Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Handleposer i stoff

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-03-08, 20:51   #61
Søster
kåt vikingbrud
 
Søster sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.505
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Handleposer i stoff

Kursen er fin nå, en sekspakning med baggu går rett under tohundregrensa.

__________________
Søster er lett å begeistre

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-08, 19:27   #62
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Handleposer i stoff

Jeg har blitt flinkere til å huske bagguene, og det føles bra . Ikke bare sparer det miljøet, jeg er ikke lenger en vandrende reklame for butikkene jeg handler i, de er behagelige å bære og ser bra ut.

Har nå mottatt tilsammen 12 baggu -i 2 omganger - fra USA. Sekspakningene går fint gjennom tollen.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-08, 19:39   #63
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.690
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Handleposer i stoff

Jeg har ikke motatt en eneste en. Sikker på at du ikke har fått en pakke som var min og zol? Bestilte dagen etter deg.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-08, 19:43   #64
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Handleposer i stoff

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Jeg har ikke motatt en eneste en. Sikker på at du ikke har fått en pakke som var min og zol? Bestilte dagen etter deg.

Nei, bare mine farger. Men den har vært åpnet av tollen, så kanskje veien til deg er litt mer kronglete enn til meg?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-08, 19:55   #65
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.690
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Handleposer i stoff

Kanskje det. Pleier å gå Oslo-Bergen-Her. Men man vet jo aldri hva de finner på.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-08, 01:07   #66
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.045
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Handleposer i stoff

Hvordan er det med frakten, kommer den med i beregningen når de tenker på toll?
For uten frakt kommer det på 200, med frakt kommer det på over 200.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-08, 08:12   #67
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Handleposer i stoff

Frakten regnes ikke med

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-08, 08:19   #68
Ariel
Queen of intentions...
 
Ariel sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Innlegg: 1.720
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Sv: Handleposer i stoff

Opprinnelig lagt inn av zol

Frakten regnes ikke med

Så lenge summen er under 200. Straks du handler noe som koster mer enn 200, inkluderer de frakten og du må betale moms på hele summen.

__________________
Storemor 1998
Lillemor 2003
Ariel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-08, 14:06   #69
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.045
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Handleposer i stoff

Takker for svar.
Jeg tok sjangsen på å bestille 6 stk og prisen for de er jo under 200,. (med tollvesnets valuta sak).
Så er det vel å huske å få de med seg da etter at de forhåpentligvis kommer snart.
Når det gjelder søpleposer har jeg vel et lager for flere år framover allerede.......
(dessuten blir det jo utrolig mye mindre søppel når plast sorteres for seg selv)

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-08, 01:15   #70
Bærekraftig
Gro
 
Bærekraftig sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 779
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Sv: Handleposer i stoff

Mine er sendt, så jeg venter spent. Husker ikke hvilke farger jeg bestilte, så det blir jo spennende

Bærekraftig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-08, 21:00   #71
TheVoice
priiiima donna
 
TheVoice sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.351
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Sv: Handleposer i stoff

Er disse sånne små du kan ha i lomma omtrnet? altså tar liten plass i veska

Jeg har sett noen sånne på veskebutikken her, syns de var geniale. Om jeg skal sy noe blir d sikkert større og mer plasskrevende i veska tenker jeg.

TheVoice er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-08, 21:26   #72
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Handleposer i stoff

Mine er også sendt nå ser jeg.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-08, 21:29   #73
Ina
i vesterled
 
Ina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.689
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Handleposer i stoff

Opprinnelig lagt inn av TheVoice, her.

Er disse sånne små du kan ha i lomma omtrnet? altså tar liten plass i veska

Jeg har sett noen sånne på veskebutikken her, syns de var geniale. Om jeg skal sy noe blir d sikkert større og mer plasskrevende i veska tenker jeg.

Ja, du kan ha de i jakkelomma

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-08, 07:21   #74
Søster
kåt vikingbrud
 
Søster sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.505
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Handleposer i stoff

Opprinnelig lagt inn av TheVoice, her.

Er disse sånne små du kan ha i lomma omtrnet? altså tar liten plass i veska

__________________
Søster er lett å begeistre

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-08, 18:44   #75
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.761
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Handleposer i stoff

Opprinnelig lagt inn av Søster, her.

Jeg kan uttale meg. Kvaliteten er superb. Jeg har brukt dem masse, de er ikke antydning til slitt, og tåler masse vekt.

Jeg får ikke opp fargekartet! Er det noen som gidder legge det inn her?

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-08, 19:06   #76
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Handleposer i stoff

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Jeg får ikke opp fargekartet! Er det noen som gidder legge det inn her?

Du får opp fargen på posene når du velger den i rullgardin menyen. Tror ikke det er noe kart utover det.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 20:18   #77
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.690
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Handleposer i stoff

Sendte en mail til de og spurte om det var mulig å spore sendingen min. Fikk svar om at de skulle prøve. Har ikke hørt noe mer før jeg i dag fikk en ordrebekreftelse på samme 6 posene jeg hadde bestilt og en samle pose til den nette sum av 0$. Så den har vel forsvunnet i posten. Eller så er det nå 2 pakker på vei til meg.

Synes det var bra kundeservice!

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 21:02   #78
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Handleposer i stoff

Jeg har Baggu, men glemmer de nesten hver gang jeg skal i butikken.

Tror det tar litt tid å prente inn vanen med å huske på å ta de med inn i butikken.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-08, 18:47   #79
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Handleposer i stoff

Da har jeg fått mine seks Baggus! De ser supre ut.
Skal testes i morgen da vi skal ha ukeshandlingen.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-08, 18:50   #80
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Handleposer i stoff

Vi elsker bagguene våre . Også er det så gøy å si "trenger ikke pose" når butikkpersonalet spør hvor mange vi vil ha.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
handlenett


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no