Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundet

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-08-23, 20:37   #81
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.899
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundet

Ja, men hadde det vært gjennom jobben min, hadde jeg selvsagt ikke sagt det engang. Jeg bare påpekte at det er enormt mye man ikke vet her, og det føles ekstremt merkelig å lese ulike teorier, enkelte (som sagt ikke nødvendig her inne, altså) har jo synspunkter og meninger som kun er antakelser, langt utover det som kommer fram i media.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-23, 20:54   #82
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.500
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundet

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg vet ingenting om dem, men jeg tolker altså "knapt vært kontakt siden januar 2022" som ikke kontakt privat også, ikke bare som "ikke har trent med".

Ja, ok. Grunnen til at jeg tolket det som jobb var at det sto Gjert/Narve som en "enhet". Men som sagt så aner ikke jeg hva som er skjedd eller om de har kontakt. Jeg bare påpeker at for meg blir det vanskelig å diskutere som om de ikke har kontakt privat. Og personlig opplever jeg det som fascinerende hvor forskjellig folk forholder seg til saker gitt hva de vet. (Nevnte det i en annen tråd, men husker godt saken med de ambulansearbeiderne som ble tiltalt for rasisme. Skremmern her inne hadde kjennskap til saken, stikk motsatt oppfatning av det media hadde - og rett! For meg var det en lærepenge i forhold til media.)

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-23, 21:22   #83
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.607
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundet

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Ja, absolutt, jeg bare påpeker at de kan finnes. Også her.
Og ja, jeg vet mer enn jeg vil (ikke kan) si. Jeg er ikke bundet til noe mandat i denne saken. Men jeg opplever likevel at folk (slett ikke bare her), nærmest «krever» å få vite ting. Mulig jeg er farget av det, og der er kanskje derfor jeg blir litt provosert. Det er mye mulig at det er helt greit å diskutere en sak på bakgrunn av det som står i media, men så lenge det står svært lite der (og at de fleste nok er klar over det), så oppleves det litt absurd for meg.

Jeg synes det er veldig rart å skrive det du skriver her samtidig som du bidrar til å øke interessen ved å hinte sånn du gjør. Hvis du synes folk skal slutte å spekulere er kanskje første skritt på veien å ikke bidra til andres spekulering.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-23, 21:35   #84
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundet

Jeg opplever ikke at Hyacinth hinter. Hun forteller at hun vet noe, og at det påvirker hennes synspunkt. Jeg synes det er fair, like fair som at vi andre forteller at våre synspunkter er basert på egne tolkninger av det lille som er kommet fram i media. Det pirrer ikke min nysgjerrighet, jeg har ikke behov for å vite. Og hun er vel den eneste i denne tråden som sier hun faktisk vet noe.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-23, 21:40   #85
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.899
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundet

Det var absolutt ikke min intensjon å hinte (hinting er forresten noe av det verste jeg vet), og jeg forstår ikke heller hva du opplever som hinting.
Jeg syntes det var på sin plass å fortelle at jeg vet noe (sikkert slett ikke alt!), og at det selvfølgelig påvirker mitt syn. På samme måte som at jeg ser at de fleste andre forteller om sin oppfatning, uten å vite hva de snakker om. Jeg syntes det var ryddig. Og jeg burde muligens holdt meg unna hele tråden fra starten, men det klarte jeg tydeligvis ikke.

Jeg ønsker slett ikke å bidra til spekulering, snarere det motsatte. Jeg ønsket faktisk å drepe videre spekulering ved å fortelle at folk mener ting uten å ha grunnlag for det. Ikke minst det som ble sagt om at «de bør jo bare fortelle det, da, så folk forstår!» Det siste der var der som fikk meg til å delta i tråden. Et ønske om å forklare at det ikke er mulig.

Det var visst kanskje det motsatte jeg oppnådde, da.


Sist redigert av Hyacinth : 28-08-23 kl 21:46.
Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-23, 21:56   #86
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.831
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundet

Det er først og fremst kommentarfeltet jeg er uenig med. De som roper at utøverne skylder faren sin noe, og at de er utakknemlige og burde skamme seg.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-23, 22:55   #87
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundet

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Det er først og fremst kommentarfeltet jeg er uenig med. De som roper at utøverne skylder faren sin noe, og at de er utakknemlige og burde skamme seg.

#metoo

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-23, 23:31   #88
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.221
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundet

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Det er først og fremst kommentarfeltet jeg er uenig med. De som roper at utøverne skylder faren sin noe, og at de er utakknemlige og burde skamme seg.

Og på samme vis kan man droppe å si at Gjert er egoistisk fordi han vil trene andre.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-23, 23:37   #89
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.831
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundet

Det har jeg aldri skrevet.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-23, 23:55   #90
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.418
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundet

Vanskelig sak! Skjønte ikke helt Henriks utblåsing, men det gjorde kanskje forbundet. Registrerer at Gjert og kona tydeligvis er sammen fortsatt, man får jo nesten gå ut fra at diverse rykter ikke stemmer og at papparollen kombinert med farsrollen ble for krevende for de tre sønnene. Ikke så lett at treneren legger seg i privatlivet og formidler noe en far mest sannsynlig aldri ville sagt (hvis han er normalt navla) jmf uttalelsen over her om en voksen sønn som gjør normale ting som å få samboer og barn.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-23, 07:49   #91
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.252
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundet

Det er jo ingen tvil om at pappa Ingebrigtsen er en svært ukonvensjonell trener, på godt og vondt. Jeg har også vært på faglig foredrag med ham, og hans metoder er 100 % inngripende i livet til dem han trener. Det er ikke rart at det er vanskelig å skille rollene, slik han beskriver det. Jeg er for øvrig helt uinteressert i kjente personers privatliv, så jeg har aldri sett eller lest ting som skrives om den siden av det, men jeg ville blitt veldig overrasket hvis skiftet fra trenerpappa til bare pappa hadde gått enkelt, uansett. Og jeg forstår at forbundet kan behøve å skjerme en av sine topputøvere hvis en annen deltagers trener ikke klarer å holde seg unna hans trening, uavhengig av hva som skjer på det personlige planet.

Jeg kjenner en annen far som også er involvert i sine sønners internasjonale idrettskarriere, og forskjellene er påtagelige, kan man si.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-23, 18:49   #92
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.221
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundet

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Det har jeg aldri skrevet.

Men det har andre skrevet i tråden, og det var i hvert fall det jeg reagerte på og kommenterte.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-23, 16:32   #93
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.831
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundet

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg vet ingenting om dem, men jeg tolker altså "knapt vært kontakt siden januar 2022" som ikke kontakt privat også, ikke bare som "ikke har trent med".

Dagens tabloidnyheter antyder vel at dette ikke bare er et sportslig brudd.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-23, 18:17   #94
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.500
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundet

Ja, leste at faren ikke var i bryllupet og tenkte på deg Karamell

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-23, 19:37   #95
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.911
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundet

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Dagens tabloidnyheter antyder vel at dette ikke bare er et sportslig brudd.

Ja. Jeg synes jo det har vært åpenbart lenge.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-23, 19:46   #96
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.899
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundet

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Ja. Jeg synes jo det har vært åpenbart lenge.

Jeg er nokså sikker på at det også var offentlig kjent. Derav min overraskelse tidligere i tråden, og det var muligens dette noen oppfattet som hinting Jeg mener det er en kjent sak at dette ikke bare handlet om trening.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-23, 20:07   #97
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.792
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundet

Så i en artikkel idag det at det var en privat konflikt,men den er ikke lekket ut. Husker ikke hvor, vari forbindelse med bryllupet idag.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-23, 20:22   #98
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.500
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundet

Nettavisen som sa det. De sier

Opprinnelig lagt inn av sitat

Det har lenge vært kjent at det har vært en konflikt internt i familien, men svært få detaljer fra denne har lekket ut i offentligheten. Brødreduoen har kommet med få uttalelser om situasjonen, men Henrik Ingebrigtsen har uttrykt at det hele er tøft for familien.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-23, 20:33   #99
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.792
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundet

Takk.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-23, 15:10   #100
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.500
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundet

Sett siste innlegg? Jeg synes dette blir rarere og rarere. Så vidt jeg kan skjønne ble Nordås spurt om å forlate Gjert I, da sønnene brøt med han og Nordås takket nei. Etter det vil de heller ikke snakke med Nordås? Og nekter han å sitte med samme bord som dem?

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no