Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

«Mokkamann»

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Se resultatene: Hva mener du om kommentaren til Madcon?
Åpenbart rasistisk 47 18,29%
Uheldig og teit 218 84,82%
Morsom 5 1,95%
Det verste du har sett på TV.... 1 0,39%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 257. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-01-12, 15:43   #141
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.406
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: «Mokkamann»

Opprinnelig lagt inn av Arkana, her.

Jeg lurer på hvordan teksten til Grand Prix-sangen er...

Tipper den inneholder rimene viking - ting, ski - blid, hjemmebrent - kjent

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-12, 15:44   #142
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: «Mokkamann»

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.


Det er tydeligvis helt greit å være rasistisk mot noen som sier "fittehøl". Nice.

Det er jo ikke det, og jeg tror de som kommer med rasistiske kommentarerer i kjølevannet av dette, ikke er rasister heller, men folk som er lei av hylekoret og de overdrevne reaksjonene. Jeg synes det var supert av publikum å "pipe" og "u-e" til den kommentaren, og jeg synes det var på sin plass å si "unnskyld" også. Det jeg synes har uheldig virkning i ettertid er stunt a la det Terje gjorde, for da springer debatten videre og media hauser alt opp og fremstiller det ti ganger verre enn det egentlig er/var.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-12, 15:48   #143
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: «Mokkamann»

Kjenner jeg er enig med Ramses her - også fordi hva som er en betinget debatt om hverdagsrasisme, ordbruk og holdninger generelt, drukner i skittkasting, konkurranse om hvem det er mest synd på, og dissing av (joda helt enig) dølle rølpetekster.

Det blir så opphauset at det ender med at hverdagsrasistene kommer til orde, de som prøver dra en holdningsdebatt blir overhørt, og Plumbo får fler fans. Har man ikke hørt om bandet før, har man garantert hørt om det nå.

Og, enden på visa er at ingen blir særlig klokere, utenom vokalisten, som forhåpentligvis tenker før han lar tungen tale neste gang.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-12, 16:00   #144
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: «Mokkamann»

Hvilket plateselskap er det egentlig disse gutta har kontrakt med?
Jeg syns det er utrolig at de har fått gitt ut en plate med en tekst som det der blant andre dårlige tekster.

Om han er en likanes kar på privaten så syns jeg det er enda mer oppsiktsvekkende at han faktsik klarer å lire av seg noe slikt når han står på en scene foran hele det norske folk.

Nå har det blitt vitset så mye om dette på FB at jeg blir helt kvalm, så nå blir det pause fra nett fram til i kveld altså.
Bilder av "mokkamann"-esker og det som er.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-12, 16:03   #145
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.190
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: «Mokkamann»

Opprinnelig lagt inn av Ramses, her.

Stemmer ikke folk flest Frp, da?

Øh, neppe. Siste måling gir FrP oppslutning under 10%.

Sitat:

Historisk nedtur for Siv og Frp

Får sin laveste oppslutning på nærmere seksten år på ny meningsmåling.

http://politisk.tv2.no/nyheter/histo...or-siv-og-frp/

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-12, 16:14   #146
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.406
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: «Mokkamann»

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Øh, neppe. Siste måling gir FrP oppslutning under 10%.

http://politisk.tv2.no/nyheter/histo...or-siv-og-frp/

Alt var enklere da de kunne puttes i den båsen.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-12, 16:23   #147
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Mokkamann....

Opprinnelig lagt inn av Ramses, her.

Ja, det synes jeg virkelig! Jeg synes kommentaren var teit og unødvendig, helt klart et tegn på dårlig humor, og det er bra det kom en reaksjon på at sånt er ikke greit å si. Jeg så klippet hvor han ble dynka i sjampanje på VG-TV, og tenkte bare "idiot". Han har sagt unnskyld, innrømmet at det var teit og dumt, og det bør faktisk være nok. Hva mer skal han gjøre, han kan jo ikke spole tiden tilbake. Hylekoret og de voldsomme reaksjonene er too much, og har motsatt virkning på folk flest, tror jeg.



Dumt sagt, men det får da være grenser!

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-12, 16:25   #148
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: «Mokkamann»

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Hvilket plateselskap er det egentlig disse gutta har kontrakt med?
Jeg syns det er utrolig at de har fått gitt ut en plate med en tekst som det der blant andre dårlige tekster.

Er nok mange som ikke burde ha fått platekontrakt da

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-12, 16:26   #149
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.647
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: «Mokkamann»

Opprinnelig lagt inn av Ramses, her.

Det er jo ikke det, og jeg tror de som kommer med rasistiske kommentarerer i kjølevannet av dette, ikke er rasister heller, men folk som er lei av hylekoret og de overdrevne reaksjonene. Jeg synes det var supert av publikum å "pipe" og "u-e" til den kommentaren, og jeg synes det var på sin plass å si "unnskyld" også. Det jeg synes har uheldig virkning i ettertid er stunt a la det Terje gjorde, for da springer debatten videre og media hauser alt opp og fremstiller det ti ganger verre enn det egentlig er/var.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-12, 16:29   #150
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.647
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: «Mokkamann»

Jeg hører ikke på Plumbo, men når jeg nå leste teksten her, håper og tror jeg det må være en smule ironiske tekster. For slik det står i teksten, vet jeg at mange oppfører seg. Og at Plumbo da på en måte harselerer med dem. Eller? Er jeg for naiv nå?

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-12, 16:55   #151
lillenøste38
Sperret
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 192
lillenøste38 er litt kul
Standard

Sv: «Mokkamann»

Etter mitt syn, så er ikke den ene bedre enn den andre i den her saken...

Greit å sitere Ole Brum: "det var klokt når det var inni hodet mitt, men så skjedde det noe på vei ut"

lillenøste38 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-12, 16:59   #152
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: «Mokkamann»

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Etter å ha lest hele teksten til "Alle Damer" så skjønner jeg litt mer av menneskesynet til disse gutta

Alle Damer! Lyrics

-Hei Tommy, jeg fikk med den dama hjem i hælja!
- Pfft! Åssen fikk du til det a?
- Nei, jeg bare lurte i a no pils og greier jeg så..

Et vorspiel, ut på byen og et nachspiel likeså,
samme hvor du skal hen så er sminka alltid på.
På vorspielet er det ofte kult å shotte lite grann,
da blir vi fin i farta og kåte alle mann.

Tonnevis med sminke, for å dolle seg opp.
Silikon i puppa for å stramme dem opp.
Men vi gir vel faen det er'kke puppa vi skal ha,
nei gi oss ei fitte så blir vi så gla..

Klokka nærmer seg 2,
får jeg 'kke dame nå så må jeg runke på do.
Men kjenner jeg den rett, så får jeg det til,
for ner i buksa har jeg noe som gjør dem vild


Alle damer er så lette å lure,
bare gi dem no' pils så er det bare å pule.
Vi tar dem med på rommet, for vi gir vel faen,
for en time eller to så har vi
finni en annen.

Når du kommer ut på byen blir stemninga på topp,
det strammes litt i buksa når vi finner oss en kropp.
Men alle stygge damer har en kjempesøt venninne,
når jeg blir drita full så er dem vanskelig å finne

På nachspillet vi drar, hun dama hun er med,
tissen min er stram, jeg skal nok få det te.
Begge er så kåte vi finner oss et rom,
jeg stikker'n inn i musa, men hun er faen ikke dum

Klokka nærmer seg 2,
får jeg 'kke dame nå så må jeg runke på do.
Men kjenner jeg den rett, så får jeg det til,
for ner i buksa har jeg noe som gjør dem vild

Alle damer er så lette å lure,
bare gi dem no' pils så er det bare å pule.
Vi tar dem med på rommet, for vi gir vel faen,
for en time eller to så har vi
finni en annen




Ja, de må være fæle folk som skriver noe sånt.

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Jeg hører ikke på Plumbo, men når jeg nå leste teksten her, håper og tror jeg det må være en smule ironiske tekster. For slik det står i teksten, vet jeg at mange oppfører seg. Og at Plumbo da på en måte harselerer med dem. Eller? Er jeg for naiv nå?


Nei du har helt rett. Dette er gutter med rå humor, men det er ikke noe annet enn det.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-12, 17:05   #153
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.792
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: «Mokkamann»

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.



Ja, de må være fæle folk som skriver noe sånt.




Nei du har helt rett. Dette er gutter med rå humor, men det er ikke noe annet enn det.

Synes du det er morsomt? Eller tøyser du?

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-12, 17:08   #154
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: «Mokkamann»

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Synes du det er morsomt? Eller tøyser du?

Ja, jeg syntes det er litt morsomt at man konkluderer med at kvinnesynet til forfatteren av teksten må være dårlig på grunnlag av dette.

Jeg har ikke sansen for verken musikken eller tekstene (de er råharry og vulgære), men mange syntes dette er morsomt. Folk er forskjellige, det gjør en ikke nødvendigvis til en dårlig person.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-12, 17:22   #155
Nyx
Kan tituleres
 
Nyx sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Innlegg: 1.597
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: «Mokkamann»

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Det er nettopp det. Jeg tror ikke han sa dette for å være slem med Madcon, men fordi han er fra et miljø hvor dette er sosialt akseptabelt. Hvor man kanskje ikke kjenner så mange med annen hudfarge ("bortsett fra Imran på jobben da, og han er jævlig hyggelig!"), syns det er teit at man ikke kan si neger, og har en generell hverdagsrasisme og ignoranse som grobunn for hvordan man oppfører seg.

Jeg er ikke sikker på om det er så svart/hvitt. Det kan også hende at de fleste mørkhudede som Plumbo-gutta kjenner er en lite selvhøytidelig gjeng, som selv fleiper mye med egen hudfarge og etnisitet. Jeg kjenner en som har festet mye sammen med Plumbo, og han fremlegger det hvertfall sånn, som at i miljøet "hjemme" så var det alltid mye fleiping rundt nettopp dette. De kaller seg selv negre, svartinger, pakkiser osv, ønsker at vi nordmenn skal begynne å kalle en spade for en spade igjen og slutte å være så redde for N-ordet, han ønsker å bli kalt for neger hvis han skal beskrives, "For faen, det er jo det jeg er. Jeg er ikke fra 'Afrika' jeg er fra ETT LAND I Afrika, men jeg er da neger. Kall det hva det er. Det er jo snart ikke lov å si at noen er mørke i huden lenger."

Og jeg tenker at hvis det er slike mørkhudede Plumbo-gutta er vant til å omgås, så er det kanskje ikke så rart at han brukte "bygda" som et forsøk på å forklare hvorfor det ble som det ble. Det er det vel det han kjenner? Jeg så hele intervjuet, og han hadde jo problemer med å sette sammen en fullstendig setning, han slet tydelig med å finne ordene til å få sagt det han prøvde å si. Jeg tror ikke han mente at det å være fra bygda gjør det greit å være rasister eller å komme med klønete uttalelser, men kanskje at "på bygda der jeg kommer fra så er ikke utlendingene så nøye på sånne uttalelser, så jeg glemte i forfjamselsen og gledesrusen at jeg snakket til en større forsamling og at ikke alle har samme syn på det".

La meg bare få legge til at jeg ikke er blandt dem som klappet meg på magen og rullet på gulvet i latterkramper da kommentaren falt. Jeg gjemte ansiktet i hendene og gjentok "nei, nei, nei" og tenkte at det var både upassende og teit, men jeg tenkte aldri rasisme, hverken åpen eller hverdags-.

Og i håp om å unngå å bli misoppfattet: Jeg sier heller ikke at mørkhudede som ikke flepier med egen hudfarge, religion, språk, whatever er selvhøytidelige og uten humor, kun at noen har selvironi og humor på egen bekostning rundt emner som andre synes er rasistiske, ubehagelige og ikke bør tulles med.

__________________
♪♫ Hva skal det til? Hva må jeg gi? Og hva er prisen for å bli fri? Et utopi som kunne bli mer enn en drøm. ♪♫
Nyx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-12, 17:54   #156
Nip
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 3.725
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: «Mokkamann»

jeg så ikke på i går men skjønte fort på¨facebook at det hadde skjedd noe helt forferdelig.... LItt VG-drama spør du meg, skulle tro det var skjedd ett drap eller noe....

unødvendig - helt klart.... men herregud så unødvendig å HATE noen fordi de mener noen hater... eller? Dom som sier at dom er domme, dom er domme dom

Nip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-12, 17:54   #157
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: «Mokkamann»

Syntes det er en litt spennende diskusjon dette.
http://rabiatius.com/2012/01/15/dere...l-alle-sammen/

Tone Damli har også uttalt seg. Etter at hun selv en gang ble beskylt for rasisme fordi hun kalte dansepartneren i "Skal vi danse" en pakkis. Hun burde vel ha lært at det ikke nødvendigvis er vondt ment.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-12, 18:13   #158
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.866
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: «Mokkamann»

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Synes du det er morsomt? Eller tøyser du?

Jeg synes ikke teksten er morsom, men jeg blir heller ikke spesielt provosert*. Forøvrig ler jeg av mye annet som er både vulgært og politisk ukorrekt.

Jeg kjenner en god del unge mennesker som synes Plumbo er fin-fin festmusikk, uten at det gjør de til hverdagsrasister, helgerasister, dumme, konemishandlere eller trangsynte Frp-velgere med horn i panna. Like lite som jeg ender på kombinasjonsfylla av å høre Amy Winehouse.

*Jeg ergrer meg langt mer over de halvnakne damene Erik og Kriss hadde med seg, som en form for tilbehør.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-12, 18:41   #159
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: «Mokkamann»

Jeg kjenner at både Plumbo og Madcon og hele greia engasjerer meg veldig lite.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-12, 19:05   #160
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: «Mokkamann»

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg kjenner at både Plumbo og Madcon og hele greia engasjerer meg veldig lite.

Nå må du gi deg, det er jo såååå spennende! Fant nettopp ut at kona til vokalisten i Plumbo drakk vin med manageren til Madcon i natt.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no