Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Vannskadet Samsung Galaxy S

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-03-11, 14:50   #1
Hannah
tankefull
 
Hannah sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 4.227
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Vannskadet Samsung Galaxy S

Jeg har mistet telefonen min i do. Jeg var kjapp med å fiske den opp, skylle kjapt av den og ta ut batteriet.

Har latt den tørke et par døgn nå, men da jeg forsøkte å skru den på igjen, er skjermen full av blå streker Jeg kan såvidt skimte litt av det som står der. Det er lyd i den også, men jeg klarer ikke se så mye at jeg får skrudd den helt på.

Er det noe håp om at den blir bedre med mer tørking?
Hvis ikke, går det an å fikse den? Jeg har endel bilder og videoer på den som jeg ikke vil miste. Går det evt an å levere den inn for å få ut det som ligger på den? Hva koster det i tilfelle?


Og til slutt. Om den ikke lar seg fikse/er for dyr å fikse, hva kjøper jeg da? Jeg var veldig glad i telefonen min, og kunne gjerne hatt den igjen, men det er kanskje kommet noe enda bedre på markedet nå siden i sommmer da jeg kjøpte denne?

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-11, 15:07   #2
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vannskadet Samsung Galaxy S

Eldste mistet sin telefon i do i fjor.
Det kom plutselig til liv igjen etter en månedstid.
Har du mobilforsikring fra Telenor dekker den nå vannskader.

Prøv å koble den til PC'n og se om du får overført det du har der til PC.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-11, 15:39   #3
Hannah
tankefull
 
Hannah sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 4.227
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vannskadet Samsung Galaxy S

Hmmm 1 mnd sier du? Jaja, da er det kanskje et ørlite håp da.

Jeg har ikke fått til å overføre noe fra telefon til pc tidligere heller. Tror ikke pcen fant telefonen eller noe sånn, så det blir litt vanskelig.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no