Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Bank-ID på mobil

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-12-22, 09:04   #1
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.524
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bank-ID på mobil

Jeg bruker bankid på mobil. Når tlf er låst så overstyrer på en måte bankid det, så jeg slipper å låse opp tlf, så dette problemet har jeg aldri hatt. Jeg foretrekker på mobil framfor appen, så så lenge det funker kommer jeg til å bruke det. Jeg har appen også så jeg bruker den innimellom sånn at jeg ikke glemmer passordet.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-22, 11:51   #2
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.511
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bank-ID på mobil

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jeg bruker bankid på mobil. Når tlf er låst så overstyrer på en måte bankid det, så jeg slipper å låse opp tlf, så dette problemet har jeg aldri hatt. Jeg foretrekker på mobil framfor appen, så så lenge det funker kommer jeg til å bruke det. Jeg har appen også så jeg bruker den innimellom sånn at jeg ikke glemmer passordet.

Har du iPhone eller annen mobil? For på min iPhone overstyre ikke låst telefon.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-22, 14:07   #3
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.524
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bank-ID på mobil

Opprinnelig lagt inn av amo, her.

Har du iPhone eller annen mobil? For på min iPhone overstyre ikke låst telefon.

Har samsung.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-22, 12:06   #4
Unicorn
Står på egne ben
 
Unicorn sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
Innlegg: 1.340
Unicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populær
Standard

Sv: Bank-ID på mobil

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jeg bruker bankid på mobil. Når tlf er låst så overstyrer på en måte bankid det, så jeg slipper å låse opp tlf, så dette problemet har jeg aldri hatt. Jeg foretrekker på mobil framfor appen, så så lenge det funker kommer jeg til å bruke det. Jeg har appen også så jeg bruker den innimellom sånn at jeg ikke glemmer passordet.

Jeg har Telia, og fikk nylig et brev der det står at fra 16. desember vil det koste 1 krone hver gang man bruker bankid på mobil. Appen vil være gratis. Aner ikke hvordan det er hos andre mobiloperatører, men kan være verdt å sjekke.

__________________
Unicorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-22, 14:08   #5
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.524
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bank-ID på mobil

Opprinnelig lagt inn av Unicorn, her.

Jeg har Telia, og fikk nylig et brev der det står at fra 16. desember vil det koste 1 krone hver gang man bruker bankid på mobil. Appen vil være gratis. Aner ikke hvordan det er hos andre mobiloperatører, men kan være verdt å sjekke.

Jeg regner med jeg får beskjed dersom jeg må betale. Uansett så skal vel mobil bank id fases ut.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-22, 14:48   #6
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.463
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bank-ID på mobil

Jeg har gått over til å bare bruke appen, ettersom jeg også har Telia og ikke er interessert i å betale 1kr for hver gang jeg bruker bank id. Det bruker jeg mange ganger om dagen,ihvertfall enkelte dager.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no