Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Hvilke tråder har jeg svart på?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-12-06, 16:12   #1
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.728
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Hvilke tråder har jeg svart på?

Inntil for et par dager siden, så kunne jeg se hvilke tråder jeg selv hadde svart på. Det kan jeg ikke lenger. Har jeg tullet til noen innstillinger montro?

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 16:22   #2
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke tråder har jeg svart på?

Du kan se dem hvis det har kommet nye svar. Om det har ikke kommet noen nye svar siden sist så pleier det ikke å dukke opp noe der!

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 17:04   #3
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke tråder har jeg svart på?

Gå inn på kontrollpanel. Under lista over abbonnerte tråder står det en link til " alle abbonnerte tråder". Her vil du få alle trådene dine.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 17:40   #4
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.728
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilke tråder har jeg svart på?

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Gå inn på kontrollpanel. Under lista over abbonnerte tråder står det en link til " alle abbonnerte tråder". Her vil du få alle trådene dine.

Da skjønner jeg hva som har skjedd...har nok skrudd av valget for å abbonerer på tråder. Takk for hjelpen!

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no