Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Tyrkia kan anbefales

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-06-08, 23:24   #1
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Stort smil

Tyrkia kan anbefales

Vi har akkurat kommet hjem etter 2 herlige og varme uker på dette hotellet. http://www.ving.no/hotel/hotelmaster...G&RoomType=A22

Er glad vi valgte Tyrkia i år, for en på jobben til mannen var 2 uker på Mallorca akkurat samtidig, og de hadde holdt på å fryse vettet av seg til tider, og var lite fornøyde med været. Vi hadde det akkurat passe godt og varmt for store og små både på dagen og kvelden, og de små skyene som dukket opp ene dagen var bare deilig. Ungene koste seg og vi var mest på hotellet på dagene, og spiste de fleste måltidene der. Genialt når en reiser med tre barn når det er underholdning under middagen. Vi voksne får faktisk sitte lenge og spise mens vi kan følge ungene som springer rundt og ser på det som skjer. Det var lang reise til Tyrkia, særlig når vi var i Alanya, så jeg var glad for at vi var 2 uker.









Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-08, 23:29   #2
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tyrkia kan anbefales

Hørtes herlig ut. Flotte bilder av flotte barn. Men du så stor minstemann har blitt?

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-08, 23:34   #3
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tyrkia kan anbefales

Det så veldig deilig ut Elisabet!
Vi var i Ichmeler da storebror var 2, og det tror jeg er vår beste sydenferie så langt!

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-08, 07:33   #4
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tyrkia kan anbefales

Det høres herlig ut! Så flotte barn du har - lillebror har jo blitt så stor

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-08, 09:32   #5
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tyrkia kan anbefales

Så deilig ut! Vi drar til Side, Tyrkia mot slutten av juli, og skal være i 2 uker. Vi vurderte det hotellet dere hadde sterkt, men reiser med vennepar, og valget falt på dette hotellet som er ett år gammelt: http://www.ving.no/hotel/hotelPopupF...14&movieId=405 jeg velgeer å tro at vi får det helt supert!! Også her er det underholdning under middagen bla, og det blir vi nok veldig glad for
Om hotellet;
http://http://www.ving.no/hotel/hote...oomType=A22TER

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-08, 09:48   #6
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tyrkia kan anbefales

pPå akkurat det hotellet er min snart 6åring nå. For andre gang. De skliene er visst supre.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-08, 18:19   #7
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tyrkia kan anbefales

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

pPå akkurat det hotellet er min snart 6åring nå. For andre gang. De skliene er visst supre.

Min snart 6-åring suse i vei i disse skliene helt alene. Veldig kjekt at det er lov for unger i alle aldre å kjøre dem, og siden 5-åringen turte å kjøre dem alene så kunne jeg bare ligge på en solseng ved bassengkantet og se på henne. De var veldig supre. Har tulla di vært der lenge? Vi kom hjem på lørdag.

Tinkdott: Jeg hadde nok også valgt det hotellet i Side om jeg hadde visst at det bare var halve bussturen enn dit vi var nå. Underholdning under middagen er i alle fall topp for både store og små.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-08, 20:03   #8
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tyrkia kan anbefales

De kom ned på lørdag.. dvs.. søndag siden flyet ble 9 timer forsinket. Min 6årong var der for 2 år siden og suste ned skliene da også. Herlig.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-08, 20:04   #9
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tyrkia kan anbefales

Min mor og de bestilte maxitaxi. Det tok en time.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-08, 11:01   #10
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Tyrkia kan anbefales

Så dere virkelig mye til Tyrkia da?

Det hotellet der kunne vel vært hvor som helst bare det var sol og varmt vær der?

Ine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-06-08, 11:05   #11
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tyrkia kan anbefales

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Så dere virkelig mye til Tyrkia da?

Det hotellet der kunne vel vært hvor som helst bare det var sol og varmt vær der?

Bare en gikk utenfor porten til hotellet så fikk en et inntrykk av Tyrkia. Akkurat hotellet kunne nok ligget hvor som helst, men på det tidspunktet vi var der så var det dårlig vær på Mallorca og mange andre typiske feriesteder vi har reist tidligere. I Tyrkia så hadde vi perfekt vær hele tiden. Jeg kunne gjerne tenkt meg og reist litt rundt og sett en del, men med tre små unger så begrenset det seg litt. Var veldig mye mere og handle her også enn andre land vi har feriert i. Tyrkia frister absolutt til gjenntakelse.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-08, 11:40   #12
maribo
Alltid like optimist
 
maribo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 2.603
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tyrkia kan anbefales

Vi var på samme hotellet i fjor, og skulle gjerna valgt det samme hotellet i år...(var fullt da vi booka).
Herlige herlig herlig der!!!

Må innrømme at vi valgte å spise middag andre steder sort sett, for vi synes ikke den var særlig super der...men det var ikke mange meterene til restaurantene da (som forøvrig sendte NRK sin barnetv )

__________________
Maribo og 3 tuller(00, 02, 06)
maribo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-08, 11:58   #13
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tyrkia kan anbefales

Av ukjente grunner har jeg vært veldig skeptisk til Tyrkia, men nå er det stadig flere som rapporterer om fine ferier der. Så kanskje det får bli et reisemål om noen år. (Neste år er knerten like under 2 og da orker jeg ikke reise med fly noe sted.)

Jeg er litt av den oppfatning at for noen år nå så kan jeg heller reise til turistmaskiner som er tilrettelgat for barn, og så får vi heller ta de spennende reisemålene en gang senere når vi har litt mer fleksible barn.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no