Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Solkrem ansikt som ser FIN ut

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-07-20, 23:57   #1
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.988
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Solkrem ansikt som ser FIN ut

Jeg blir blå av disse solkremen, i tillegg synes jeg de ruller av meg. Noen tips?

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-20, 00:08   #2
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.023
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Solkrem ansikt som ser FIN ut

Jeg er veldig fornøyd med min fra Neostrata.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-20, 00:23   #3
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Solkrem ansikt som ser FIN ut

Jeg er veldig fornøyd med Murad sin Environmental Shield City Skin solkrem https://www.apotek1.no/produkter/env...ef-f50-860508p

« Fargen i kremen korrigerer små fargeforskjeller og tilfører huden glød og utstråling. Passer til alle hudtoner og hudtyper. Egnet for hud med fine linjer og rynker, ujevn hudfarge og -struktur»

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-20, 01:24   #4
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.988
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Solkrem ansikt som ser FIN ut

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Jeg er veldig fornøyd med Murad sin Environmental Shield City Skin solkrem https://www.apotek1.no/produkter/env...ef-f50-860508p

« Fargen i kremen korrigerer små fargeforskjeller og tilfører huden glød og utstråling. Passer til alle hudtoner og hudtyper. Egnet for hud med fine linjer og rynker, ujevn hudfarge og -struktur»

Wow! Men prisen! Grøss.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-20, 04:32   #5
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Solkrem ansikt som ser FIN ut

Denne liker jeg godt https://no.lookfantastic.com/cosrx-a...ductsuggestion

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-20, 10:08   #6
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Solkrem ansikt som ser FIN ut

Apotekets ACO serie for ansikt er bra.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-20, 12:11   #7
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Solkrem ansikt som ser FIN ut

Jeg liker denne. Blir ikke glinsende av den. Fås i faktor 50 også.

https://www.vita.no/merker/rudolph-c...e-cream-spf-30

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-20, 12:17   #8
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.385
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Solkrem ansikt som ser FIN ut

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Denne liker jeg godt https://no.lookfantastic.com/cosrx-a...ductsuggestion

Den har jeg også brukt i et par år. Veldig fornøyd både med kvalitet og pris.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-20, 20:25   #9
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.441
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Solkrem ansikt som ser FIN ut

Linda Johansens sin

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-20, 22:18   #10
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.080
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Solkrem ansikt som ser FIN ut

Jeg liker Cliniderm på liten pumpetube. Kjekk i vesken og er ganske matt.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-20, 22:20   #11
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.505
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Solkrem ansikt som ser FIN ut

Jeg har tidligere bruk Cliniderm sin krem som er beregnet til ansikt. Men etter å ha prøvd ansiktsspray synes jeg alt annet blir kliss. Jeg er veldig fornøyd med denne https://www.farmasiet.no/product/920...ABEgKRQvD_BwE#

Libra er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-07-20, 22:35   #12
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Solkrem ansikt som ser FIN ut

Jeg får kviser pluss eksem rundt nesen av alt. Har en vanlig hudkrem som jeg tåler, men om sommeren må jeg jo bruke solkrem. Har funnet en fra La Roche Posay (Anthelios) som jeg tåler greit nok, men den har så ekkel konsistens. Den er fra i fjor den jeg har så burde nok kjøpt ny nå. Jeg har prøvd en annen som har bedre konsistens i sommer, Avene for sensibel, normal og blandingshud, men den er ikke god nok for meg. Kviser på haken og rød rundt nesen (perioraldermatitt).

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-20, 23:39   #13
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Solkrem ansikt som ser FIN ut

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Jeg liker Cliniderm på liten pumpetube. Kjekk i vesken og er ganske matt.

Jeg bruker også Cliniderm, som funker veldig bra her. Har en variant uten pumpe.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-20, 23:47   #14
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.505
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Solkrem ansikt som ser FIN ut

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg får kviser pluss eksem rundt nesen av alt. Har en vanlig hudkrem som jeg tåler, men om sommeren må jeg jo bruke solkrem. Har funnet en fra La Roche Posay (Anthelios) som jeg tåler greit nok, men den har så ekkel konsistens. Den er fra i fjor den jeg har så burde nok kjøpt ny nå. Jeg har prøvd en annen som har bedre konsistens i sommer, Avene for sensibel, normal og blandingshud, men den er ikke god nok for meg. Kviser på haken og rød rundt nesen (perioraldermatitt).

Har du forsøkt med den typen jeg linket til? Spray eller face mist kaller de det vist. Merker ikke at jeg har på noe og den skal ikke smøres ut. Har den i veska og kan lett tas på i løpet av dagen selv om man evt. har make/up på.

Libra er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-07-20, 11:30   #15
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.173
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Solkrem ansikt som ser FIN ut

Jeg bruker den til ansikt fra Biotherm.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-20, 19:13   #16
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Solkrem ansikt som ser FIN ut

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Wow! Men prisen! Grøss.

Ja, den må kjøpes når det er rabatt. Men den er så god at den erstatter dagkremen min i sommermånedene, så jeg sparer jo litt der.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-22, 12:16   #17
Cauchy
Bør lage seg en tittel selv
 
Cauchy sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Innlegg: 1.713
Cauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Solkrem ansikt som ser FIN ut

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Jeg er veldig fornøyd med Murad sin Environmental Shield City Skin solkrem https://www.apotek1.no/produkter/env...ef-f50-860508p

« Fargen i kremen korrigerer små fargeforskjeller og tilfører huden glød og utstråling. Passer til alle hudtoner og hudtyper. Egnet for hud med fine linjer og rynker, ujevn hudfarge og -struktur»

Jeg har kjøpt denne og har brukt den et par ganger. Hvordan synes du den lukter? Jeg synes den lukter veldig rart og lurer på om det skal være slik eller om det er noe galt med den jeg har fått.

Cauchy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-22, 12:48   #18
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Solkrem ansikt som ser FIN ut

Jeg har kjøpt Korres sin fargede ansiktskrem med Solfaktor 50. Jeg liker den godt. Synes ikke den for farge, men glød. Lukter godt og er ganske billig.
https://www.vita.no/solpleie/solplei...screen-spf-502

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-22, 13:20   #19
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Solkrem ansikt som ser FIN ut

Opprinnelig lagt inn av Cauchy, her.

Jeg har kjøpt denne og har brukt den et par ganger. Hvordan synes du den lukter? Jeg synes den lukter veldig rart og lurer på om det skal være slik eller om det er noe galt med den jeg har fått.

Lukter litt rart, både den jeg hadde fra før, og den nye jeg har fått.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-22, 14:52   #20
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.988
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Solkrem ansikt som ser FIN ut

Oppdatering fra meg etter 2 år: bruker cosrx faktor 50. Om sommeren holder det med serum og denne over. Siden den gir god fukt og trekker godt inn. Og lukter supergodt.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no