Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Overføre bilder fra iPhone til PC/ekstern harddisk - hengelås-ikon?

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-02-14, 23:14   #1
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.826
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Overføre bilder fra iPhone til PC/ekstern harddisk - hengelås-ikon?

Jeg er skikkelig novise når det gjelder funksjonene til iPhone og tekniske duppeditter generelt så beklager på forhånd for teit spørsmål.

Dersom telefonen min er tilkoblet WiFi og laderen står i tas det sikkerhetskopi hvor bilde- og videofilene kommer over i en mappe jeg har laget i Utforsker på laptop (ikke Mac). Hvorvidt jeg har trykket på noe på telefonen eller om det er iClouden som gjør dette er jeg usikker på, men i alle fall har jeg tatt back up av mappen på en ekstern harddisk i tillegg til at filene altså ligger på PCen. Saken er den at bildene har et lite hengelås-ikon på seg i nederste hjørnet, men jeg får åpnet dem helt fint. Kan jeg risikere at de på noen måte forsvinner fra bildestrømmen (mappen) på PCen, og på mystisk vis fra den eksterne harddisken (som kun kobles til PCen når jeg tar back up) dersom jeg sletter bildene på telefonen? Jeg skjønner at det sikkert er lite sannsynlig at de forsvinner fra den eksterne harddisken sånn uten videre, men dette med hengelås-ikonet er så ukjent for meg at jeg må dobbelsjekke med noen før jeg sletter bildene på telefonen slik at jeg ikke risikerer å miste alle.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-14, 20:39   #2
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.826
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Overføre bilder fra iPhone til PC/ekstern harddisk - hengelås-ikon?

Ingen som vet?

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no