Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Blir du langsint, kortsint, sur eller såra?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-10-08, 19:45   #21
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Blir du langsint, kortsint, sur eller såra?

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.

Jeg er skikkelig bråsint. Farer opp, kjefter og smeller, så er jeg ferdig med det. Jeg kan godt unnskylde meg om det var jeg som var grunnen til bråket, sitter ikke på gjerdet å venter.

Sånn er jeg også.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-08, 19:45   #22
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Blir du langsint, kortsint, sur eller såra?

Det varierer, altfor ofte tar jeg ting inover meg, blir såret og lei meg.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-08, 19:46   #23
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.522
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Blir du langsint, kortsint, sur eller såra?

Opprinnelig lagt inn av Babe, her.

Akkurat slik er det her også - jeg er bråsint og mannen kan furte i dagesvis.


Sånn er det her også, syns det er skikkelig unødvendig. Innimellom bestemmer jeg med for å furte, men jeg får det ikke til(heldigvis)

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-08, 19:50   #24
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.843
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Blir du langsint, kortsint, sur eller såra?

Jeg fyrer skikkelig, men er den første til å be om unnskyldning hvis jeg har sagt noe jeg ikke skulle f.eks.
Har litt lett for å snakke først og tenke etterpå.
Jeg blir fort blid igjen da.
Men jeg kan også være skikkelig sur, og blir fort irritert hvis det er noe/noen som irriterer meg. Dette er jeg heller dårlig til å skjule.
Jeg blir sjelden såret av en diskusjon/krangel/disputt.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-08, 19:51   #25
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.882
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir du langsint, kortsint, sur eller såra?

Jeg er bråsint, og blir fort ferdig med det. Noen ganger kan jeg være sur en stund, men bare jeg får litt tid for meg selv så går det over.

Det er liksom ikke noe vits å late som jeg ikke er hissig....

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-08, 20:30   #26
Søster
kåt vikingbrud
 
Søster sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.505
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Blir du langsint, kortsint, sur eller såra?

Jeg biter i meg alt og later som jeg ikke blir sint, også dunker jeg ham (ja den stakkars mannen min, hvem ellers?) i hodet med absolutt alt den dagen dråpen kommer, og da er jeg rasende på grensen til infarkt en dag eller to. :ikke stolt eller sunn:

__________________
Søster er lett å begeistre

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-08, 20:33   #27
Blomst
nygift
 
Blomst sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Innlegg: 2.118
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Blir du langsint, kortsint, sur eller såra?

Kommer helt an på situasjonen egentlig, men ved vanlige uenigheter, blir jeg bråsint, kjefter og klager og så er jeg blid igjen.
Men etter en krangel med min svigerinne en gang, kjeftet jeg henne ut og var ikke på talefot med henne før hun hadde bedd min venninne om unskjyldning.
Og min bror pratet jeg ikke til på 2 år, ikke han til meg heller.

__________________
Det har jeg ikke gjort før, så det kan jeg helt sikkert.....

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-08, 20:34   #28
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Blir du langsint, kortsint, sur eller såra?

Kort- og bråsint. Blir litt for fort sinna, men det går fort over. Ikke alltid så greit når flere av mine nærmeste er konfliktunnvikere og redde for høye stemmer.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-08, 20:40   #29
Søster
kåt vikingbrud
 
Søster sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.505
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Blir du langsint, kortsint, sur eller såra?

Glemte å si at når det gjelder alle andre enn elsklingen, blir jeg som regel aldri sint. Og hvis jeg blir det, er det veldig kortvarig.

__________________
Søster er lett å begeistre

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-08, 20:43   #30
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.251
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir du langsint, kortsint, sur eller såra?

PANG!

Ferdig.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-08, 20:45   #31
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Blir du langsint, kortsint, sur eller såra?

Langsint er jeg ikke. Egentlig er jeg sjelden sint. Blir mest oppgitt, og kan bli veldig lei meg. Ganske sårbar.

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-08, 20:52   #32
lalill
Ute av produksjon
 
lalill sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 647
lalill er populærlalill er populærlalill er populærlalill er populær
Standard

Sv: Blir du langsint, kortsint, sur eller såra?

Det skal litt til før eg blir sint, men då har eg ein lei tendens til å bruka The Silent Treatment - veldig fruktbart.

Både sambo og er ganske konfliktsky, så me surmuler ein liten time om me er misfornøgde med noko, så glir det over. Då kan me snakka om det, heldigvis.

Når eg vaks opp, var eg derimot ganske konfliktsøkande, har eg høyrt!

__________________
des 2007, april 09.
lalill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-08, 20:54   #33
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.017
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir du langsint, kortsint, sur eller såra?

Det er en skikkelig dårlig egenskap jeg har; jeg er langsint.

Ikke på ungene og sånt. Men for ting som skjer på jobben osv. Jeg prøver virkelig å jobbe med saken, men det sitter langt inne.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-08, 21:22   #34
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.910
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir du langsint, kortsint, sur eller såra?

Jeg er kortsint. Jeg blir sint der og da, og blir ferdig der og da. Og det skal litt til før jeg blir sint. Jeg er veldig bevisst på å ikke dra med meg ting, men la det fare. Det krever alt for mye energi å holde liv i sinne.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder

Sist redigert av Niobe : 15-10-08 kl 21:28.
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-08, 21:24   #35
Mauser
Frafallen
 
Mauser sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5.288
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Blir du langsint, kortsint, sur eller såra?

Ja.

__________________
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-08, 21:26   #36
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Blir du langsint, kortsint, sur eller såra?

Jeg går og gnager på ting lenge før jeg tilslutt eksploderer (les;hylskriker mens jeg prøver å forklare den stakkars mannen hva jeg er sint/såret over). Mannen har sagt det gang på gang at jeg må si ting underveis hvis det er noe jeg er misfornøyd med, men det er vanskelig. En skikkelig dårlig side av meg selv.

Det er heldigvis lenge mellom eksplosjonene.

Når det gjelder mindre ting er jeg laaaangsint. Over filleting.

Mannen er alltid så glad og fornøyd.

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-08, 21:44   #37
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir du langsint, kortsint, sur eller såra?

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.

Jeg er skikkelig bråsint. Farer opp, kjefter og smeller, så er jeg ferdig med det. Jeg kan godt unnskylde meg om det var jeg som var grunnen til bråket, sitter ikke på gjerdet å venter.
Mannen min er derimot furten og langsur av seg, det takler jeg heller dårlig.

Er det slik at denne type PANG-oppførsel er "bedre" enn langsint-oppførselen? Vet ikke helt, jeg. Jeg blir litt satt ut av disse kruttønnene med masse armer, bein og stemme!

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-08, 21:51   #38
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.479
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir du langsint, kortsint, sur eller såra?

Det smeller høyt, men sjelden lenge. Men dersom noen virkelig sårer meg kan det henge igjen lenger.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-08, 21:55   #39
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.308
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir du langsint, kortsint, sur eller såra?

Jeg blir sjelden veldig sint, og det er i alle fall ikke uten forvarsel. Jeg blir sur eller lei meg oftere enn jeg blir skikkelig sinna. Det hender jeg bestemmer meg for å være langsint fordi jeg syns de fortjener det. Men jeg klarer det aldri.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-08, 21:57   #40
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.863
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir du langsint, kortsint, sur eller såra?

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Ja.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no