Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

9 rynker - to helt nye

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-03-10, 21:11   #1
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

9 rynker - to helt nye

Og når er jeg litt lei, for jeg føler det skjer litt mye nå, på rynkefronten.

Jeg har, fra før: to i panna, og to sinterynker mellom øynene. Og to smilerynker rundt munnen.
De er akseptert og godtatt.
MEN, så dukker det opp en rynke litt lenger borte på kinnet, OG en litt skeiv oppi panna. Det er skummelt.

I tillegg kommer hakesiget som også kom over natten, føler jeg. Profilen min er blitt riktig så stygg.

Jaja. Hva jeg vil med dette? Litt eksistensielt å snart bli 41 og jeg føler for å si det til verden.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-10, 21:14   #2
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 9 rynker - to helt nye

Bli feit. Da forsvinner de. Jeg er smellfeit og har ikke en eneste rynke. Hele skjønnhetsindustrien har totalt misforstått i årtier; vil man ha babyhud, så må man spise mer mat.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-10, 21:16   #3
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 9 rynker - to helt nye

Jepp. Fett både over og under huden. Eneste som funker.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-10, 21:17   #4
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.997
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: 9 rynker - to helt nye

Mitt beste tips er enkelt. Solbriller når du er ute, så du ikke myser for mye i det skarpe lyset. Ellers er det lurt å bruke høy solfaktor til daglig, enten i en dagkrem med helst spf 25-30, eller i form av en separat solkrem.

Kremer kan først og fremst tilføre fuktighet, og hvis du skal ha noen drastisk endring, trengs det nok botox, fillers (restylane etc.) og for eksempel a-vitaminsyre som er svært effektivt når det gjelder å bli kvitt gamle arr, solskader osv. Jeg kunne vel egentlig skrevet mye mer, men forsøker å være minimalist her.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-10, 21:18   #5
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.997
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: 9 rynker - to helt nye

Pussig det dere sier om å bli feit. Jeg sa senest i går at det stedet jeg først tar av meg, er i ansiktet, og nå føler jeg at jeg begynner å bli hul i kinnene og under øynene. Not a pretty look, og jeg jobber hardt med å spise smør og sjokolade for å drive skadebegrensning.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-10, 21:19   #6
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 9 rynker - to helt nye

Nera, du har jo ikke skjønt en dritt.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-10, 21:20   #7
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 9 rynker - to helt nye

Get over it. Life's a bitch.

Men jeg prøver veldig hardt å akseptere de to sinnarynkene jeg har mellom øyebryna. Det verste er at ei jeg var venninne med tidligere støtt sa til meg at jeg måtte slutte å være så morsk, eller så kom jeg til å se sånn ut alltid.


Og jeg er ikke 30 engang. :niks.

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 31-03-10, 21:20   #8
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 9 rynker - to helt nye

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Mitt beste tips er enkelt. Solbriller når du er ute, så du ikke myser for mye i det skarpe lyset.

Seriøst? Får man mer rynker av å myse? Jeg trodde man fikk rynker fordi huden mistet elastitet jeg?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-10, 21:21   #9
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 9 rynker - to helt nye

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Seriøst? Får man mer rynker av å myse? Jeg trodde man fikk rynker fordi huden mistet elastitet jeg?

Joda, hvis du myser og vinden snur - da blir du sånn!

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-10, 21:22   #10
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 9 rynker - to helt nye

MEn disse rynkene har kommet nå. og jeg har jo ikke være ute i sol i hele vinter...
Botox? Nope.
Arr og solskader har jeg ikke. Men solbriller med styrke hadde gjort seg. Kanskje jeg skal kjøpe noen som skjuler hele ansiktet, så viser ikke rynkene heller. Og med strikk heis-opp-strikk så jeg får stramma under haka.

Apropos gode råd om å bli feit: Min søster mener at underhudsfettet hjelper oss så vi ikke har så MYE rynker. For jeg og ser det, at de som er på min alder og VELDIG slanke, jeg er 174/72 *åpen og raus og deler* har blitt veldig markerte i rynkene, særlig rundt øyne og munn.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-10, 21:22   #11
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 9 rynker - to helt nye

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Joda, hvis du myser og vinden snur - da blir du sånn!

Jeg tenker på alle skrukkene jeg noen ganger våkner med om morgenen, fordi jeg har ligget på puta... de forsvinner da. Takk og lov, så stiver ikke ansiktet etter fylte 30.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-10, 21:23   #12
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 9 rynker - to helt nye

Ikke myse, ikke smile. Bli feit og sur. Eller mutt, ellers kan du få sure furterynker på overleppen.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-10, 21:23   #13
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.997
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: 9 rynker - to helt nye

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Nera, du har jo ikke skjønt en dritt.

Vaddaerdetjegikkeharskjøntnåda?

Her forsøker man å gi vennlige råd, men neeeida.




Og for min egen del merker jeg i hvertfall at sinnarynken i pannen blir mer utpreget hvis jeg myser veldig mye pga. skarpt lys, men nå er jeg litt lysømfindtlig, og bruker solbriller minst halve året.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-10, 21:25   #14
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 9 rynker - to helt nye

Jeg har ikke noe rynker (så godt som), og jeg tør skylde på gener. Har aldri gjort noe spesielt, og har ikke engang dyre kremer.

Jeg tror det beste tipset må være å leve med det. Slutt å henge deg opp i utseende og jobb med det du kan fikse heller.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-10, 21:25   #15
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 9 rynker - to helt nye

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Pussig det dere sier om å bli feit. Jeg sa senest i går at det stedet jeg først tar av meg, er i ansiktet, og nå føler jeg at jeg begynner å bli hul i kinnene og under øynene. Not a pretty look, og jeg jobber hardt med å spise smør og sjokolade for å drive skadebegrensning.

Jeg har tatt av 3,5 kg siden oktober. Langvardig holdningsendring prøver jeg på, men det er hardt nå i påsken hehe. Kanskje det er derfor jeg syns jeg ser ei ny rynke på venstre kinn? Fordi jeg er blitt innhul?

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-10, 21:26   #16
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 9 rynker - to helt nye

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Seriøst? Får man mer rynker av å myse? Jeg trodde man fikk rynker fordi huden mistet elastitet jeg?

Jeg vet ikke om man får myserynker, men om man gjør det mye er det vel sannsynlig? Man får smilerynker av å smile, sinterynker av å være sint og surrynker om man er sur. Det er helt sant. Du kan se på et gammelt menneske om det har smilt mye, eller vært bisk hele livet.
Jeg liker smilerynker.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-10, 21:28   #17
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 9 rynker - to helt nye

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Jeg vet ikke om man får myserynker, men om man gjør det mye er det vel sannsynlig? Man får smilerynker av å smile, sinterynker av å være sint og surrynker om man er sur. Det er helt sant. Du kan se på et gammelt menneske om det har smilt mye, eller vært bisk hele livet.
Jeg liker smilerynker.

Du kan se det ja? Hvordan kan du det?

Hva med de som ikke får så mye rynker da? Er de livløse?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-10, 21:29   #18
Finni
Bør lage seg en tittel selv
 
Finni sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.276
Blogginnlegg: 5
Finni er populærFinni er populærFinni er populærFinni er populær
Standard

Sv: 9 rynker - to helt nye

Du må nok enten godta at du ikke er 19 år lenger, eller fylle på med Burinox
Alternativt er mye brunkrem til å fylle opp. Tror faktisk jeg har hørt om noe fyllgreier, men nå innrømme at jeg nå er inne på ting jeg ikke kan noe om.

Selv sverger jeg til mye underhusdsfett..

__________________
FINNI
gullungene -97, -02 og -05
Finni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-10, 21:41   #19
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 9 rynker - to helt nye

Nei, altså, eg er ingen botoxdame, og dette er vel meir generelle betraktningar over livets forgjenelighet...

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-10, 21:44   #20
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 9 rynker - to helt nye

Jeg er ganske liten i utgangspunktet, og nå synger svangerskapskiloene på siste vers her - og hvor forsvinner kiloene førsta fra? Puppa, vel!

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no