Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Broen sesong 4

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-01-18, 16:26   #81
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Broen sesong 4

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Eg har berre sett dei fire første... Men han i rullestolen... Er det noko med han? Eller er han berre "normal"?

Han er det noe muffens med. Jeg undrer meg på om han kanskje kan ha hatt noe med den forsvunne familien til Henrik å gjøre.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-18, 17:53   #82
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Broen sesong 4

Ups. Svaret kom i femte episode. Oj oj oj. Dette var voldsomme saker altså.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-18, 21:12   #83
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Broen sesong 4

Hvem er Tommy? Jeg husker jo ingening fra tidligere sesonger.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-18, 21:13   #84
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Broen sesong 4

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Hvem er Tommy? Jeg husker jo ingening fra tidligere sesonger.

Ja, det lurer eg og på...

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-18, 21:39   #85
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.690
Blogginnlegg: 36
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Broen sesong 4

Jeg har sett alt i ett jafs og kan informere om at nevnte person ikke har vært med før. Jeg tipper at det er faren til Kevin, han som sitter i rullestol

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-18, 21:44   #86
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Broen sesong 4

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Jeg har sett alt i ett jafs og kan informere om at nevnte person ikke har vært med før. Jeg tipper at det er faren til Kevin, han som sitter i rullestol

Ah, ja. Y-navn, som de kommenterte rundt Sonny.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-18, 21:51   #87
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.646
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Broen sesong 4

Vortegårdene?!

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-18, 22:05   #88
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Broen sesong 4

Y-navn? Kva betyr det? Kven er sonny?

Kva er vortegårdene?

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-18, 22:23   #89
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.690
Blogginnlegg: 36
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Broen sesong 4

De holdt navnefest eller noe deromkring for ungen, som fikk navnet Sonny. Da ble det kommentert at de var vante til navn som slutter på Y elns. Vortegårdene er vel brystvortene eller areola?

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-18, 22:54   #90
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.611
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Broen sesong 4

Altså, jeg skjønner at min svigermor som har fått alzheimer sliter med å henge med i svingene i serien. Klarer nesten ikke følge alle trådene selv når det gjelder alle folka og koblingene mellom dem.

Lurer veldig på om vi får noe svar på hva som har skjedd med jentene til Henrik. Kan det være at han i rullestol ikke er fullt så handikappet likevel?

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-18, 07:43   #91
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Broen sesong 4

Jeg begynte å tenke på en teori i episode 4.
Saga og Henrik leter etter en kollega av Alice, som hun etter ryktene skal ha søkt råd hos. Det er ingen på jobben hennes som innrømmer å være denne personen.
I episode 4 forteller Frank? (mannen som hjelper Kristoffer og Sofie inn i «sekten») at hans jobb er å reise rundt til ulike firma for å gi råd og veiledning. Kan det være en kobling? Hele den sekten er i alle fall ganske creepy.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-18, 08:30   #92
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Broen sesong 4

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

De holdt navnefest eller noe deromkring for ungen, som fikk navnet Sonny. Da ble det kommentert at de var vante til navn som slutter på Y elns. Vortegårdene er vel brystvortene eller areola?

Ja, det var det, eg fniste når dei sa vortegårdene, men har jo glemt det nå. Eg ser kvar episode to gonger for eg har ikkje nok kapasitet tip å få meg meg alt i første gjennomsjåing

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-18, 08:30   #93
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Broen sesong 4

Opprinnelig lagt inn av Pasta, her.

Jeg begynte å tenke på en teori i episode 4.
Saga og Henrik leter etter en kollega av Alice, som hun etter ryktene skal ha søkt råd hos. Det er ingen på jobben hennes som innrømmer å være denne personen.
I episode 4 forteller Frank? (mannen som hjelper Kristoffer og Sofie inn i «sekten») at hans jobb er å reise rundt til ulike firma for å gi råd og veiledning. Kan det være en kobling? Hele den sekten er i alle fall ganske creepy.

Tenk om barna er det på gården! Ho som han sønnen har møtt....uææææh

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-18, 09:23   #94
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Broen sesong 4

Jeg synes det med den aborten til Saga er litt merkelig. Hun spør Henrik om han vil ha barnet, hun tar de nødvendige hensyn for ikke å skade fosteret. Og så fjerner hun det sånn helt uten videre, uten å informere Henrik? Jeg synes ikke det ligner henne. Ser poenget om den forelskelses-greia, men jeg synes likevel det var en beslutning som ikke lignet Saga. «Uproff», liksom.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-18, 09:29   #95
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Broen sesong 4

Den var jo helt logisk, fra hennes perspektiv. Men trist, altså, stakkars Saga og stakkars Henrik!

Jeg er totalforvirret av persongalleriet, kjenner jeg, det hjelper ikke at jeg roter sammen ansikter også.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-18, 09:43   #96
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Broen sesong 4

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.


Jeg er totalforvirret av persongalleriet, kjenner jeg, det hjelper ikke at jeg roter sammen ansikter også.

Det var verre i sesong 3 med alle de der blonde unge mennene. Mannen min trodde lenge at tre ulike rollefigurer var en og samme person.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-18, 09:43   #97
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Broen sesong 4

Forklar, hvorfor logisk? Ut fra grunnen hun ga Henrik? Kanskje, men veldig ulikt henne å ikke i det minste informere? Hun visste jo veldig godt at Henrik ville ha barnet?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-18, 09:45   #98
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Broen sesong 4

Marte Stokstad sier i Nitimen at hun vet hvem morderen er... Hun er helt sikker!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-18, 09:49   #99
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.268
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Broen sesong 4

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Forklar, hvorfor logisk? Ut fra grunnen hun ga Henrik? Kanskje, men veldig ulikt henne å ikke i det minste informere? Hun visste jo veldig godt at Henrik ville ha barnet?

Hun skjønte, da de pratet om at hun skulle bo der og ikke lete videre etter egen leilihet, at det var det hun ville, være med Henrik. Og hun tolket ham at han vil være med henne. Ettersom hun mener at det ikke lar seg gjøre når det finnes et barn, så valgte hun dem - og dermed å ta bort barnet.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-18, 09:54   #100
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Broen sesong 4

Opprinnelig lagt inn av Sol, her.

Hun skjønte, da de pratet om at hun skulle bo der og ikke lete videre etter egen leilihet, at det var det hun ville, være med Henrik. Og hun tolket ham at han vil være med henne. Ettersom hun mener at det ikke lar seg gjøre når det finnes et barn, så valgte hun dem - og dermed å ta bort barnet.

Jojo. Jeg ser den. But still. Det hadde vært mer likt henne å ta den hormon-monologen først, og deretter si hva hun vil gjøre med det. Det å gå bak ryggen og lyve (hun gjorde jo det i trappen på politihuset) er ulikt henne.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no