker at den er myk og at det er ribb nederst på ermet.
Ønsker meg ribb på ermet på den nye også, men den kan godt være "under" jakka hvis det var forståelig.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-20, 14:11   #2
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.973
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilken kåpe/jakke ønsker jeg meg?

Den kom selvsagt i feil underforum, skulle i motehjørnet.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-20, 14:22   #3
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.816
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken kåpe/jakke ønsker jeg meg?

Flyttet den nå.

Toffskij, moderator

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-20, 14:29   #4
Kiwi
Glad i frukt
 
Kiwi sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 906
Kiwi er litt kulKiwi er litt kulKiwi er litt kul
Standard

Sv: Hvilken kåpe/jakke ønsker jeg meg?

Jeg synes jakkene fra Scandinavian edition er veldig fine.
https://scandinavianedition.no/colle.../products/coat

__________________
tvillingbror og tvillingsøster - 2007
Kiwi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-20, 16:20   #5
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken kåpe/jakke ønsker jeg meg?

Jeg liker Didriksons jakker. De har så mange modeller at det er vanskelig å anbefale en spesiell. Jeg har for tiden tre ulike modeller.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-20, 16:25   #6
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.973
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilken kåpe/jakke ønsker jeg meg?

Takk for tips, Kiwi. Litt for høy prisklasse.

Har sett på de ja, frukt. Men savner ribben i arma.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-20, 16:45   #7
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken kåpe/jakke ønsker jeg meg?

Didriksons Frida f.eks, har vel ribb nederst på ermene?

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 10-09-20 kl 16:54.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-20, 17:17   #8
Fuja
Superaktiv
 
Fuja sin avatar
 
Medlem siden: May 2013
Hvor: Tromsø
Innlegg: 465
Fuja er litt kulFuja er litt kul
Standard

Sv: Hvilken kåpe/jakke ønsker jeg meg?

https://www.jazz-jazz.no/produkt/jaz...nikken-marine/
Høst jakken har ribb, men det har ikke vinter versjonen dessverre. Kan kjøpes på Fransa butikker. De er litt små på størrelsen.

Fuja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-20, 17:38   #9
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.786
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken kåpe/jakke ønsker jeg meg?

Har sendt deg pm

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-20, 15:40   #10
Kiwi
Glad i frukt
 
Kiwi sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 906
Kiwi er litt kulKiwi er litt kulKiwi er litt kul
Standard

Sv: Hvilken kåpe/jakke ønsker jeg meg?

Kari Traa har en parkas med mansjetter:
B41B20BF-5D25-42EC-9203-D60D5D9E7697.jpeg
https://www.getinspired.no/kari-traa...t-622665-marin

__________________
tvillingbror og tvillingsøster - 2007
Kiwi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-20, 20:24   #11
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken kåpe/jakke ønsker jeg meg?

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Jeg liker Didriksons jakker. De har så mange modeller at det er vanskelig å anbefale en spesiell. Jeg har for tiden tre ulike modeller.

Det gjør jeg også. Kjøpte min på Coop Extra faktisk. Tror de er å få kjøpt enda.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-20, 20:25   #12
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken kåpe/jakke ønsker jeg meg?

Opprinnelig lagt inn av Fuja, her.

https://www.jazz-jazz.no/produkt/jaz...nikken-marine/
Høst jakken har ribb, men det har ikke vinter versjonen dessverre. Kan kjøpes på Fransa butikker. De er litt små på størrelsen.

Anbefaler også de! Min ble i minste laget og er gitt bort. Holdt i mange år.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-20, 21:17   #13
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.770
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken kåpe/jakke ønsker jeg meg?

Jeg elsker min Bergans Oslo 3-i-1 coat. Den er en del dyrere med kan til gjengjeld brukes både høst, vinter og vår, siden den har en uttagbar fleece, som også kan brukes alene.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-20, 21:50   #14
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilken kåpe/jakke ønsker jeg meg?

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Jeg elsker min Bergans Oslo 3-i-1 coat. Den er en del dyrere med kan til gjengjeld brukes både høst, vinter og vår, siden den har en uttagbar fleece, som også kan brukes alene.

Jeg kjøpte den i fjor, men jeg liker ikke at den er veldig smal i ermene, og ikke har glatt for, slik at det er vanskelig å bruke den sammen med tykke gensere/gensere med vide ermer.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-20, 16:01   #15
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken kåpe/jakke ønsker jeg meg?

Match har også flere fine jakker. Prisklassen er litt høy, men det hender de har tilbud med 1000 kr i rabatt så det kan lønne seg å abonnere på nyhetsbrevet. https://www.matchfashion.no/dameklaer/jakker-kaper/

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no