Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Vis meg ditt pepperkakehus!

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-12-12, 22:13   #61
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv
 
Mrs. S sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.648
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vis meg ditt pepperkakehus!

I trådens ånd, huset fra 2009. Jeg har forbedret eksteriøret noe, men terrenget var mer dramatisk i 2009.

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-12, 15:22   #62
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis meg ditt pepperkakehus!

Ungene har pyntet hversitt i år. Jeg kjøpte inn lørdagsgodis samme dag som jeg kjøpte inn pynt til pepperkakehuset. Så forlot jeg familien hjemme for å dra på julebord. Da jeg kom hjem fant jeg to hus stående på hylla som minnet om en eller annen slags jungelmasaker. Med krokodiller, digre jordbær, sigmenn med avrevne bein og jordbær/lakris hodeskaller limt på taket.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-12, 19:17   #63
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.911
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vis meg ditt pepperkakehus!

Vel, vår versjon fikk navnet "Pepperkakeslaget 2012", med undertekst: Årets slag ble like blodig som i fjor, men fienden ble slått tilbake med hard hånd. Ha en riktig god og fredelig jul alle sammen!





__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no