Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvilke truser og hvor?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-01-20, 23:25   #21
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke truser og hvor?

Og så var det storleik. Jeg bruker S og XS i klær, sånn egentlig, men alt av truser går i trommel, så jeg har helt opp til L i truser. Hvordan fungerer mikrofiber i i trommel?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-20, 23:25   #22
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke truser og hvor?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Denne kanskje?

https://www.pierrerobert.no/no_NO/hi..._NavV2#start=1

Det er den jeg snakker om, som er min (og 14-åringens) favoritt. Den fra Lindex er litt høyere, men jeg liker det også.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-20, 23:26   #23
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke truser og hvor?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Det er den jeg snakker om. Den fra Lindex er litt høyere.

Den så veldig ut som en modell som kan passe meg.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-20, 23:29   #24
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke truser og hvor?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Og så var det storleik. Jeg bruker S og XS i klær, sånn egentlig, men alt av truser går i trommel, så jeg har helt opp til L i truser. Hvordan fungerer mikrofiber i i trommel?

Jeg tromler mine og det går helt fint. Bruker samme størrelse som i andre klær (XL) Tror S er minste størrelsen, min datter bruker den. Hun bruker XS/S ellers. Str 24-26 i jeans.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-20, 23:30   #25
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke truser og hvor?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Jeg tromler mine og det går helt fint. Bruker samme størrelse som i andre klær. Tror S er minste størrelsen, min datter bruker den. Hun bruker xs/s ellers. Str 24-26 i jeans.

Kan prøve S da. Muligens M. Bruker 26-27 i jeans, tror jeg.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-20, 00:14   #26
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke truser og hvor?

Jeg er 27-28 og bruker M, men kan bruke S i nøden. Jeg bare liker ikke at det strammer noe sted. Mine er kokvasket og tromlet, helt uten problem.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-20, 00:41   #27
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilke truser og hvor?

Pierre Robert i bomull.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-20, 09:47   #28
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke truser og hvor?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Er Lindexs også litt høye?

De uten sømmer og blonder som flere her viser til finnes i tre høyder. Jeg bruker også dem. Det er vel regular, boxer og høy. De finnes i sort, grått og hvitt. Jeg liker dem godt. De er i bomull, jeg liker ikke syntetiske truser i mikrofiber.

__________________


Sist redigert av Tallulah : 01-02-20 kl 10:11.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-20, 11:51   #29
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilke truser og hvor?

Jeg kjøpte akkurat en av disse fra Cubus, og det var en positiv overraskelse. Tykk i stoffet, ikke for høy i livet, og holder seg greit på plass. Jeg bruker stort sett XS eller S, men kjøpte S. Jeg takler ikke truser som er høye i livet, og svært mange blir det hvis man ikke er så bred over hoftene i utgangspunktet.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-20, 11:55   #30
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke truser og hvor?

Truser er høye I livet, ikke på livet. Å være høy på livet betyr å være (irriterende) lykkelig. Tviler på at truser har et så rikt sjeleliv.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-20, 11:56   #31
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilke truser og hvor?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Truser er høye I livet, ikke på livet. Å være høy på livet betyr å være (irriterende) lykkelig.

Oops, det var jo en utrolig teit feil av språkviteren. Lykkelige truser vet jeg ikke helt om jeg vil tenke på.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-20, 11:57   #32
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke truser og hvor?

Nå ser jeg for meg sånne nyfrelste, gladkristne truser.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-20, 13:36   #33
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke truser og hvor?

"Høy på livet" er det vanligste å si her også, om bukser. Jeg syntes også det hørtes rart ut før, men har vent meg til det nå og skriver det på lista over dialektuttrykk som jeg ikke forstår, men bare godtar, på samme måte som at man her "står av bussen", mens jeg går av den.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 01-02-20 kl 13:55.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-20, 13:50   #34
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke truser og hvor?

Selv om jeg ikke bruker hipster, gir jeg en shoutout til truser fra Kappahl, som har vært bomullsfavoritt i et par ti-år. Foretrekker dog sokker fra Lindex, fordi str er vevd inn inni dem. Hjelper godt i sorteringen.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-20, 14:08   #35
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke truser og hvor?

Jeg vil gjerne ha truser som er høye på livet.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-20, 14:51   #36
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke truser og hvor?

Truser som er høye på livet, blir det litt sånn "lucky boxer", truser som har vært med på mye gøy?

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-20, 20:13   #37
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.023
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Hvilke truser og hvor?

Dette er mine absolutte favoritter, og jeg kjøper de en størrelse større enn jeg trenger, for da blir de helt usynlige både under treningstights og stramme bukser.

https://www.lindex.com/no/undertoey/...azilian-truse/

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-20, 20:38   #38
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke truser og hvor?

Takk for alle svar!

Har ikke fått handlet ennå. Sjekker butikken på mandag.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-20, 00:20   #39
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.899
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilke truser og hvor?

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Selv om jeg ikke bruker hipster, gir jeg en shoutout til truser fra Kappahl, som har vært bomullsfavoritt i et par ti-år.



Mine har blitt vasket og tromlet til den store gullmedaljen, og holder i evigheter. Jeg liker best vanlige truser, men jeg er ganske sikker på at de har en tilsvarende hipstervariant.

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-20, 14:46   #40
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.839
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilke truser og hvor?

Trusegarderoben min består av hipster-modeller fra Pierre Robert og Tufte. De fra Tufte er i bambus og tåler mer enn PR, men er også dyrere. Har funnet de på halv pris på Sports outlet og Obs noen ganger, så har kjøpt de da.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no