Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

[Hotell] Det optimale stedet i NY

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Se resultatene: Hvilke områder er de optimale for hotell i New York?
Midtown Central 1 12,50%
Midtown East 0 0%
Theater District/Times Square Area 0 0%
Madison Square Garden Area 0 0%
Empire State Building Area 0 0%
Chelsea 0 0%
SoHo/Tribeca 3 37,50%
East Village 2 25,00%
Financial District 0 0%
Aner ikke, har aldri vært i NY 3 37,50%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 8. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-09-14, 14:16   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

[Hotell] Det optimale stedet i NY

Hvilke områder i New York er de optimale å velge hotell i, syns du?

Vi har hatt hotell ved Times Square og Empire State Building Area, men jeg har egentlig lyst å bo litt lenger sydover, men vil gjerne lytte på dere.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg NY 2.jpg (116,4 KB, 101 visninger)
Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-14, 14:18   #2
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.407
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [Hotell] Det optimale stedet i NY

Sånn avstandsmessig ville jeg bodd litt nedenfor Times Square, da kan du gå til Central Park, gå til East Village og FN-bygningen og Broadway og det meste. Hvis du er glad i å gå

Dette er nok også det dyreste området.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-14, 14:28   #3
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Hotell] Det optimale stedet i NY

Det kommer vel helt an på hva du skal, og hvor lenge du skal være der.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-14, 14:32   #4
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Hotell] Det optimale stedet i NY

Eg har prøvd begge deler og det er ingen tvil i mi sjel om at "nedom" sånn cirka Flat Iron er best å bo for meg og mine behov. Eg kryssa derfor på SoHo/TriBeCa og East Village.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-14, 14:39   #5
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Hotell] Det optimale stedet i NY

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Det kommer vel helt an på hva du skal, og hvor lenge du skal være der.

Surre rundt litt. Shopping, mye bare nyte livet på hyggelige steder samt noe turistting (vi har sett mye av det allerede). Dette er en veldig lite planlagt reise, vi skal dit nå i høstferien.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-14, 14:43   #6
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [Hotell] Det optimale stedet i NY

Jeg ville valgt SoHo/ Greenwich village - hyggelig og ikke så kaotisk område.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-14, 14:45   #7
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.862
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Hotell] Det optimale stedet i NY

Vi bodde rett ved siden av Macy's i sommer. Tror det var 35th omtrent på samme aveny som Empire State Building. Det var veldig midt i smørøyet, men veldig mye kjeder.

For litt mer "sjel" ville jeg bodd lenger ned. Men det har jeg ikke prøvd selv.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-09-14, 14:46   #8
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Hotell] Det optimale stedet i NY

Om jeg skulle reist tilbake til New York hadde jeg bodd i Park Slope eller Brooklyn Heights. Ingen av de er på Manhattan da. Ellers likte jeg East Village godt (utenom Chinatown og Little Italy), men jeg er nok litt mer "hjemme" i litt rarere nabolag. Jeg syns Times Square var fryktelig. Jeg har også bodd i Financial District, det likte jeg også godt. Jeg likte å spasere oppover mot Soho og Tribeca. Områdene rundt High Line.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-14, 14:50   #9
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Hotell] Det optimale stedet i NY

Ja, jeg likte meg ikke heller så veldig godt der, Tallulah.

Målet er å bestille på hotwire så vi vet jo aldri helt eksakt hvor vi får hotell, men kan jo velge stjerner og f.eks. at vi skal ha gratis internett og gym.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-14, 15:06   #10
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.407
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [Hotell] Det optimale stedet i NY

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Ja, jeg likte meg ikke heller så veldig godt der, Tallulah.

Målet er å bestille på hotwire så vi vet jo aldri helt eksakt hvor vi får hotell, men kan jo velge stjerner og f.eks. at vi skal ha gratis internett og gym.


Hvis målet er at området du bor i skal være hyggligst mulig, så ville nok jeg valgt lenger sør på Manhatten. Det går t-bane oppover dit de fleste turisttingene befinner seg.

Vi bestilte via hotwire sist vi var der, og fikk hotell i nærheten av FN-bygningen. Det ble aldri superbillig, men mye billigere enn direktebestilling, ihvertfall

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-14, 10:06   #11
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [Hotell] Det optimale stedet i NY

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Om jeg skulle reist tilbake til New York hadde jeg bodd i Park Slope eller Brooklyn Heights. Ingen av de er på Manhattan da. Ellers likte jeg East Village godt (utenom Chinatown og Little Italy), men jeg er nok litt mer "hjemme" i litt rarere nabolag. Jeg syns Times Square var fryktelig. Jeg har også bodd i Financial District, det likte jeg også godt. Jeg likte å spasere oppover mot Soho og Tribeca. Områdene rundt High Line.


Å, Park Slope! Bodde der for mange år siden. Jeg var tilbake i fjor, og det er uten tvil nydelig der.

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-14, 10:15   #12
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Hotell] Det optimale stedet i NY

Opprinnelig lagt inn av MissS, her.

Å, Park Slope! Bodde der for mange år siden. Jeg var tilbake i fjor, og det er uten tvil nydelig der.

Heldiggris! Jeg trivdes veldig godt der.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no