Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Vixen 2018

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-01-19, 20:49   #41
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.439
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vixen 2018

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg leser bloggene til Elsa Billgren, Sandra Beijer (hun har bl.a. oversatt Skam) og Kakan, og følger dem også på insta. Bare ta en titt på blogglista til Elle Sverige, temmelig mye mer diversitet enn på de norske bloggene. På blogglista til Elle Norge er fire blonde damer.

Ellers titter jeg mye innom amerikansk mote- og trendstoff, oftest med untgangspunkt i New York Times.

Tusen takk, her var det noen interessante ja.
Kom forresten på at jeg "liker" Guardian, New York Times, Stern og Spiegel på Facebook. Der er det jo alltid noe gøy å lese. Men fint å ha mer som er "nærmere".

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no