Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Utfordrer Hareide tilliten til det politiske systemet?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-10-18, 21:18   #21
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utfordrer Hareide tilliten til det politiske systemet?

Godt oppsummert.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-18, 10:22   #22
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.492
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Utfordrer Hareide tilliten til det politiske systemet?

Kan regjeringen trekke seg, la de andre komme til makten uten at krf får for mye å si? Da trenger man vel ikke forhandle med krf.....

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-18, 22:30   #23
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.188
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Utfordrer Hareide tilliten til det politiske systemet?

Sitat:

Erna Solberg (H) åpner for å kunne gi KrF støtte til et forbud mot såkalt tvillingabort og andre endringer i abortloven

Bare sånn apropos tillit til det politiske systemet, maktbehov og mangel på demokrati. Jeg kan virkelig ikke huske at Høyre gikk til valgkamp med innstramming i abortloven som sak?

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-18, 08:40   #24
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utfordrer Hareide tilliten til det politiske systemet?

Dette er vel en diskusjon rundt kriteriene for å tillate abort og fosterreduksjon etter 12. uke, ikke en innstramming per se? Det er vel ikke noen overraskelse at H er delt i det synet, akkurat. Det er er nettopp et av de punktene der gamletanta har funnet støtte.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-18, 17:41   #25
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.188
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Utfordrer Hareide tilliten til det politiske systemet?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Dette er vel en diskusjon rundt kriteriene for å tillate abort og fosterreduksjon etter 12. uke, ikke en innstramming per se? Det er vel ikke noen overraskelse at H er delt i det synet, akkurat. Det er er nettopp et av de punktene der gamletanta har funnet støtte.

Jeg prøver ikke å diskutere hva Høyre er delt i synet på eller ei. Jeg syns det er fryktelig pussig at Erna begynner å snakke om å endre - eller presisere - abortlover etter at hun først har påstått at KrF og Hareide ødelegger tillit til det politiske systemet samt at Hareide har opptrer som han gjør fordi han har et maktbehov.

Det er mulig jeg har gått glipp av ting her, men dette framstår for meg som om hun egentlig kunne sagt alt om seg selv, heller enn om Hareide.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-18, 12:03   #26
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utfordrer Hareide tilliten til det politiske systemet?

Men Giske i regjering, da, hva tenker vi om det?


Og det kan jo bli minst like mye moro med AP i regjering som FrP, om man skal tro boka "Alle skal ned"...
https://www.dagbladet.no/kultur/gros...leren/70343885

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-18, 13:06   #27
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Utfordrer Hareide tilliten til det politiske systemet?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Men Giske i regjering, da, hva tenker vi om det?

Og det kan jo bli minst like mye moro med AP i regjering som FrP, om man skal tro boka "Alle skal ned"...
https://www.dagbladet.no/kultur/gros...leren/70343885

Jeg vet ikke hva "vi" tenker om Giske i regjering, men jeg vet godt hva jeg tenker om det. Fyren har fortsatt ikke forstått at han har presset seg på kvinner og at det er galt (han har jo tatt nei for et svar og stoppet liksom) og kan neppe være egnet til noen posisjon som helst. Skjer noe slikt kommer jeg til å melde meg ut høyt og tydelig, med tagging av flest mulig AP-venner, slik at de ser hva som kan settes i gang. Såh!

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-18, 13:10   #28
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utfordrer Hareide tilliten til det politiske systemet?

For AP kan jo ikke dette være et veldig attraktivt scenarie? De trenger jo VELDIG å rydde i eget hus først, få orden i rekken, få Giske på huet og ræva ut (og DET kommer ikke til å være lett!), la Hadia Tajik få litt mer erfaring (litt mer tyngde, litt sterkere allianser, få slipt av et par kanter) og at Støre får på plass en posisjon som leder. Dette kommer veldig tidlig!

En av de sterkeste ankepunktene mot Erna er at hun er en ganske svak leder, hun har latt FrP styre på, hun har skjøvet beslutninger hun selv burde tatt over på vippepartiene, osv. Jeg tror ikke Støre er bedre der. (Jeg syns begge to er bra folk, egentlig. Men Stoltenbergs lederevner har de ikke)

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-18, 13:48   #29
Tante Sofie
Bladibladiblaah!
 
Tante Sofie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Innlegg: 1.484
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Utfordrer Hareide tilliten til det politiske systemet?

Hareide presiserte jo også før valget at han ikkje kom til å frede Erna for fire år. Men, klart, det brenn jo rundt beina på dama, så forstår jo at ho har behov for å forsvare sin posisjon.

Trur dette totalt sett er ein bra ting. Den høgrepopulistiske retorikken som har spredd seg i Europa, og også nådd oss med full styrke, kan vi ikkje vere bekjent av. Så at nokon tek ansvar for å få den type element ut av regjering er bra. Så bra at eg tenker at Ap berre må gjere seg klar til å svelge ein og annan kamel altså.

__________________
05 - 06
Tante Sofie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-18, 22:17   #30
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Utfordrer Hareide tilliten til det politiske systemet?

Hva skjer med Hareide hvis flertallet av partiet ønsker et H/Frp samarbeid lurer jeg på. Utfordrer han tilliten som leder i sitt eget parti, dersom de nå går mot Høyre?
"Høyresiden" i KrF mener Hareide har gått i mot sin ledergruppe ved å være i dialog med Støre i et år, uten å drøfte dette med sin ledergruppe i forkant.

KrF og V mistet over 2.000 medlemmer i januar, spørsmålet er om de 1.000 som nå har meldt seg inn er gamle som har meldt seg inn igjen eller medlemmer som ønsker å kuppe det ekstraordinære landsmøtet.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>

Sist redigert av Fløyel : 22-10-18 kl 22:23.
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-18, 16:36   #31
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utfordrer Hareide tilliten til det politiske systemet?

Hva skjer videre nå da, tror dere?

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-18, 17:09   #32
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.812
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Utfordrer Hareide tilliten til det politiske systemet?

Synes egentlig at det er ganske rart at han og KrF helhjertet har støttet Erna og Siv, og nå snakker han om at det er til det beste for landet at de går i en annen retning..

Hadde vært interessant å høre konkret hva denne regjeringen gjør galt, han har jo vært med å støtte opprettelsen av denne regjeringen.

Skjønner liksom ikke helt logikken.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-18, 17:22   #33
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.441
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Utfordrer Hareide tilliten til det politiske systemet?

Hareide sier mye i talen sin til landsmøtet tidligere i dag.
Utdrag følger under:
"...fremmet vi et forslag i Stortinget om en konkret handlingsplan for å forebygge uønskede svangerskap og få ned aborttallene. Ikke litt, men mye. Med en tredjedel på ti år. Det var virkelig forslag om en storsatsing. På opplysning. Prevensjon. Støtte til unge familier. Trygghet for barnefamiliene.

Vi vil styrke ideell sektor. Legge til rette for dugnadsånd, nestekjærlighet, samfunn nedenfra. Her er kommersialisering, markedskrefter og ensidig tro på konkurranse vår hovedmotstander – og den troen står sterkere til høyre enn til venstre for oss.

Vi vil nå klimamålene. Regjeringens budsjettforslag slår fast – vi er i ikke i nærheten av målene for 2020, 2030 eller 2050.

Vi vil øke bistand til verdens fattige. Norge må ikke bli en nasjon som er nok med seg selv. Her var det Sp, Ap, SV og Venstre som sikret et vedtak i Stortinget i 2016 om at bistanden alltid skal ligge på 1 %.

Vi vil øke barnetrygden. Få barnefattigdommen ned og fødselstallene opp. Her er SV vår nærmeste allierte.

Vi vil ha en skole med flere lærere, færre tester og mindre press.

Vi vil ha landbruk i hele landet. Storbruk og småbruk og levende lokalsamfunn. Her er liberaliseringsiveren hos FrP og Høyre, ja til og med i Venstre, vår motpol. Vi vil ha levende lokalsamfunn over hele Norge. Det gode liv leves ikke bare i våre byer.

Her tror jeg at jeg snakker for alle når jeg sier: Vi er grundig lei av å bekjempe regjeringens ensidige sentraliseringsreformer."

Han lister også noen punkter der han ser at de er nærmere høyresiden, men at den er kortere.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-18, 17:46   #34
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Utfordrer Hareide tilliten til det politiske systemet?

Veldig mange som drar fram Erna sitt løfte om å diskutere abortloven. Tror det er en del som blir skuffa hvis det er høyresida som vinner, for den endringen er det ikke stortingsflertall for.

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-18, 18:02   #35
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utfordrer Hareide tilliten til det politiske systemet?

Det er vel neppe reellt flertall for å i det hele tatt diskutere det innad i regjeringen heller. Venstre er jo helt soleklare på at det er uaktuelt, og veldig mange i Høyre også. Vet ikke om FrP har uttalt seg?

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-18, 18:56   #36
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utfordrer Hareide tilliten til det politiske systemet?

Der var vi stuck med tanta, ja. Dette skal bli interessant.

Input: det er klart det er mange kort på bordet som nå må spilles på nytt. Alle skjønner at KrF må ha wins nå.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-18, 19:05   #37
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.976
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utfordrer Hareide tilliten til det politiske systemet?

Det tipper jeg var spikeren i kista for folkepartidelen av Kristelig folkeparti.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-11-18, 19:32   #38
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Utfordrer Hareide tilliten til det politiske systemet?

Går nok en del kristensosialister til sv og ap.

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-18, 19:43   #39
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.188
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Utfordrer Hareide tilliten til det politiske systemet?

Kanskje vi kan få økt barnetrygden? Den har stått på stedet hvil siden 1996! Den burde vært koblet opp mot grunnbeløpet.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-18, 20:00   #40
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utfordrer Hareide tilliten til det politiske systemet?

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Kanskje vi kan få økt barnetrygden? Den har stått på stedet hvil siden 1996! Den burde vært koblet opp mot grunnbeløpet.

Sjansen for det hadde vel vært mye større om det valgte motsatt vei.

Knut Arild Hareide har imponert meg! Jeg synes det er trist at han nå kommer til å få en mye mindre synlig rolle, selv om KrF aldri har vært mitt parti. Jeg tror også at dette er slutten på KrF, det er ingenting som tilsier at de kommer til å bli større med det som skjer nå.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no