Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Fortell meg om robotstøvsugere

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-02-20, 22:30   #41
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.494
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fortell meg om robotstøvsugere

Dere som belager dere på kona-handel, er det noe som vil fungere uten at du selv må fortolle til et gebyr lik kostnaden av en halv ny støvsuger etter 1.4, tror dere?

Jeg er meget usikker på om Kina-handelen tar slutt eller om dette ordner seg på noe vis? Mva er greit å betale, men gebyret kan fort utgjøre mer enn vsrekostnsde

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-20, 22:50   #42
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.027
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Fortell meg om robotstøvsugere

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Det er kanskje et godt tegn at man ikke finner noen av denne roborocken på Finn.

Hvordan tror dere den takler 7 sånne stoler tett i tett rundt et spisebord, da?

Vi har en Roomba og den takler ikke sofaen vår med liknende bein som disse stolene. Sitter konstant fast under sofaen.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-20, 23:00   #43
Trois
Søkende
 
Trois sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.840
Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fortell meg om robotstøvsugere

https://www.elkjop.no/product/hjem-o...E&gclsrc=aw.ds Vi har denne og er veldig fornøyde.

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-20, 23:00   #44
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.303
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om robotstøvsugere

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Vi har en relativt billig en som jeg nettopp har gjenoppdaget.

Så langt denne uka har den 1 gang kjørt utfor trappa, 1 gang satt seg fast innerst i hjørnet under hjørnesofaen, 1 gang kjørt på en lav list og satt seg fast, en gang stoppet midt på gulvet, selv med fullt batteri og 1 gang støvsugd hele huset. Neida, bare tulla, ikke en eneste gang har den støvsugd etasjen uten å stoppe for en bagatell. Han er rett og slett arbeidssky!



Kanskje deres er en tenåring?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-20, 10:13   #45
Lorien
Pauset
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.834
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fortell meg om robotstøvsugere

Jeg har en iRobot Roomba, 2-3 år gammel. Hun heter Hjørdis og jeg elsker henne. Mannen derimot, hater henne og synes hun er et enerverende og bråkete spetakkel. Sånn sett passer det jo bra at jeg uten å være klar over det kalte henne opp etter mormora hans...

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-20, 15:15   #46
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.965
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fortell meg om robotstøvsugere

Jeg drar opp denne igjen. Er det noen som har erfaring med hus i flere etasjer? Jeg antar den ikke klarer trappa, men vil f.eks en Roborock s6 kunne bæres opp eller ned så den tar flere etasjer?

Bikkja er alene (i ikke-corona-times) på kjøkkenet på dagtid, men en slik kan jo få more seg med andre steder i huset når vi er på jobb.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-20, 15:19   #47
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.303
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om robotstøvsugere

Opprinnelig lagt inn av Anda, her.

Jeg drar opp denne igjen. Er det noen som har erfaring med hus i flere etasjer? Jeg antar den ikke klarer trappa, men vil f.eks en Roborock s6 kunne bæres opp eller ned så den tar flere etasjer?

Bikkja er alene (i ikke-corona-times) på kjøkkenet på dagtid, men en slik kan jo få more seg med andre steder i huset når vi er på jobb.

Haha, leste deg litt fort og tenkte at du vurderte robotsuger som gøy selskap for bikkja, og ble SÅ GLAD for at flere enn meg hadde vært inne på den tanken.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-20, 15:28   #48
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.768
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fortell meg om robotstøvsugere

Det blir veldig fort et alternativ å kjøpe en til og ha en i hver etasje, for dem som er fornøyd. Men man kan bære den rundt, også.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-20, 15:30   #49
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.534
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om robotstøvsugere

Opprinnelig lagt inn av Anda, her.

Jeg drar opp denne igjen. Er det noen som har erfaring med hus i flere etasjer? Jeg antar den ikke klarer trappa, men vil f.eks en Roborock s6 kunne bæres opp eller ned så den tar flere etasjer?

Bikkja er alene (i ikke-corona-times) på kjøkkenet på dagtid, men en slik kan jo få more seg med andre steder i huset når vi er på jobb.

Null stress å bære den, ja. Vi har bare én etasje, men vi bærer vår rundt en del likevel. F.eks. når vi vil bare støvsuge badet, da bærer vi den dit og stenger den inne. Den blir litt forvirret når den ikke finner tilbake til laderen sin, men det er ikke noe reelt problem.

Fortsatt ekstremt fornøyd med vår Roborock.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-20, 15:30   #50
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.952
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om robotstøvsugere

Opprinnelig lagt inn av Anda, her.

Jeg drar opp denne igjen. Er det noen som har erfaring med hus i flere etasjer? Jeg antar den ikke klarer trappa, men vil f.eks en Roborock s6 kunne bæres opp eller ned så den tar flere etasjer?

Bikkja er alene (i ikke-corona-times) på kjøkkenet på dagtid, men en slik kan jo få more seg med andre steder i huset når vi er på jobb.

Fikk Roborock 6s til bursdag i november. Du må selv bære den mellom etasjene, men den holder styr på forskjellen mellom etasjene. (Det er visst en ganske ny oppgradering av software som gjør at den takler etadjeskiller.)

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-20, 15:40   #51
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.965
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fortell meg om robotstøvsugere

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Haha, leste deg litt fort og tenkte at du vurderte robotsuger som gøy selskap for bikkja, og ble SÅ GLAD for at flere enn meg hadde vært inne på den tanken.

Hahaha, hun hater den vanlige støvsugeren, og gjemmer seg så snart hun ser den, så om vi går for en robotsak, så blir det spennende å se reaksjonen hennes. Mulig klørne bør klippes først, for å være på den sikre siden.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06

Sist redigert av Anda : 09-12-20 kl 15:48.
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-20, 15:41   #52
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.965
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fortell meg om robotstøvsugere

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Fikk Roborock 6s til bursdag i november. Du må selv bære den mellom etasjene, men den holder styr på forskjellen mellom etasjene. (Det er visst en ganske ny oppgradering av software som gjør at den takler etadjeskiller.)

Er du fornøyd?

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-20, 15:55   #53
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.952
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om robotstøvsugere

Opprinnelig lagt inn av Anda, her.

Er du fornøyd?

Ja. Men med bursdag midt i november, så har jeg jo ikke testet det ut over tid.

Vi skulle ha gjester på lørdag, og det var veldig deilig at den kunne jobbe på egenhånd mens vi lagde mat.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-20, 15:59   #54
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om robotstøvsugere

Jeg elsker min Roborock S5 Max. Den har blitt et kjært familiemedlem for oss alle.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-20, 16:00   #55
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.303
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om robotstøvsugere

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

Jeg elsker min Roborock S5 Max. Den har blitt et kjært familiemedlem for oss alle.

Hunden også?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-20, 16:04   #56
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om robotstøvsugere

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Hunden også?

Hun er jo en litt overlegen puddel og kunne ikke bry seg mindre. Hun bare skritter elegant over støvsugeren om den skulle være i veien.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-20, 16:08   #57
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.927
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fortell meg om robotstøvsugere

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Fikk Roborock 6s til bursdag i november. Du må selv bære den mellom etasjene, men den holder styr på forskjellen mellom etasjene. (Det er visst en ganske ny oppgradering av software som gjør at den takler etadjeskiller.)

You and me both! Jeg fikk også S6 MaxV

Vi er superfornøyde. I Tek.no sin test så poengterte de hvor dyktig den er til å sense f.eks. en lader som ligger henslengt under en sofa e.l. i stedet for å bare kjøre over den. Den viser også hva den har senset i appen på sin ferd. Fikser stolben bra, men vi har barkrakker på kjøkkenet. Vi har valgt å sete 4 av 6 oppned på bordet når den går slik at alt av smuler tas. De er smalere i "benstillingen" enn vanlige stoler. I spisestuen lar vi stolene stå som normalt, men der er det heller ikke like mye grus som på kjøkkenet.

Moppefunksjonen kan bli bedre. Vi er ikke ferdige med å teste den ut på det området egentlig, men så langt så tenker vi at den ikke egner seg spesielt bra til flekker, men den vasker kjøkkengulvet normalt rent liksom.

Vi bruker den i begge etasjer. Funker finfint. Har maps i begge.

Jeg synes ikke ekstradeler koster mye i norske butikker, så hadde ikke giddet å handle fra Kina. (jeg venter fortsatt på skinnremmer til Garminklokken til Poden som jeg handlet for flere måneder siden, da jeg ikke fikk tak i det her...). Vi har dog ikke hatt behov for ekstradeler så langt.

Jeg vil ha en på hytta også

Vår har egentlig fått navnet Joe, i hvert fall midlertidig. Ikke fullt spenstig nok for moi, men jeg fikk den på dagen Joe vant valget så det ble liksom litt sånn

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-20, 16:25   #58
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.035
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fortell meg om robotstøvsugere

Vi har også Roborock S6 Max, den kjører ikke over katta, svinger rundt ladere og er egentlig ganske smart. Liker at den tar bilder av det den unngår da katta alltid er i veien og jeg da kan si at det der er en katt, ingen bæsj. Da kjører den tilbake og støvsuger der og.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-20, 16:29   #59
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.212
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fortell meg om robotstøvsugere

Jeg har ikke testet moppefunksjonen på min S5 Max ennå. Jeg kvier meg litt pga noen tepper i stuen og gangen. Har dere noen tips?

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-20, 16:35   #60
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.119
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om robotstøvsugere

Jeg bærer min opp en etasje når det trengs. Men det ble litt krøll da jeg lagde no-go-sone her nede - den trodde den sonen gjaldt oppe også.

Hvor kjøper dere ekstradeler? (Ikke svar "Kina" eller "det finnes mange butikker som har det", jeg vil ha en lenke, takk. )

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no