Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Mp3-spiller - bare Ipod som gjelder?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-12-09, 17:15   #1
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Mp3-spiller - bare Ipod som gjelder?

Min far skal kjøpe Ipod til min mor i julegave. Er det bare Ipod som er bra? Eller finnes det andre merker som er på høyde, eller kanskje til og med bedre?
Mp3spilleren må ha skjerm og god lagringskapasitet.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-09, 17:18   #2
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.476
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mp3 spiller- Bare Ipod som gjelder?

Jeg synes Creative er minst like gode som iPod. Jeg har en Creative Zen av det gamle slaget, og synes den er stabil og god, har god skjerm og god nok lagringsplass for meg (16 GB).

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-09, 17:48   #3
M&S
Erfaren
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 928
M&S er litt kulM&S er litt kul
Standard

Sv: Mp3 spiller- Bare Ipod som gjelder?

Creative er jo kjent for å ha mange gode spillere

M&S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-09, 18:37   #4
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mp3 spiller- Bare Ipod som gjelder?

Tusen takk. Skal sjekke det ut.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-09, 15:55   #5
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Mp3 spiller- Bare Ipod som gjelder?

Meget godt fornøyd både med Creative Zen og Creative Zen X-Fi. Nå har Creative Zen X-Fi2 også kommet. I tillegg har de enkelte rimeligere og enklere modeller som er helt greie.

Synes det er greit å bare kunne koble mp3-spilleren på hvilken som helst pc og overføre musikk uten å tenke noe mer over det. Meget god batteritid er det også. Liker også at jeg på Zen og Zen X-Fi kan styre spilleren i lomma - problemet med touchskjerm-baserte spillere er at man må ta dem fram for å f.eks. skifte til neste låt om man ikke har fjernkontroll på hodetelefonledningen e.l.

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-09, 16:02   #6
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mp3 spiller- Bare Ipod som gjelder?

Guttene har Creative og jeg har Ipod.
Den store forskjellen for meg er at jeg bruker Ipoden til trening og har Nike+ (løpesensor) til Ipoden. Jeg vet ikke om det finnes noe tilsvarene for Creative?

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-09, 16:37   #7
Shane
Erfaren
 
Shane sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 894
Shane er populærShane er populærShane er populær
Standard

Sv: Mp3 spiller- Bare Ipod som gjelder?

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Jeg synes Creative er minst like gode som iPod. Jeg har en Creative Zen av det gamle slaget, og synes den er stabil og god, har god skjerm og god nok lagringsplass for meg (16 GB).


Jeg og er kjempefornøyd med min Creative

Shane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-09, 17:40   #8
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.385
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mp3-spiller - bare Ipod som gjelder?

Hattifnatten? Fulgte løpesensoren med? Hva brukes den til? Vi får ipod til jul og gubben mente den kunne både det ene og det andre, beregne hvor langt man løp og sånn.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-09, 21:22   #9
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Mp3-spiller - bare Ipod som gjelder?

løpesensoren følger ikke med, men kan kjøpes som tilleggsutstyr til en del av Nikes sko: http://www.idg.no/macworld/nyheter/article127679.ece

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-09, 21:24   #10
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.557
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mp3-spiller - bare Ipod som gjelder?

Jeg har en creative zen, god fornøyd med den

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-09, 22:04   #11
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mp3-spiller - bare Ipod som gjelder?

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Hattifnatten? Fulgte løpesensoren med? Hva brukes den til? Vi får ipod til jul og gubben mente den kunne både det ene og det andre, beregne hvor langt man løp og sånn.


Den følger ikke med, men fås kjøpt på sportsbutikker eller på ebay.
Den er en liten dings som koblet til Ipoden og en dings som legges i skoen.
Når man løper får man opp distansen man har løpt, tid, kalorier, km pr. min. osv. Om man vil kan man få oppgitt dette underveis mens man løper. Musikken får da små pauser hvor en stemme sier "1 km, 3 km to go" hvis man har innstilt at man ønsker å løpe 4 km totalt.. for eksempel.

Når man kobler Ipoden til PC vil detaljene fra løpeturen bli lagt på profilen din på Nike+ og du kan sjekke løpeturene opp mot hverandre.

Jeg tror de bruker slike i Oslo-Maraton, gjør det ikke?

Jeg synes det er en morsom dings.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no