Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Noe som kan dekke over åpnet brusboks?

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-07-08, 17:47   #1
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Noe som kan dekke over åpnet brusboks?

Er det noen som vet om det finnes en dingseboms av noe slag som kan brukes til å legge over brus-/ ølboks for å beskytte mot insekter etc.? Jeg kjenner nemlig at jeg får litt hetta av å drikke av Pepsi Max boksen min, om den har stått åpnet på verandaen i en kortere periode uten at jeg har vært tilstede. Hvem vet hva som kan ha krøpet nedi i mellomtiden.

Anyone?

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 17:48   #2
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noe som kan dekke over åpnet brusboks?

Vi har alle våre fobier! Hva met et slikt leverposteilokk som gis bort i butikkene, det har vel omtrent samme størrelse som em brusboks.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 17:51   #3
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Noe som kan dekke over åpnet brusboks?

Plastfolie?

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 18:06   #4
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noe som kan dekke over åpnet brusboks?

Drikke den fort i varmen funker fint her.

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 18:11   #5
Pia
Princess Skids and Scars
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.758
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noe som kan dekke over åpnet brusboks?

Helle den over i et glass? Det er ekkelt å drikke av boksen vistnok.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 20:02   #6
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noe som kan dekke over åpnet brusboks?

På Svinesund nå sist, så jeg sånn "greie" som var tut til bokser. Om det var lokk så jeg ikke, skal se om jeg finner bilde.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-08, 22:02   #7
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.058
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noe som kan dekke over åpnet brusboks?

Jeg har en sak som er lagd av perler (av alle ting). Du er sikkert en nevnenyttig kvinne som kan lage en slik selv. Skal jeg legge ut et bilde?

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-08, 22:05   #8
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.322
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noe som kan dekke over åpnet brusboks?

Jeg er ganske sikker på at det ikke blir vel mottatt når jeg sier en tjuepakning Lucky, men det funker i hvertfall utmerket på pilsen min.

:rølpete:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-08, 22:06   #9
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noe som kan dekke over åpnet brusboks?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg er ganske sikker på at det ikke blir vel mottatt når jeg sier en tjuepakning Lucky, men det funker i hvertfall utmerket på pilsen min.

:rølpete:

Nei rød prince må det være! *nemlig*

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-08, 22:07   #10
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noe som kan dekke over åpnet brusboks?

Jepp. De har på svinesund!

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-08, 22:09   #11
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.822
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noe som kan dekke over åpnet brusboks?

Det finnes slike dingser som skal settes på brusbokser, jeg har sett det i velassorterte matbutikker.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-08, 22:12   #12
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.322
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noe som kan dekke over åpnet brusboks?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jepp. De har på svinesund!

Mhm. I kartonger.

:fryktelig morsom i eget hode:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-08, 22:14   #13
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noe som kan dekke over åpnet brusboks?

Opprinnelig lagt inn av Marikken, her.

På Svinesund nå sist, så jeg sånn "greie" som var tut til bokser. Om det var lokk så jeg ikke, skal se om jeg finner bilde.

Slike har vi kjøpt til de to yngste guttene. Utrolige kjekke.
Skal ta et bilde imorgen av de.
Ja de er forresten med lokk.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-08, 22:16   #14
Nuppa
Superduperaktiv
 
Nuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 683
Nuppa er populærNuppa er populærNuppa er populærNuppa er populær
Standard

Sv: Noe som kan dekke over åpnet brusboks?

Jeg har en sånn kjekk sak til å klikke fast på toppen av boksen med lokk. Kjekk på sommeren, jeg er nemlig ikke overbegeistret for insekter i brusboksen min.

Jeg kjøpte min på en matbutikk i Sverige.

Mer om den her:
http://www.quiktop.com/home.php

Nuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-08, 22:19   #15
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noe som kan dekke over åpnet brusboks?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Mhm. I kartonger.

:fryktelig morsom i eget hode:

Jeg har en treliter jeg kjøpe der nå nettop. Men så dreit jeg meg ut da.... sjekket ikke alkoholprosenten skikkelig.:distree:. Den er på 8,5. :boooring:

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-08, 23:10   #16
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.290
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noe som kan dekke over åpnet brusboks?

Litt tapas. Det var vel sånn det begynte.

Ok, litt feil å si tapas, det er vel bare fellesbetegnelsen. Betyr "lokk" eller noe sånn. Det var en bit brød som var den første tapasen, tror jeg. Altså lokk over vinen så fluene ikke ramlet nedi.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-08, 23:57   #17
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noe som kan dekke over åpnet brusboks?

Jeg har kjøpt en slik i Charlottenberg i Sverige. Så du må nok ta en Harrytur

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 00:05   #18
Lucifer
Skummelt distré...
 
Lucifer sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Innlegg: 1.931
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Sv: Noe som kan dekke over åpnet brusboks?

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Slike har vi kjøpt til de to yngste guttene. Utrolige kjekke.
Skal ta et bilde imorgen av de.
Ja de er forresten med lokk.

Har to sånne et eller annet sted. Brukt dem en gang tror jeg. Kjøpt på Nordby i Sverige. Harry-tur er kjekt det!!

__________________
3-barnsmor: Nesten tenåringen (07.07.2002) og Fotballspilleren (10.10.2005) og Minsteprinsessa (03.08.2008)

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-10, 12:37   #19
Inka
New kid on the block
 
Inka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Arktis
Innlegg: 860
Inka er populærInka er populærInka er populærInka er populærInka er populær
Standard

Sv: Noe som kan dekke over åpnet brusboks?

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Nei rød prince må det være! *nemlig*

Oooh... der melder jeg pass. Men legger ofte en langpakke Marlboro lights over boksen.

__________________
Batman januar 2004.
Bulldosern mai 2009

Frøken Bollefjes november 2011
Inka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-10, 12:39   #20
Inka
New kid on the block
 
Inka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Arktis
Innlegg: 860
Inka er populærInka er populærInka er populærInka er populærInka er populær
Standard

Sv: Noe som kan dekke over åpnet brusboks?

For øvrig duger en Aventkork om man må sette en åpnet ølboks tilbake i kjøleskapet en stund.

__________________
Batman januar 2004.
Bulldosern mai 2009

Frøken Bollefjes november 2011
Inka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no