Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Spisesteder i Reykjavik?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-23, 12:04   #1
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Spisesteder i Reykjavik?

Har noen tips til egnede spisesteder med ungdom i Reykjavik? Rene sjømatsteder er ikke aktuelt.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-23, 12:15   #2
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.934
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spisesteder i Reykjavik?

Jeg er også på jakt etter slike tips, men til meg og noen exkollegaer. Har sendt sms til en venninne som bor der. Hvem vet, kanskje jeg til og med får svar.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-23, 13:59   #3
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spisesteder i Reykjavik?

Mine liker godt sushi the train, KFC, Tapas barinn, Tres Loco og Yuzu hamburger. For mat.
Ellers er is helt super deilig på Island, feks isbuðin Vesturbæjar en god gammeldags iskiosk.
Og for ungdom og voksne Fly over Iceland. Ikke mat, men veldig gøy.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-23, 14:45   #4
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spisesteder i Reykjavik?

Takk for tips, særlig for Fly - vært der flere ganger før men ikke fått med meg denne.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-23, 21:52   #5
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.839
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spisesteder i Reykjavik?

Vi spiste her da jeg var i reykjavik I sommer - og jeg tenkte at det ville vært et fint sted å ta med min litt kresne yngstedatter: https://fjallkona.is/en/fjallkonan-english/

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-23, 22:03   #6
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.998
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spisesteder i Reykjavik?

Hamborgarabúllann er obligatorisk for oss. Ellers er det mathaller _overalt_ på Island for tida, så det finner dere nærmest hvor som helst. Vi prøvde en som lå nede i havna, like ved sjøfartsmuseet, i sommer, og fikk god mat der.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-23, 22:07   #7
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.998
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spisesteder i Reykjavik?

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

Ellers er is helt super deilig på Island, feks isbuðin Vesturbæjar en god gammeldags iskiosk.
Og for ungdom og voksne Fly over Iceland. Ikke mat, men veldig gøy.

+1 på alt dette.
Også vil jeg legge til å gå på "vanlig badeland" og sitte i heitur pottur. Vesturbæjarlaug eller Sundhöllin er de nærmeste til sentrum. Ísbuð Vesturbæjar ligger rett ved siden av Vesturbæjarlaug.

Valdís har også veldig god is.

Ellers er den store moten å drikke energidrikken Collab. Det var mine opptatt av.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-23, 11:23   #8
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.839
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spisesteder i Reykjavik?

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

+1 på alt dette.
Også vil jeg legge til å gå på "vanlig badeland" og sitte i heitur pottur. Vesturbæjarlaug eller Sundhöllin er de nærmeste til sentrum. Ísbuð Vesturbæjar ligger rett ved siden av Vesturbæjarlaug.

Valdís har også veldig god is.

Ellers er den store moten å drikke energidrikken Collab. Det var mine opptatt av.

Vi var i Vesturbæjarlaug i sommer, det var en herlig opplevelse. (I motsetning til Blue lagoon, som jeg ble skikkelig skuffet over, på grunn av (manglende) kamerapolicy.)

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-23, 11:30   #9
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spisesteder i Reykjavik?

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Vi var i Vesturbæjarlaug i sommer, det var en herlig opplevelse. (I motsetning til Blue lagoon, som jeg ble skikkelig skuffet over, på grunn av (manglende) kamerapolicy.)

Det er også kommet et spabad i Kopavogur som heter Sky Lagoon. Det er ikke et tradisjonelt basseng, men et bad og spaanlegg med utsikt over havet. Vi var der tidlig på dagen i høstferien og da var det lite folk og god plass. Dog lov med kamera der også hashtag instavennlig.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no