Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Anbefal et produkt

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-05-19, 18:30   #1
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Anbefal et produkt

Har du snublet over et produkt (alt mulig) som du er kjempebegeistret for, og bare måååå anbefale? Gjør det her da vel.

Jeg har nettopp oppdaget kokosmelkyoghurten til Coop på Obs, og er veldig begeistret. Jeg unngår jo kumelk, og denne er bedre og billigere enn Berit Nordstrand sin. Lipglossene til Korres som sitter godt og gir myke lepper, og fuktighetskremen Erborian Bamboo matte som gir myk og matt hud er jeg også superfornøyd med.



__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson

Sist redigert av frukt : 14-05-19 kl 16:34.
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-19, 20:18   #2
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.839
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Sikkert ikke veldig nytt men jeg har funnet etpar nye produkter i butikken som er superdigg. Ikke så sunt da..




__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-19, 16:19   #3
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Den ferdige fiskesuppa til Rema1000. De andre suppene også, for den saks skyld, men ungene her er særlig glad i fiskesuppa, og den har blitt redningen mange travle dager.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-05-19, 16:35   #4
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Det trenger ikke være sunt, Gina.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-19, 16:38   #5
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Anbefaler sminkefjernerklut i microfiber.

https://www.makeupmekka.no/magic-era...SABEgKxmvD_BwE

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-19, 19:29   #6
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.353
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Elsykkel

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-19, 19:40   #7
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Rema 1000 sin thaisuppe. Hiver oppi en boks kokosmelk og gjerne litt oppkuttet kylling. Det er også godt med vårløk oppi.

__________________
05 og 08

Sist redigert av millact : 14-05-19 kl 22:59.
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-19, 22:06   #8
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Denne kremen:

https://www.vitusapotek.no/sar-og-sk...m-50g/p/938458

Den er helt fantastisk. Når ikke engang salver fra legen kan fikse betennelser, neglerotbetennelse og andre sår, sprekker og skavanker, så fikser denne kremen alt på et blunk. Jeg tror knapt mine egne øyne, og ungene kaller den bare «den magiske kremen».


Sist redigert av Hyacinth : 14-05-19 kl 22:31.
Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-19, 22:07   #9
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Rema 1000 sin thaisuppe.

Så kjekt, den har jeg stort og sett på flere ganger, men aldri kjøpt.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-19, 22:21   #10
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Denne kremen:

https://www.vitusapotek.no/sar-og-sk...m-50g/p/938458

Den er helt fantastisk. Når ikke engang salver fra legen kan fikse betennelser, neglerotbetennelse og andre sår, sprekker og skavanker, så fikser denne kremen alt på et blunk. Jeg tror knapt mine egne lyne, og ungene kaller den bare «den magiske kremen».

Åh, den må jeg kjøpe!

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-19, 23:21   #11
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.839
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Denne kremen:

https://www.vitusapotek.no/sar-og-sk...m-50g/p/938458

Den er helt fantastisk. Når ikke engang salver fra legen kan fikse betennelser, neglerotbetennelse og andre sår, sprekker og skavanker, så fikser denne kremen alt på et blunk. Jeg tror knapt mine egne øyne, og ungene kaller den bare «den magiske kremen».

Har den samme effekt som Brulidine? Minsten min fikk med jevne mellomrom store åpne sår på øreflippene og i sprekken mellom øre og ansiktet helt fra han var baby. Det verket og vesket. Fikk tips om å smøre på denne kremen og da hjalp det raskt.
Jeg trodde det kom av fuktighet/sikkel når han brukte smokk, sov på siden osv.
Men nå når han ble større så har han med jevne mellomrom fått munnsår/herpes på leppe og noen ganger i nesen så det er vel et virus som han har hatt i kroppen siden han ble født.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-19, 23:53   #12
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Har den samme effekt som Brulidine? Minsten min fikk med jevne mellomrom store åpne sår på øreflippene og i sprekken mellom øre og ansiktet helt fra han var baby. Det verket og vesket. Fikk tips om å smøre på denne kremen og da hjalp det raskt.
Jeg trodde det kom av fuktighet/sikkel når han brukte smokk, sov på siden osv.
Men nå når han ble større så har han med jevne mellomrom fått munnsår/herpes på leppe og noen ganger i nesen så det er vel et virus som han har hatt i kroppen siden han ble født.

Nå uttaler jeg meg ikke medisinsk, altså. Men jeg synes ikke de kan sammenlignes overhodet, Medihoney er MYE bedre. Ingrediensmessig er de heller ikke like. På apoteket fortalte en ansatt meg at de smører kremen direkte i store sår på sykehuset. Men først og fremst er min erfaring at kremen virker noe helt utrolig!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-19, 23:56   #13
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.899
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Sv: Anbefal et produkt



Fryktelig usexy sak, men jøye meg som den funker! Etter å ha brukt den noen dager tok jeg meg selv i å sitte og stryke tommelen over de andre fingertuppene; tenkte «det var da en pussig uvane», før det demret for meg at de vanligvis ru fingertuppene mine plutselig var blitt silkemyke. Prøvde så på albuene, og etter noen dager var jaggu de også blitt forbløffende myke!

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-19, 00:04   #14
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Hvor kjøper du den Novla?

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-05-19, 00:24   #15
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Hvor kjøper du den Novla?

De har den på europris iallefall.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-19, 00:24   #16
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Jeg vil også sterkt anbefale håndkremen Night Balm fra Rituals. (Den grønne lukter aller best!) Som navnet tilsier er dette en krem man bruker om natta. Hendene er silkemyke hele dagen etter. Herlig! Beste håndkremen jeg har hatt.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-19, 00:26   #17
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.899
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

De har den på europris iallefall.

De har den også på Obs, Rusta og Circle K.

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-19, 00:56   #18
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Opprinnelig lagt inn av Novla, her.

De har den også på Obs, Rusta og Circle K.

Ja, synes jeg ser den overalt for tiden.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-19, 01:43   #19
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

De har den på europris iallefall.

Opprinnelig lagt inn av Novla, her.

De har den også på Obs, Rusta og Circle K.

Ok, jeg handler aldri på noen av de stedene, de ligger alle utenfor sentrum, jeg bor og handler (stort sett) i sentrum. Men kanskje de har den på Normal?

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-06-19, 00:50   #20
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Fin tråd!

Jeg vil anbefale sovemaske. Herregud, så genialt! Jeg har glipper mellom rullegardin og vindu og langt fra lystette gardiner. I fjor sommer kom jeg tilfeldigvis på sovemaskene
som fulgte med sånne pysjpakker kjøpt på tilbud på Cubus. Nytt liv! I stedet for å mase med lystette gardiner, utvendig solskjerming til en million, ny rullegardin osv osv tar jeg bare på sovemasken og det blir vips helt mørkt.

Alle bør ha sovemaske om våren/sommeren.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no