Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

My vannflaske fra Stelton testes av noen

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-02-11, 18:28   #61
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: My vannflaske fra Stelton testes av noen

Eh...hva skal man med flaske som trenger genser når man har VOSS

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-11, 19:09   #62
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.553
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: My vannflaske fra Stelton testes av noen

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Glad jeg bestilte Camelbak drikkeflaske med sugerør i stede.

Jeg fikk en av mannen.

Eller, det er noe uvisst hvem som eier den.

Han fikk den, som vervepremie for fagforeningen.
Han ga den til meg, jeg oppfattet det slik, og det gjør han også, dog lånte han den i går, men sa også at han lånte den, så da er den vel min.
Knerten kastet et blikk på den og fastslo at dette var ei drikkeflaske for babyer, så det er lillesøster sin. (At lillesøster ikke er født enda, og slett ikke trenger ei så stot flaske på veldig lenge, og nok slett ikke er i stand til å beherske den på ei stund heller, får så være.) Hva som gjør dette til ei flaske for babyer er jeg usikker på, han drikker selv av imsdalflakse med sportstut daglig.

Men i alle fall, min (lilla) camelbak har ikke gitt meg våt bukse. Så noe rett må det da være med den Og me love, jeg kan få masser av isbiter i den lett som en plett, da holder vannet seg kaldt mye lenger enn i imsdalflaksa. Innbiller meg at flaska som står i kjøleskapet og venter på at jeg skal utbryte "fødselen er i gang!" kan få hard konkurranse av en stk lilla flaske halvfull med isbiter og deretter avgir iskaldt vann lenge

Uten sylteagurk og egg, den er jo dertil lilla

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-11, 20:27   #63
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ny vannflaske fra Stelton testes av noen

Takk for advarselen!

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-11, 20:31   #64
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: My vannflaske fra Stelton testes av noen

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Fine noen-lår

Det er på tide at noen trekker essensen ut av denne tråden, og det gjøres gjennom å quote Appelsin. Usedvanlig kloke ord.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-11, 20:35   #65
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: My vannflaske fra Stelton testes av noen

Det er litt fristende, i forlengelse av dette, å legge til "noens lår" som emneord på denne tråden.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-11, 21:34   #66
Tåtti
klossemajor
 
Tåtti sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Innlegg: 2.751
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Sv: My vannflaske fra Stelton testes av noen

Noens lår er fine, men de har en flekk.
Vannflasken med genser, den var ikke kjekk.
Det er min erfaring: vann angriper stygt,
kun om man har kaffe kan man drikke trygt.


__________________
Når de beste er spist, er de nest beste best.
Tåtti er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-11, 21:53   #67
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: My vannflaske fra Stelton testes av noen

Nice Tåtti!

Vannflasken med genser, den var jammen frekk
Plutselig såg det ut som om noen hadde gått lekk

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 08:32   #68
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: My vannflaske fra Stelton testes av noen

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Det er litt fristende, i forlengelse av dette, å legge til "noens lår" som emneord på denne tråden.

Jeg endret i alle fall fra "ingen" til "noen".

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 09:15   #69
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: My vannflaske fra Stelton testes av noen

Men Tåtti, hva om noen ikke liker kaffe?


Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Jeg endret i alle fall fra "ingen" til "noen".

Nå blir det nok en googlestorm inn i tråden snart.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 10:24   #70
Tåtti
klossemajor
 
Tåtti sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Innlegg: 2.751
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Sv: My vannflaske fra Stelton testes av noen

Man snakker selvsagt bare om seg selv (og vurderer nickbytte igjen ). Noen kan så klart ha god erfaring med andre drikkevarer.

__________________
Når de beste er spist, er de nest beste best.
Tåtti er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
noen


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no