Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Ekstremsport

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-06-09, 11:40   #21
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ekstremsport

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Stilig!
Klatring er en ekstremsport det. Kult er det også, du kan glede deg.

Tenker som deg at det er i grunnen mange ting som er farlige om vi skal se sånn på det. Det er utrolig mange ting i hverdagen som er risikofyllt men som vi ikke ser på som farlig.

Er klatring ekstremsport?

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-09, 15:13   #22
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ekstremsport

Næh. Jeg drev med offpiste før, og drømmer om å hoppe i strikk og dykke med haier nå, men det blir jo aldri TID!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-09, 17:24   #23
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ekstremsport

Prøver å få ridd litt innimellom og de sier jo at ridning er en risikosport ihvertfall. Det er isåfall det nærmeste jeg kommer.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-09, 17:28   #24
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ekstremsport

Jeg er lærer i ungdomsskolen og får dekket ekstrembehovene der.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-09, 17:32   #25
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ekstremsport

Nei men jeg har tatt noen elvekajakkurs og litt sånt. Har også klatret, og vært selvmordskandidat på snowboard (mener jeg i ettertid).

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-09, 18:19   #26
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ekstremsport

Nei, jeg er kronisk pyse, og liker ingen slike skummelspennende saker. Til og med karusellene på Tusenfryd blir for mye for meg. :Pyse:

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-09, 18:47   #27
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Ekstremsport

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Takk!

Er fridykking og padling ekstremsport? Det kunne jeg glatt drevet med, padlet har jeg nå forsåvidt gjort, med barn. Basehopping ser jeg på som ekstremsport, og noe jeg ikke hadde drevet med, nettopp fordi jeg har barn. Jeg synes også fjellklatring (i de fleste former) ser ganske så harmløst ut, bilkjøring er sikkert en større risiko?

Selv fridykker jeg til så store dyp jeg klarer, persen så langt er 10m. Nja, det kommer an på om du suller rundt i kano på et rolig vann eller om du havpadler på åpent hav eller driver med elvepadling, jeg gjør de to sistnevnte forresten. Fjellklatring er som de fleste andre ekstremsporter rimelig safe når du bruker hodet. Det samme gjelder jo for basehopping, det er ikke alle som er flengende idioter som setter livet på spill

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg driver ikke med ekstremsport - engstelig for å slå meg...
Men jeg lever ut spenningsbehovet mitt gjennom jobben min. Det er ekstremsport nok. Også eh ... liker jeg å kjøre fort.
Gjerne med motorsykkel.

Opprinnelig lagt inn av Brynhild, her.

Er klatring ekstremsport?

Bli motorcrossbabe.

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Næh. Jeg drev med offpiste før, og drømmer om å hoppe i strikk og dykke med haier nå, men det blir jo aldri TID!

Tenk når du står i buret med hvithaien rundt deg. Haidykk er det ultimate, savner dykkingen noe helt sinnsykt. Du burde forresten prøve grottedykking.

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Jeg er lærer i ungdomsskolen og får dekket ekstrembehovene der.

Du sier noe. Mine elever er ikke ekstreme nok.

  Svar med sitat
Gammel 28-06-09, 18:57   #28
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ekstremsport

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.



Bli motorcrossbabe.

Enda bedre, roadracingbabe!! Det er ekstremsport! (i mine øyne)


Ellers kunne jeg mer enn gjerne tenkt meg både klatring og rafting , når jeg får tid. Dvs når de to yngste blir litt større.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-09, 22:48   #29
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ekstremsport

Jeg drev forresten med boksing før, men det er jo tross alt ikke en ekstremsport og mindre risikofylt enn fotball. Har nettopp begynt med klatring og liker det veldig godt, også har jeg store planer om å prøve rafting en gang.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-09, 22:50   #30
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ekstremsport

Ingen ekstremsport her. Jeg tror jeg er det så motsatt av adrenalinjunkie som det går an å bli.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-09, 23:17   #31
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ekstremsport

Kommer aldri til å drive med noen ekstremsport tror jeg. Etter et strikkhopp for snart 15 år siden så fant jeg ut at sånne typer kick ikke er noe for meg. Eneste jeg kunne tenke meg er å kjøre bil på bane. Regnes det som ekstremsport? Har aldri kjørt løp, men tidligere fikk jeg stadig være med på testkjøring på bane av nye biler, og det er noe av det morsomte jeg har vært med på noen gang. Men det var før jeg fikk familie og barn, ikke sikkert jeg hadde vært like tøff til å kjøre nå.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 00:24   #32
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ekstremsport

Jeg har kikket mang en gang på paragliderne fra Ulriken og det skal jeg også en dag. Det ser utrolig deilig ut å sveve der oppe.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 00:29   #33
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Ekstremsport

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg har kikket mang en gang på paragliderne fra Ulriken og det skal jeg også en dag. Det ser utrolig deilig ut å sveve der oppe.

Det er så deilig.

  Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 00:56   #34
Venna
Fullverdig medlem
 
Venna sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 48
Venna har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Ekstremsport

Nja, har kastet meg ut i mange stryk og harde elver med kajakk om det teller som ekstremsport.

__________________
Mamma til R 05 og N 09
Venna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 07:16   #35
Gammel bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Ekstremsport

Nei, jeg får adreanlinkick nok av å ta en ordinær skiheis.

  Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 07:49   #36
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ekstremsport

Jeg skulle gjerne ha drevet med ekstremsport. Jeg elsker utfordringer, og jeg elsker adrenalinkick.

Jeg vil fridykke, hoppe i strikk, og klatre i fjell.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 08:17   #37
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ekstremsport

Jeg har hoppet i fallskjerm. Kunne godt tenke meg å rafte. Også er (var) jeg veldig glad i go cart. Kjøre fort, fort, fort. Men det er lenge siden sist nå.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 08:22   #38
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ekstremsport

IKEA på en lørdag rett før jul gjelder kanskje ikke?

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 08:23   #39
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Ekstremsport

Så gøy at det er andre her som liker å kjenne på kickene adrenalinet gir i sånne situasjoner.

  Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 08:59   #40
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.467
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ekstremsport

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

IKEA på en lørdag rett før jul gjelder kanskje ikke?



Spør du mannen min, er IKEA på hvilken som helst dag, ekstremsport!

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no