Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hjelp meg! Et u-bohemsk skjørt? Er det for mye å be om?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-06-23, 22:31   #21
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg! Et u-bohemsk skjørt? Er det for mye å be om?

Du må begynne å sy.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-23, 22:44   #22
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg! Et u-bohemsk skjørt? Er det for mye å be om?

Jeg kan sy, men symaskinen min er ødelagt og verkstedet har ikke tid til å fikse den før ferien.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-23, 22:44   #23
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg! Et u-bohemsk skjørt? Er det for mye å be om?

Mer grafisk enn blomstrete? https://www.zalando.no/esprit-collec...1b0e8-j11.html

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-23, 00:15   #24
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg! Et u-bohemsk skjørt? Er det for mye å be om?

https://www.fransa.com/nb-no/oil-gre...4YVtBv1ntdJAlj

Er dette for smalt?

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-23, 06:47   #25
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg! Et u-bohemsk skjørt? Er det for mye å be om?

Du har sett hos Frøken Dianas salonger sikkert?

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-23, 06:53   #26
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp meg! Et u-bohemsk skjørt? Er det for mye å be om?

Sjekk Mads Nørgaard. Litt dyre, men nydelige skjørt. Jeg har tre. Den korte modellen når meg til knærne; jeg er 163 høy.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-23, 07:05   #27
Shun
Er fornøyd
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 1.237
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Sv: Hjelp meg! Et u-bohemsk skjørt? Er det for mye å be om?

Mette Møller har ensfargede A-formede skjørt i jersey, men nettsiden hennes er helt på tur akkurat nå.

Shun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-23, 09:22   #28
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg! Et u-bohemsk skjørt? Er det for mye å be om?

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Mer grafisk enn blomstrete? https://www.zalando.no/esprit-collec...1b0e8-j11.html

Hm, ikke helt meg.

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

https://www.fransa.com/nb-no/oil-gre...4YVtBv1ntdJAlj

Er dette for smalt?

Fint, men ja, ser for meg at det blir litt klamt. Men ellers var det ganske mid ti blinken.

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Du har sett hos Frøken Dianas salonger sikkert?

Ja, blomster, blomster, blomster. Og langt, langt, langt. Men skal ta en runde til i helgen for sikkerhets skyld.

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Sjekk Mads Nørgaard. Litt dyre, men nydelige skjørt. Jeg har tre. Den korte modellen når meg til knærne; jeg er 163 høy.

Takk, har et stelly skjørt, faktisk! Liker det godt, så har sett på de andre, men de jeg har funnet nå er såpass like det jeg har.

Opprinnelig lagt inn av Shun, her.

Mette Møller har ensfargede A-formede skjørt i jersey, men nettsiden hennes er helt på tur akkurat nå.

Takk for tips, da kan jeg stikke innom å se.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-23, 14:04   #29
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg! Et u-bohemsk skjørt? Er det for mye å be om?

Algoritmene mine synes ikke jeg er helt ferdig med dette temaet enda, og sender meg reklame. Selv om deres forslag trolig er for langt:
https://www.stories.com/en_nok/cloth...194533001.html

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-23, 14:37   #30
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg! Et u-bohemsk skjørt? Er det for mye å be om?

Ja, for langt. Også tror jeg at sånt liv ikke er spesielt flatterende på meg. Men fin farge da!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no