Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Strikk til å ha under dress, regntøy osv

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-01-10, 10:06   #1
Crimina
L.F.C. supporter
 
Crimina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Innlegg: 3.858
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Strikk til å ha under dress, regntøy osv

Får man kjøpt dette noen plass? Ofte blir jo strikken slitt før utedressen / regntøyet er slitt. På det ene regntøyet jeg kjøpte fra Navigere så fulgte det med ekstra strikk. Men jeg har brukt opp hele reservelageret nå.

Hvor selges dette i såfall? Tenkte jeg skulle innom en brodeributikk å se. Men andre tips mottas med takk.

__________________
YNWA


Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-10, 10:12   #2
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.656
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Strikk til å ha under dress, regntøy osv

Jeg mener det er på sy-tilbehørsbutikker de ofte selger sånne. Jeg har tre meter strikk liggende i gangskuffen, lurt.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-10, 10:15   #3
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.716
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Strikk til å ha under dress, regntøy osv

Reflex har slike gummistrikker som er mye mer holdbare enn disse strikkene fra sybutikkene. Du ser dem også på Reimadressene, men jeg har bare sett løssalg av Reflex sine.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-10, 10:15   #4
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Strikk til å ha under dress, regntøy osv

Det har de på sy/stoffbutikker. Knapphullsstrikk heter det.

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-10, 10:16   #5
Myrull
i Morgentåkedalen
 
Myrull sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 547
Myrull er litt kulMyrull er litt kulMyrull er litt kul
Standard

Sv: Strikk til å ha under dress, regntøy osv

Ja, f.eks på Princess.

Myrull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-10, 10:17   #6
Crimina
L.F.C. supporter
 
Crimina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Innlegg: 3.858
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Strikk til å ha under dress, regntøy osv

Knappehullsstrikk ja. Det hjelper jo mye å ha det riktige navnet når jeg skal spørre.

Takk for svar alle sammen.

__________________
YNWA


Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-10, 10:25   #7
Gwen
Midtsommerprinsesse
 
Gwen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 977
Gwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Strikk til å ha under dress, regntøy osv

Du får tak i det på Panduro også.

__________________
2004 | 2005
Gwen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-10, 10:29   #8
Crimina
L.F.C. supporter
 
Crimina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Innlegg: 3.858
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Strikk til å ha under dress, regntøy osv

Jeg tenkte faktisk på Panduro. Takk.

__________________
YNWA


Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-10, 12:04   #9
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.291
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Strikk til å ha under dress, regntøy osv

Jeg kjøpte på Obs.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-10, 12:52   #10
United
På (opp?)tur
 
United sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 3.558
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Sv: Strikk til å ha under dress, regntøy osv

ICA Maxi

United er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-10, 19:47   #11
baltie
Den paranoide androide
 
baltie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Innlegg: 375
baltie er populærbaltie er populærbaltie er populærbaltie er populær
Standard

Sv: Strikk til å ha under dress, regntøy osv

Vi kjøpte reflex sine på barneutstyrsbutikk. Mye bedre enn knapphullsstrikk som egentlig er best egna som buksestrikk...

baltie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-10, 20:05   #12
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Strikk til å ha under dress, regntøy osv

Jysk har.
På foreldremøtet i bhg. nå sist, var det en mor som kom opp med den geniale idé, at vi kunne spleise på en rull på 5 m. Det gjorde vi, og det ble vel 20 kr pr. unge tror jeg. Og nå har vi alltid tilgjengelig strikk, eller de ansatte klipper av og setter på om de ser at det mangler når de kler på før ut.

  Svar med sitat
Gammel 09-01-10, 20:30   #13
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Strikk til å ha under dress, regntøy osv

Så lurt det var Sjuggerplum. En ide å ta med seg til bhg.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-10, 21:33   #14
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strikk til å ha under dress, regntøy osv

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Jysk har.
På foreldremøtet i bhg. nå sist, var det en mor som kom opp med den geniale idé, at vi kunne spleise på en rull på 5 m. Det gjorde vi, og det ble vel 20 kr pr. unge tror jeg. Og nå har vi alltid tilgjengelig strikk, eller de ansatte klipper av og setter på om de ser at det mangler når de kler på før ut.

Vi kjøpte en rull i barnehagen min - uten at foreldrene måtte spleise - og det fungerte bra, men når knappene mangler og vi måtte begynne å sy i tillegg, fant vi ut at det er en jobb for foreldrene å ordne det.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-10, 22:30   #15
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Strikk til å ha under dress, regntøy osv

Rema1000 har også strikk.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-10, 22:56   #16
Tuppen
...
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.892
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Strikk til å ha under dress, regntøy osv

Jeg har byttet stort sett alle de vanlige strikkene med Reimastrikker. De koster mer enn vanlig knappehullsstrikk, men de er utrolig holdbar. Jeg har kjøpt dem i løssalg på en butikk som fører Reima.

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-10, 22:56   #17
Smurfine79
Carpe Diem!
 
Smurfine79 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Innlegg: 3.435
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Strikk til å ha under dress, regntøy osv

Dette har jeg kjøpt både på sybutikk og hos bogerud tekstil.

__________________
Carpe Diem
Jeg er perfekt, bortsett fra at jeg er meg selv!
Gutter 02 & 07
Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 00:35   #18
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Strikk til å ha under dress, regntøy osv

på coop kanskje? gardinbutikker? barneutstyrsbutikker?

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 10:45   #19
Crimina
L.F.C. supporter
 
Crimina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Innlegg: 3.858
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Strikk til å ha under dress, regntøy osv

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Jysk har.
På foreldremøtet i bhg. nå sist, var det en mor som kom opp med den geniale idé, at vi kunne spleise på en rull på 5 m. Det gjorde vi, og det ble vel 20 kr pr. unge tror jeg. Og nå har vi alltid tilgjengelig strikk, eller de ansatte klipper av og setter på om de ser at det mangler når de kler på før ut.

Så smart.

Det skal jeg nevne i barnehagen.

__________________
YNWA


Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 11:37   #20
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Strikk til å ha under dress, regntøy osv

Se her. Disse holder omtrent evig i motsetning til hullstrikken som må byttes ut med jevne mellomrom.

HER

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no