Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Ang. bilvask - hvordan?

Autofil Bilsnakk.

Se resultatene: Hvordan vaskes bilen?
Automat (vaskehall osv) 32 45,07%
Menneskemakt 35 49,30%
Aaaaner ikke, den bare blir ren.... 4 5,63%
Deltakere: 71. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-03-07, 18:52   #21
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ang. bilvask - hvordan?

Gubbelure kjører den inn i en maskin. Senest nå i sta.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-07, 13:43   #22
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.779
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ang. bilvask - hvordan?

Den vaskes med menneskemakt.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-07, 14:18   #23
Carrie
-
 
Carrie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 839
Carrie er populærCarrie er populærCarrie er populærCarrie er populær
Standard

Sv: Ang. bilvask - hvordan?

Jeg utfører menneskemakt på den

Carrie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-07, 20:58   #24
Mie
Nybegynner
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9
Mie har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Ang. bilvask - hvordan?

Som oftest med høytrykksspyler i automat..
Noen ganger hjemme med bøtte og svamp..

Mie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 23:36   #25
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ang. bilvask - hvordan?

Automaten på shell.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 23:50   #26
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ang. bilvask - hvordan?

Automat og det er ikke ofte det skjer eller, men i allefall 16 mai og hvis vi skal i konfirmasjon, bryllup eller noe helt spesielt. ellers så hender det at ungene får vaske litt bil her hjemme.

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 13:50   #27
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ang. bilvask - hvordan?

I ettermiddag skal jeg stulle og stelle med bilen min...og jeg gleder meg

Litt innvendig, men jeg tar den så ofte at det rekker aldri å bli særlig skittent, litt på mattene bare
Og utvendig så klart

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-08, 22:50   #28
F!reF|y
Fullverdig medlem
 
F!reF|y sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Akershus
Innlegg: 82
F!reF|y har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Ang. bilvask - hvordan?

Gammel tråd, men...
Bilen min vasker jeg selv, hjemme.
Høytrykkspyler og Autoglym.

F!reF|y er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-08, 23:23   #29
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ang. bilvask - hvordan?

Me vaskar bilen annankvar gong.
Han vaskar for hånd.
Når det så er min tur, spanderar eg glatt ein hundrelapp i halvåret på ein maskinvask på Statoil (eller er det Shell )

__________________
Bergensis

Sist redigert av Bergensis : 24-07-08 kl 23:37.
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-08, 03:14   #30
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.505
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ang. bilvask - hvordan?

Bilen vaskes for hånd av fremmede som driver med slikt. Eller... fremmede og fremmede... jeg begynner å bli godt kjent med de etterhvert.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-08, 09:27   #31
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.651
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ang. bilvask - hvordan?

Før brukte jeg enten håndvask hjemme (tar en evighet siden vi ikke har egnet vaskested) med en blanding av automatvask når jeg ikke orka. Men nå har jeg gått over til Selvvaske anlegget. koster 20-30-40 kr annpå hvor stor del av programmet man tar. Og går kjempefort og en kjempeenkelt.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-08, 20:24   #32
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Ang bilvask - hvordan?

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

I sånn vaskehall. Ikke sånn man kjører gjennom tromle-greier, men sånn der man vasker den selv med spylegreier.


:sitter inni bilen mens gubben vasker:

(Stemte menneskemakt, for det er jo litt det også.)

signerer. *lat*

  Svar med sitat
Gammel 13-08-08, 22:52   #33
Lotte
Aktiv
 
Lotte sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 172
Lotte er litt kul
Standard

Sv: Ang. bilvask - hvordan?

Aldri i automat. Kun for hånd. (eller med sånn der høytrykkspyler) og svamp.

Det var mange bil tråder her i dag

Lotte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-08, 22:59   #34
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ang. bilvask - hvordan?

Menneskemakt. Enten med høytrykkspyler her hjemme, eller på stasjoner med nevnte spyler. Børstemaskiner er tabu.

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-08, 23:19   #35
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Ang. bilvask - hvordan?

Både og. Av og til tar vi en børsteløs vask på bensinstasjon, eller den vaskes for hånd og med høytrykk i vaskehallen på jobben til gubbis.

  Svar med sitat
Gammel 13-08-08, 23:53   #36
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ang. bilvask - hvordan?

Broren til mannen.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-08, 00:09   #37
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.647
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ang. bilvask - hvordan?

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-08, 00:57   #38
krystallklart
Lett rørt
 
krystallklart sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Innlegg: 4.384
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ang. bilvask - hvordan?

Mannen vasker. Var fristet til å stemme "Aner ikke, den er bare ren." Men siden jeg vet det er han, så stemte jeg menneskemakt.

__________________
Gutter 04, 08, 11 og jenta 13
+ en liten skatt i magen
krystallklart er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-08, 01:53   #39
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.835
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ang bilvask - hvordan?

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Med regnvann.

Ben "Helautomatisk" Murphy

Må bare si at bilen vår gjennomgår nøyaktig samme vaskemetode som beskrevet her.

Et par ganger i året når jeg får anfall av noe slag, vaskes den på selvvasken på bensinstasjonen.
Har vasket den en gang i maskin med meg og datteren inni.
Aldri har jeg vært så redd. Sist den var i maskin sto jeg og ungene utenfor.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-08, 03:41   #40
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ang. bilvask - hvordan?

Hos noen billige håndvaskere på Oslo Ø

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no