Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvilken stekeovn vil jeg ha?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-01-20, 21:28   #21
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.920
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken stekeovn vil jeg ha?

Vi kjøpte masse kjøkkenutstyr for halvannet-to år siden og fikk best priser hos kjøkkenleverandører og konkurssalg - fy søren så mye penger vi sparte!

Vi fant gode priser (og da snakker vi VELDIG mye avslag) på hvitevarer hos
* Kjøkkensenteret på Jessheim
* Drømmekjøkkenet Skøyen
* Inmente i Lier (rett før Drammen)
* og en sjappe som er nedlagt (opphørssalg)

Vi søkte rett og slett på finn mener jeg å huske og fikk fram gode kampanjer (nytt utstyr selvsagt)

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-20, 22:55   #22
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.329
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken stekeovn vil jeg ha?

Vurder å dra til Miele og gå ned en etasje og se hva de har av varer der. Varer med skadet emballasje osv til betydelig lavere pris. Vi har stort sett alt (ikke kjøleskap) i Miele på hytte x 2, gård + huset og er veldig fornøyde med det. Vi har også en ovn i Siemens (som er 20 år) og vi er fornøyde med den, men den kan steke litt ujevnt, men fungerer bra i høye temperaturer. Før vi skiftet kjøkken her og der så hadde vi en del andre ovner i andre rimeligere merker som vi ikke var så fornøyde med. Jeg steker pizza på 240 grader i Miele.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-01-20, 09:25   #23
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken stekeovn vil jeg ha?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg har byttet oppvaskmaskin fra Siemens til Miele, og er veldig fornøyd med det, så det er definitivt et godt tips, takk. Men må man bestille gjennom kjøkkenleverandøren for å få en integrert ovn på plass?

Da vi flyttet inn i ny bolig for halvannet år siden bestilte vi kjøkken uten hvitevarer. Vi fikk en rørlegger-kompis til å ta oppvaskmaskinen, og vi bestilte en fyr fra Elkjøp til å ta platetoppen (siden vi bestilte større platetopp enn skroget under og det derfor måtte skjæres inn i selve skroget), men komfyren klarte vi å montere helt selv. Man trenger bare å være to personer - en til å holde og en til å stikke kontakten inn i støpsel.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-20, 09:27   #24
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken stekeovn vil jeg ha?

Jeg er forresten veldig fornøyd med den ovnen vi da kjøpte ... sånn rent bortsett fra at klokka går for fort, så vi må stille den et par minutter annenhver måned. Det er jo helt bagatellmessig i forhold til bruksområdet, men fy pokker så mange ganger jeg har trodd at jeg kommer til å miste t-banen fordi jeg er for seint ute ... og deretter står på perrongen og puster tungt selv om det er flere minutter til avgang.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no