Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag #3

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-11-17, 11:24   #601
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.249
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3

Sol

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 02-11-17, 11:38   #602
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Sol

Samme her.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå  
Gammel 02-11-17, 11:39   #603
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3

Siden vi nå er over i november er jeg glad for hver dag uten snø (krysser fingre og tær for at snøen holder seg unna til over nyttår i år også) og for at det nå er tid for å begynne med julesanger i bilen. Ellers er jeg glad for at det er sol og for at vi skal på hyggelig jubileumsfest i dag.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv  
Gammel 02-11-17, 19:23   #604
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3

I dag ble jeg dårlig på jobb, og ble først litt overveldet av ektefølt omsorg fra kollegaene mine, og så kom jeg hjem til slutt og Mannen måtte dra og handle, og så ropte jeg på fjortenåringen min.

"Kan du komme og hjelpe meg med noe?"
... og får bare et "JA! Kommer nå.", og så spør han "hva skal jeg hjelpe med? Skal jeg passe lillesøs?", og jeg bare "jah, orker du det, jeg skulle gjerne lagt meg litt nedpå", og han er bare helt "såklart, kom søs, lille bestevennen min!"

Og det aller fineste er at han er sånn hele tiden! Snill og hjelpsom og bare fin.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 02-11-17, 21:24   #605
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3

At jeg har fri i morgen

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 03-11-17, 00:44   #606
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3

Kamp på Lerkendal sammen med 05-jenta.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 03-11-17, 01:02   #607
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.825
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3

Verdens fineste elever, som jobber hardt, noen til tross for store utfordringer. Og så oppdager vi plutselig at de har tatt sjumilssteg framover. Og når de går ut av timen med hodet høyt og selvtilliten litt mer på plass, da smitter det jammen godt over på meg også.

Vi har hatt en koselig ettermiddag og kveld, med mye hyggelig prat, og unger som på hver sine måter har gjort noe bra i dag.

Og så skal jeg på vennetur i helgen, og treffe en fin gjeng med barndoms og ungdomsvenner. Jeg gleder meg skikkelig.

Kaija er ikke aktiv  
Gammel 03-11-17, 01:17   #608
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.899
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3

Det har akkurat demret for meg at det går an å høre BBC Radio gjennom en app.

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv  
Gammel 03-11-17, 08:17   #609
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.840
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3

Veldig gode tilbakemeldinger på foreldresamtale på skolen i går. Godt at lærerne ser det samme som oss

løve70 er ikke aktiv  
Gammel 03-11-17, 08:53   #610
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.445
Blogginnlegg: 4
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3

At jeg er ferdig med tre vanskelige samtaler (har et par igjen, men progressbar>50%! ). En viktig del av gleden er selvfølgelig at det gikk (nogenlunde) bra. Fikk en ekstrasamtale som gikk ræva (men som jeg prøvde å unngå, så det er i alle fall ikke min feil)

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv  
Gammel 03-11-17, 09:04   #611
Sissel
Bør lage seg en tittel selv
 
Sissel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Innlegg: 3.319
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3

Jentetur til Stockholm med den nybakte 18-åringen.

__________________
Gutt/jente 99, gutt 01
Sissel er ikke aktiv  
Gammel 03-11-17, 09:53   #612
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3

Helg i København med mine gode venninner fra studietida!

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 03-11-17, 11:14   #613
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.590
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3

At junior har blitt mye mer selvgående. Han tegner til å bli en skikkelig fin fyr.

vixen er ikke aktiv  
Gammel 03-11-17, 12:55   #614
Marianne12
Nybegynner
 
Medlem siden: Nov 2017
Innlegg: 9
Marianne12 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3

Mannen min kom inn med kaffe på sengen til meg i dag! Det slår aldri feil!

Marianne12 er ikke aktiv  
Gammel 04-11-17, 01:20   #615
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

I dag ble jeg dårlig på jobb, og ble først litt overveldet av ektefølt omsorg fra kollegaene mine, og så kom jeg hjem til slutt og Mannen måtte dra og handle, og så ropte jeg på fjortenåringen min.

"Kan du komme og hjelpe meg med noe?"
... og får bare et "JA! Kommer nå.", og så spør han "hva skal jeg hjelpe med? Skal jeg passe lillesøs?", og jeg bare "jah, orker du det, jeg skulle gjerne lagt meg litt nedpå", og han er bare helt "såklart, kom søs, lille bestevennen min!"

Og det aller fineste er at han er sånn hele tiden! Snill og hjelpsom og bare fin.

De guttene dine virker å være så flotte, Maverick God bedring!

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv  
Gammel 04-11-17, 08:50   #616
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv
 
Hannamoren sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.182
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3

Våkne opp på hytten. Til og med nydelig høstvær. ❤️

Hannamoren er ikke aktiv  
Gammel 04-11-17, 13:19   #617
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

I dag ble jeg dårlig på jobb, og ble først litt overveldet av ektefølt omsorg fra kollegaene mine, og så kom jeg hjem til slutt og Mannen måtte dra og handle, og så ropte jeg på fjortenåringen min.

"Kan du komme og hjelpe meg med noe?"
... og får bare et "JA! Kommer nå.", og så spør han "hva skal jeg hjelpe med? Skal jeg passe lillesøs?", og jeg bare "jah, orker du det, jeg skulle gjerne lagt meg litt nedpå", og han er bare helt "såklart, kom søs, lille bestevennen min!"

Og det aller fineste er at han er sånn hele tiden! Snill og hjelpsom og bare fin.

Er du veldig imot arrangert ekteskap?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 04-11-17, 13:58   #618
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3

En hel dag uten planer. Dvs, Lillebror skal på idrettsgreier som han må kjøres til, og jeg må handle middag og levere noen hesteting til vask - men allikevel en salig følelse av at dagen er MIN. Det er lenge siden, faktisk

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv  
Gammel 04-11-17, 15:48   #619
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3

Sol!

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå  
Gammel 04-11-17, 23:23   #620
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3

Hele dagen har vært flott. Først fikk jeg sett fin snooker på TV og så trente jeg så jeg kjente det i hele kroppen, det er så vannvittig godt. Etterpå var Mutter'n innom en tur og så gikk Helten og jeg tur og laget kveldsmat sammen da vi kom hjem. Dere vil ikke tro hvor god taco det blir med rester av pulled wild boar fra fryseren. Nå hører vi på NRK jazz, koser med pusene, har stearinlys på over alt og bare koser oss glugg i hjel.

Strå er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no