Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Jeg har ikke kjøpt en eneste julegave

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-12-10, 12:22   #21
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har ikke kjøpt en eneste julegave

Jeg kjente at jeg fikk vondt langt nedi magen da jeg leste dette. Jeg er ikke av de som er ferdige i oktober, men nå er vi faktisk i mål. Det største problemet med våre gaver er å få distribuert dem til rett person.

Men; jeg har jobbet i butikk i mange år. Det er utrolig hva man kan klare å selge (og til hvilken pris!) på julaften formiddag.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-10, 12:43   #22
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.007
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jeg har ikke kjøpt en eneste julegave

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Men; jeg har jobbet i butikk i mange år. Det er utrolig hva man kan klare å selge (og til hvilken pris!) på julaften formiddag.

Julaften er jo en kjempedag å jobbe i butikk på. For solgt det du vil

Vet du hva du skal ha så går det så bra så

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-12-10, 12:50   #23
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Jeg har ikke kjøpt en eneste julegave

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

Kanskje du egentlig er en mann?

Akkurat i år er jeg nok mann ja. :har malt fem rom: Men ellers er jeg veldig kvinne som har alt klart tidlig i desember. Jaja, alt man skal oppleve.

  Svar med sitat
Gammel 21-12-10, 12:54   #24
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.338
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg har ikke kjøpt en eneste julegave

Det er heldigvis ikke hvert år man flytter. :mantra:

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-12-10, 13:07   #25
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har ikke kjøpt en eneste julegave

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Men; jeg har jobbet i butikk i mange år. Det er utrolig hva man kan klare å selge (og til hvilken pris!) på julaften formiddag.


Jepp. Stesøsteren min fortalte at hun enkelt-penkelt fikk solgt en parfymeflaske til 5000 kroner til en stresset ektemann like før stengetid på julaften. 5000 kroner for parfyme! Og dette var nærmere tjue år siden.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-10, 13:39   #26
Finni
Bør lage seg en tittel selv
 
Finni sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.276
Blogginnlegg: 5
Finni er populærFinni er populærFinni er populærFinni er populær
Standard

Sv: Jeg har ikke kjøpt en eneste julegave

Du gal! Og ikke minst vågal og kul!

Jeg hadde ikke fått sovet om jeg ikke var nærmest ferdig med gavene nå..

__________________
FINNI
gullungene -97, -02 og -05
Finni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-10, 19:12   #27
Minty
Bør lage seg en tittel selv
 
Minty sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.579
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg har ikke kjøpt en eneste julegave

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jepp. Stesøsteren min fortalte at hun enkelt-penkelt fikk solgt en parfymeflaske til 5000 kroner til en stresset ektemann like før stengetid på julaften. 5000 kroner for parfyme! Og dette var nærmere tjue år siden.

Gullsmeden vegg-i-vegg med butikken der jeg jobbet for noen år siden pleide å sette frem de dyreste tingene godt synlig på lille julaften og julaften. Det gikk unna flere smykker, ringer etc i 10-20000-kronersklassen gitt.

Minty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-10, 19:29   #28
Mani
Helt vanlig
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.535
Blogginnlegg: 16
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg har ikke kjøpt en eneste julegave

Ja litt gal, men jul blir det nok. Lykke til med gaveinnspurten.

__________________
Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-10, 20:29   #29
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg har ikke kjøpt en eneste julegave

Jeg er faktisk ferdig. Normalt sett hastehandler jeg de fleste og siste julegavene de siste dagene før jul, inkl. selveste julaften. I år har jeg handlet jevnt og trutt siden sommeren, men jommen ble det ikke litt pes på tampen allikevel. NÅ er jeg i midlertid helt i mål.

Du er litt gal, men det går helt fint. Gaver får du tak i, så lenge du har litt oversikt og noen reserveplaner. Bakdelen med å være sent ute er jo at en del kan være utsolgt, men har man alternativer klare, så går det som bare det!

Gi penger til de nærmeste i år; så kan alle sammen kose seg med litt julehandel i romjulen og på salget over nyttår!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-10, 20:30   #30
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har ikke kjøpt en eneste julegave

Jeg er ikke fullt så treg som deg, men jeg er treg. Syntes det er stas å lese at det er flere som er trege.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-10, 20:43   #31
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har ikke kjøpt en eneste julegave

Man har alltids midtbysjekker og gavekort om alt skjærer seg. Det er ikke julaften idag, det er fortsatt tid.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-10, 21:28   #32
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har ikke kjøpt en eneste julegave

Det kommer vel an på hvor mange du har å kjøpe til og om du skal kjøpe alle alene? Jeg har ca seks gaver igjen og skal på jobb i morgen. Det ordner seg- alle skal få!

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-10, 21:28   #33
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg har ikke kjøpt en eneste julegave

Jeg har stort sett pleid å handle alle julegaver på en dag, med tydelig liste, og flere gaver i hver butikk. Da handlet jeg vel over 20 gaver, og brukte ikke mer enn 3-4 timer på det.

I år har jeg derimot tatt det litt etter litt, og merker at det faktisk er mer styr. Neste år blir det en handledag igjen! Om den tas i oktober, eller lille juleaften, er jo ett fett.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-10, 21:31   #34
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har ikke kjøpt en eneste julegave

Næsj, dette fikser du. Alt har jo stått på hodet for dere lenge, jeg synes ikke det er det minste rart at julegavene har kommet i bakerste rekke. En intens ettermiddag/kveld med liste i hånden fikser biffen.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-10, 12:12   #35
Nora H
Magisk
 
Nora H sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.600
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg har ikke kjøpt en eneste julegave

Noen som er verre enn meg. Jeg pleier handle alle julegavene siste uka før jul, men på julaften sitter man hjemme og ser på tegnefilmer og tre nøtter til Askepott.

__________________
2007 2012 2014
Nora H er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-10, 13:35   #36
Tuneland
grand multipara
 
Tuneland sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.740
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg har ikke kjøpt en eneste julegave

Opprinnelig lagt inn av Fryd, her.

Næsj, dette fikser du. Alt har jo stått på hodet for dere lenge, jeg synes ikke det er det minste rart at julegavene har kommet i bakerste rekke. En intens ettermiddag/kveld med liste i hånden fikser biffen.

Det samme tenker jeg. Når gavene ikke skal sendes, har det jo egentlig ikke noe å si om du kjøper de i dag eller for en mnd siden. Håper du ikke ligger rett ut i romjula etter alt stresset du har hatt den siste tiden, men har overskudd til å kose deg med familien i det nye huset.

__________________
~Tuneland~
Mamma til fem flotte fyrer f 92, 02, 04, 05 og 08.
Tuneland er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-10, 13:43   #37
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har ikke kjøpt en eneste julegave

Opprinnelig lagt inn av Nora H, her.

(...) men på julaften sitter man hjemme og ser på tegnefilmer og tre nøtter til Askepott.

Grøss, da løper jeg heller rundt på kjøpesenteret.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-10, 15:47   #38
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Jeg har ikke kjøpt en eneste julegave

En eneste hektisk ettermiddagsrunde og jeg er ferdig med julegavene. Nå gjenstår det bare å pakke dem inn, hvis jeg finner eska med innpakningspapir.

  Svar med sitat
Gammel 22-12-10, 15:55   #39
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har ikke kjøpt en eneste julegave

Jeg synes overhodet ikke du er gal, men jeg skjønner ikke hvorfor du gidder å utsette deg for det. Var i butikken i går og brukte en halvtime bare på å komme meg ut av parkeringshuset.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-12-10, 16:32   #40
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Jeg har ikke kjøpt en eneste julegave

Eh, GIDDER? Har du lest årsaken?

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no