Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Adventskalender

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-11-09, 12:40   #21
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Adventskalender

Jeg har ennå ikke funnet ut noe lurt å pakke kalendergavene i, men nå begynner det å bli på tide å pakke inn. Det er ikke skikkelig nedtur at noen av gavene bare er en sjokoladebit eller noen kule, bevingede ord?

  Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 12:46   #22
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Adventskalender

Nei det kan jeg aldri tenke meg til.Hvis det er det, så fortjener ikke mottakeren kallenderen!!!
Utrolig koselig gjort

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-09, 20:51   #23
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Adventskalender

ALBERTINE ER DEN BESTESTE I HELE VERDEN! (Her skulle han ropertmannen ha vært, men han ser så streng ut...)

Jeg er han fyren! Jeg er den utvalgte! Jeg har fått kalender!

Og mamman min skal få høre dette herfra til evigheten!




Og hun landet ikke på kleshenger med strøm.

Det er en fin nissesekk, med tråder ut av, også må jeg finne riktig tråd og lirkelure opp dagens fangst.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Nov 09 037.jpg (193,2 KB, 14 visninger)
__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-09, 20:52   #24
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Adventskalender

Snille Albertine!

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-09, 20:55   #25
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Adventskalender

Haha denne tråden var jo fantastisk, særlig kirsebærets engasjement

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-09, 20:59   #26
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Adventskalender

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

Haha denne tråden var jo fantastisk, særlig kirsebærets engasjement

Ja, og jeg mener i hvertfall nå at hun burde kjøpt en bil å ha pakkene i.


Men, enn så herlig da... Jeg blir helt satt ut jeg.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-09, 21:01   #27
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Adventskalender

  Svar med sitat
Gammel 25-11-09, 21:01   #28
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Adventskalender

Aller morsomst var det når jeg sa at jeg hadde sittet på eBay en hel kveld og du foreslo at jeg kunne se etter kirsebærting. For det var jo det jeg gjorde.

  Svar med sitat
Gammel 25-11-09, 21:03   #29
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Adventskalender

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.


Når jeg er snørrfri og ikke full av baselusker så vanker det skikkelig kosing! Og øl! Og alt som er fint, egentlig.

Jeg har ikke fått kalender på maaaange år.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-09, 21:03   #30
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Adventskalender

Så utrolig bra!!!

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-09, 21:05   #31
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Adventskalender

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Aller morsomst var det når jeg sa at jeg hadde sittet på eBay en hel kveld og du foreslo at jeg kunne se etter kirsebærting. For det var jo det jeg gjorde.

Genialt!

Men du, stoler du på at jeg ikke jukser? Jeg lover at jeg ikke skal jukse altså, men ingen i min familie tror meg når jeg sier at jeg kan ha gaver liggende uten å åpne dem med en gang... Så jeg gir muligens litt inntrykk av å være pakkeglad....

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-09, 21:08   #32
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Adventskalender

Om du vil pakke opp alt på en gang så skal jeg ikke si noe på det, men hensikten er jo å gi deg en liten glede hver eneste dag i adventstida så da er det jo morsomst å vente. (Og så er det ikke SÅ mange kirsebærting da, selv om det var mye rart å finne på eBay. )

  Svar med sitat
Gammel 25-11-09, 21:11   #33
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Adventskalender

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Om du vil pakke opp alt på en gang så skal jeg ikke si noe på det, men hensikten er jo å gi deg en liten glede hver eneste dag i adventstida så da er det jo morsomst å vente. (Og så er det ikke SÅ mange kirsebærting da, selv om det var mye rart å finne på eBay. )

Jeg skal selvsagt ikke pakke opp alt på en gang.

Tenk for en herlig start på mange morgener det vil være å åpne en ting fra deg, og vite at du har ordnet og fikset det for meg. Aaaaaw! Så utrolig herlig!

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no