Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #8

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-06-21, 10:36   #581
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Som syklist og bilist langst TdF og tilslutningsløypene har jeg undret meg over at det ikke finnes regulering eller kontroll med trafikken. Selv om det av og til kommer opp et skilt med maks 15 km/t eller vis hensyn.
Det får aldri konsekvenser å grisekjøre, overse vikeplikt eller holde mobilen mens man sykler. Som bilist har en vikeplikt for idiotene uansett hva de gjør. Det har vært politi i innkjøringen Tjuvholmen,
men mest for å roe gemyttene syklist vs 2 tonn svart bil til en mill eller mer. Fordommsfult, men jeg har mange fordommer fra sykkelsetet, en overlevelsestaktikk de siste 12 årene.

Forsåvidt ikke noe galt med el-sparkesykler heller, men brukerene. .

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv  
Gammel 25-06-21, 10:52   #582
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.847
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Som syklist og bilist langst TdF og tilslutningsløypene har jeg undret meg over at det ikke finnes regulering eller kontroll med trafikken. Selv om det av og til kommer opp et skilt med maks 15 km/t eller vis hensyn.
Det får aldri konsekvenser å grisekjøre, overse vikeplikt eller holde mobilen mens man sykler. Som bilist har en vikeplikt for idiotene uansett hva de gjør. Det har vært politi i innkjøringen Tjuvholmen,
men mest for å roe gemyttene syklist vs 2 tonn svart bil til en mill eller mer. Fordommsfult, men jeg har mange fordommer fra sykkelsetet, en overlevelsestaktikk de siste 12 årene.

Forsåvidt ikke noe galt med el-sparkesykler heller, men brukerene. .

Jeg var vitne til at en gammel mann kjørte av sykkelstien ved Frognestranda og veltet - og skadet seg så blodet rant og ble hentet av ambulanse, fordi en fartsgal syklist valgte å kjøre forbi i feil kjørefelt, selv om det altså kom en gammel mann i mot. På Frognerstranda i Oslo er det sykkelsti som er delt i kjøreretninger - med midtlinje. Jeg vet at mange syklister tar hensyn, men den ideen om at når man kombinerer transport fra A til B med trening, så kan man oppføre seg som en hensynsløs bølle, er virkelig merkverdig. Og landsforbundet til syklistene gir ofte uttrykk for at de liksom har rett til å sykle sånn. Den uttalelsen om at det kommer til å bli stygge ulykker i Storgata er jo helt merkelig - bysyklistene er uendelig mer fleksible enn trikken, og jeg fatter ikke hvorfor de skal hevde sin rett til å sykle akkurat der - det er jo veldig mange, helt greie alternativer. OG det er jo syklistene som taper på et møte med trikken.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 25-06-21, 11:47   #583
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.038
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Mann og barn skulle dra på ferie klokka 12. Status nå, 12 på 12, er at en er ute i hagen og trener på fotballfinter, en sitter foran PC og gjør ikke vet jeg og en ligger fremdeles under dyna. Jeg trenger alenetid NÅ!

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå  
Gammel 25-06-21, 12:31   #584
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.735
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Mann og barn skulle dra på ferie klokka 12. Status nå, 12 på 12, er at en er ute i hagen og trener på fotballfinter, en sitter foran PC og gjør ikke vet jeg og en ligger fremdeles under dyna. Jeg trenger alenetid NÅ!

All medfølelse. Jeg har også en familie som har avslappet forhold til tid. Heldigvis skal de reise med fly når de drar på ferie om litt.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv  
Gammel 25-06-21, 12:49   #585
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.936
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Mann og barn skulle dra på ferie klokka 12. Status nå, 12 på 12, er at en er ute i hagen og trener på fotballfinter, en sitter foran PC og gjør ikke vet jeg og en ligger fremdeles under dyna. Jeg trenger alenetid NÅ!

Alenetid er undervurdert av alt for mange. Kast dem ut!

Strå er ikke aktiv  
Gammel 25-06-21, 12:49   #586
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Jeg skjønner deg godt jeg også Syrinx. Det trenger ikke nødvendigvis være at jeg har så intenst behov for alenetid, men at når jeg vet at de skal bort, så vil jeg bare ikke at prosessen skal drøye så lenge. Jeg vi ha dem UT, og begynne på mine egne planer. Alt står liksom på hold til de har kommet seg ut.

Heldigvis har jeg en samboer som er ekstremt utålmodig når det er noe han skal. Han sier som regel et tidspunkt som han tenker vi skal dra, når vi skal noe, også når det nærmer seg vil han alltid dra en time tidligere, "for det hadde vært litt greit å komme seg avgårde, så det ikke blir alt for seint før vi kommer fram", "vi kommer avgårde før det blir kø", "vi rekker ei tidligere ferge" e.l. Guttungen er helt lik, da han var mindre var han så urolig og hadde slik reisefeber når vi skulle dra noe sted, at han gjerne gikk og satte seg i bilen en time før vi skulle dra. Så når han og mannen skal på fotballtrening (flere ganger i uka - mannen er trener) er det alltid en absurd seanse der mannen maser totalt ubegrunnet på sønnen om at han skal gjøre seg helt klar, som om det noen gang har skjedd at sønnen ikke har vært klar minst en halvtime i forveien. Så drar de litt tidligere, for sikkerhets skyld (det kan jo oppstå noe på veien), også blir de stående og sparke ball et kvarter før de andre kommer.

Storesøster er selvsagt stikk motsatt, alltid for sent ute, samtidig som hun er livredd for å komme for sent, en kombinasjon som resulterer i at hun alltid løper rundt i vill panikk og leter etter ting akkurat i det hun skal dra. Frustrasjonsnivået er skyhøyt, banneordene hagler, det trampes og det slamres, bager tømmes og ting flyr gjennom lufta, resten av familien lister seg rundt på tå og holder pusten, til hun har styrtet ut gjennom døra og slengt den igjen så hardt at huset rister. Hun kommer aldri for sent da, det skal hun ha. Men herlighet for et styr.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 25-06-21, 12:51   #587
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.847
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Haha, My!

Begge ungene mine er tidlig ute alltid. Men de stresser litt, så jeg har lært (the hard way) at jeg ikke spør om noe eller snakker til dem mens de gjør seg klare. Jeg har bare oppholdt meg som en skygge i nærheten i tilfelle det har vært bruk for mine eminente tjenester.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 25-06-21, 12:58   #588
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.140
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Jeg er veldig enig angående de som tror at fordi de er på treningstur og skal ta et Stravasegment eller noe, så skal alle andre vike. De får virkelig et tunnelsyn uten like!

Tror dog at de i Torggata er mer "vimsete byfolk". Som soser rundt fra A til B uten å sjekke kart eller så mye annet, og vips er de midt i trikkesporet. Enig i at de BURDE velge en annen rute, men det forutsetter jo at man er lommekjent og vet at det finnes en annen rute. Det er ikke spesielt smart å basere byplanlegging på at folk skal drive og planlegge ruter med kart...

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 25-06-21, 13:01   #589
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Haha, My!

Begge ungene mine er tidlig ute alltid. Men de stresser litt, så jeg har lært (the hard way) at jeg ikke spør om noe eller snakker til dem mens de gjør seg klare. Jeg har bare oppholdt meg som en skygge i nærheten i tilfelle det har vært bruk for mine eminente tjenester.

Jeg stikker heller hodet i et vepsebol enn å snakke til eldstejenta de siste ti minuttene før hun skal på trening.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 25-06-21, 13:04   #590
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.567
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg er veldig enig angående de som tror at fordi de er på treningstur og skal ta et Stravasegment eller noe, så skal alle andre vike. De får virkelig et tunnelsyn uten like!

Tror dog at de i Torggata er mer "vimsete byfolk". Som soser rundt fra A til B uten å sjekke kart eller så mye annet, og vips er de midt i trikkesporet. Enig i at de BURDE velge en annen rute, men det forutsetter jo at man er lommekjent og vet at det finnes en annen rute. Det er ikke spesielt smart å basere byplanlegging på at folk skal drive og planlegge ruter med kart...

Men jeg skjønner ikke hvordan det skulle vært løst uten å droppe trikk?

Også må jeg le litt av dette "syklistene tror de har fortrinnsrett over alt", for det er jo sånn det er med privatbilismen. Men det har vi godtatt, fordi vi er så vant til det. Folk klikker bananas og mer eller mindre drapstruer politikere fordi det blir færre parkeringsplasser og mer plass til syklister og gående. Det er jo egentlig helt spinnvillt at jeg forventer å kunne ta med meg min gigantiske blikkboks over alt hvor jeg skal og kunne sette den fra meg hvor jeg vil og knapt måtte gå en meter lenger enn jeg vil.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 25-06-21, 13:35   #591
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Det er flott at banken får beskjed når det har vært datainnbrudd et sted der kortinformasjonen min er lagret. Det er flott at de sperrer kortet mitt og setter i gang produksjon av nytt kort.

Men kunne de ikke sagt i fra først?! "vi pleier å sende en sms først, har du ikke fått den?"
Nei, jeg har ikke det for tenk! For da hadde jeg handlet til helga før de sperret det. Eller tatt ut penger. Eller sørget for at jeg hadde annet kort tilgjengelig da jeg sto i butikken og fikk kortet mitt avvist uten noen formening om hvorfor.

Heldigvis er sønnen hos meg og jeg kan flytte penger i nettbanken til hans konto og låne hans kort til handling, men enn så kjipern hvis jeg hadde sittet på restaurant og spist et godt måltid og fått kortet avvist da jeg skulle gjøre opp for meg eller noe i den løypa. :angst:

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv  
Gammel 25-06-21, 14:17   #592
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.986
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #8

My!

Jeg er som mannen din, og da passer det jo skikkelig dårlig at jeg bor i en familie hvor de 3 andre har et svært avslappet forhold til tid. Mannen min er i tillegg notorisk tidsoptimist. Jeg forsøker meg noen ganger på å "juge" om når vi må dra i håp om å få dem klare til "rett tid", men selv ikke det hjelper.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv  
Gammel 25-06-21, 16:47   #593
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.936
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Men jeg skjønner ikke hvordan det skulle vært løst uten å droppe trikk?

Også må jeg le litt av dette "syklistene tror de har fortrinnsrett over alt", for det er jo sånn det er med privatbilismen. Men det har vi godtatt, fordi vi er så vant til det. Folk klikker bananas og mer eller mindre drapstruer politikere fordi det blir færre parkeringsplasser og mer plass til syklister og gående. Det er jo egentlig helt spinnvillt at jeg forventer å kunne ta med meg min gigantiske blikkboks over alt hvor jeg skal og kunne sette den fra meg hvor jeg vil og knapt måtte gå en meter lenger enn jeg vil.

Aha, der satt du de ordene på det, de som har svømt litt i bakhodet mitt.

My: Jeg dævver. Helten trodde det var noe galt.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 25-06-21, 17:05   #594
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

My!

Jeg er som mannen din, og da passer det jo skikkelig dårlig at jeg bor i en familie hvor de 3 andre har et svært avslappet forhold til tid. Mannen min er i tillegg notorisk tidsoptimist. Jeg forsøker meg noen ganger på å "juge" om når vi må dra i håp om å få dem klare til "rett tid", men selv ikke det hjelper.

Prøv med to autister i samme hus som begge er meget nøyaktig på tid… og to adhd som knapt enser klokka..

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv  
Gammel 25-06-21, 20:11   #595
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.738
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Unge som aldri hører etter når beskjed blir gitt.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 25-06-21, 21:20   #596
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.562
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Neida.

Jeg er absolutt en lydsensitiv person, og kjente nå på frustrasjon over at mannen skulle sette seg ved siden av meg med et glass vann med _klirrende_isbiter_, nå som jeg endelig har fått sendt ungene av gårde til badeland.

Greide å la være å si noe, heldigvis, og nå er isbitene smeltet. :glorie:

Du vet, når du jobber i barnehage og går i et jævla bråk hele dagen. Så setter du deg endelig ned etter endt dag i 21-tiden og mannen finner seg fem knekkebrød. Da rabla det for meg.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv  
Gammel 25-06-21, 21:37   #597
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Vondt i munnen! Tanna er ute og alt skal heles før implantat, men nå er det vondt altså.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 25-06-21, 22:29   #598
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.737
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #8

BHer med padding. Det er nesten ikke annet å få kjøpt, jeg blir sprø!

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 25-06-21, 22:52   #599
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.738
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

BHer med padding. Det er nesten ikke annet å få kjøpt, jeg blir sprø!

Gå til Change. De har masse fine modeller og ansatte som hjelper deg med riktig BH.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 25-06-21, 23:27   #600
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.406
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

BHer med padding. Det er nesten ikke annet å få kjøpt, jeg blir sprø!

Tror Kappahl har noe.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no