Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Når begynte du å bli grå i håret?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Når begynte du å bli grå i håret?
Før jeg ble 20. 5 2,89%
I alderen 20-25. 13 7,51%
I alderen 26-30. 10 5,78%
I alderen 31-35. 24 13,87%
I alderen 36-40. 23 13,29%
I alderen 41-45. 20 11,56%
I alderen 46-50. 6 3,47%
I alderen 51-60. 2 1,16%
Har ikke begynt å bli grå - er i 20-åra. 0 0%
Har ikke begynt å bli grå - er i 30-åra. 13 7,51%
Har ikke begynt å bli grå - er i 40-åra. 54 31,21%
Har ikke begynt å bli grå - er i 50-åra. 3 1,73%
Har ikke begynt å bli grå - er eldre enn 60. 0 0%
Lille persille med krusete hår (brokkoli) 0 0%
Deltakere: 173. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-01-19, 15:23   #21
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.976
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når begynte du å bli grå i håret?

Ca 25

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-19, 15:29   #22
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.967
Blogginnlegg: 269
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når begynte du å bli grå i håret?

Jeg svarte 31-35, uten å ha lest HI. Jeg har bare enkelthårstrå som knapt nok syns foreløpig, men fant de første for 3-4 år siden.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-19, 15:31   #23
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.361
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når begynte du å bli grå i håret?

Har ikke begynt å bli grå - er i 40-åra.

Men den som leter kan finne ett og annet grått hår. Det gikk vel fra 1 til kanskje 5 i løpet av fjoråret, har akkurat passert 40. Nå fokuserer jeg på å holde det pent og velfrisert og håper å fortsette å ha naturlig farge til det blir helt grått. Men det er helt greit at jeg ikke er helt der enda.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-19, 15:40   #24
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når begynte du å bli grå i håret?

Jeg er 40 og har foreløpig kanskje 6-7 grå hårstrå som har vært der i alle fall de siste 4-5 årene. Jeg har mørkt hår så de få som er synes godt, men det gjør ingenting.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013

Sist redigert av Myria : 07-01-19 kl 15:54.
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-19, 15:42   #25
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.405
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når begynte du å bli grå i håret?

Ikke funnet noen enda, et og annet enkelstrå kan vel ha sneket seg unna min oppmerksomhet, men jeg har blitt så mørk de siste årene at jeg merker dem vel.

Fyller 40 i år og altså enda ikke grå.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-19, 15:49   #26
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Når begynte du å bli grå i håret?

Fant det første da jeg var 21, etter jeg ble 30 eskalerte det skikkelig. Jeg bør farge hver 6. uke, men drøyer det som regel til hver 8. Det er dyrt, kjedelig og tidkrevende. Jeg har i utgangspunktet en ganske mørk brun farge, men over halve er nok grått om jeg lar det vokse ut. Jeg har faktisk prøvd det, og det ble ikke fint, så jeg venter noen år.

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-19, 15:54   #27
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når begynte du å bli grå i håret?

Jeg ble litt usikker, men mener det var etter 40, så valgte 41-

Det var bare ett strå, men jeg fikk helt SJOKK!! Jeg er lik "farsslekta" mi på alt, og særlig farger, og de blir ikke grå før de er pensjonister, minst, så jeg var totalt uforberedt på at JEG skulle bli GRÅ!!

(Det er som mannen min, han er HELT overbevist om at han aldri kommer til å miste håret, fordi faren hans fortsatt har tykt, flott hår, så jeg har rett og slett ikke hjerte til å fortelle ham at det begynner å dukke opp en liten måne... )

Nå er det fortsatt enkeltstrå, men langt flere, og jeg begynner å venne meg til tanken.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-19, 15:58   #28
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når begynte du å bli grå i håret?

Jeg er 43 og for et par år siden fant jeg de første grå hårstråene. Jeg er ikke gråhåret nå.

Men jeg vet faktisk ikke helt. Jeg har sånt hår som blir naturlig solbleket helt av seg selv hver sommer, så det er alltid enn del fargeforskjeller i mitt hår. Og det er rett og slett ikke så lett å se hva som er grått, hva som er solbleket og hva som er "mitt vanlige hår". Særlig siden min naturlige hårfarge er den nydelige fargen "Leverspostei". og

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-19, 16:15   #29
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når begynte du å bli grå i håret?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Men jeg vet faktisk ikke helt. Jeg har sånt hår som blir naturlig solbleket helt av seg selv hver sommer, så det er alltid enn del fargeforskjeller i mitt hår. Og det er rett og slett ikke så lett å se hva som er grått, hva som er solbleket og hva som er "mitt vanlige hår". Særlig siden min naturlige hårfarge er den nydelige fargen "Leverspostei". og

Men det er ingen dum farge å ha i denne sammenhengen, altså! Jeg har også det, arvet etter faren min - og han begynte ikke å bli grå før langt etter 60. Det grå synes jo heller ikke så godt på sånt mellomblondt hår. Mens pappa og jeg har pistrete, tynt og nordisk hår, har mamma tykt og pent hår - men hun ble til gjengjeld tidlig grå.

Jeg er 45 og tror ikke jeg har noen grå hår - men ville neppe visst det hvis jeg hadde det heller. Er forfengelig på mye, men veldig lite opptatt av håret mitt.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-19, 16:16   #30
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.449
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når begynte du å bli grå i håret?

Er 40. Har begynt å gråne nå.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-19, 16:58   #31
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når begynte du å bli grå i håret?

Jeg pleier å si at jeg fikk det med barna, altså etter 36. Fant nok et og annet før også, men da gikk jeg fra å farge det fordi jeg ville ha en kul farge til også å farge for å dekke.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-19, 17:03   #32
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.023
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Når begynte du å bli grå i håret?

Blir 40 i år og har foreløbig ingen grå enda. Ville sett det lett da jeg er mørk i håret.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-19, 17:36   #33
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når begynte du å bli grå i håret?

Leverpostei/kommuneblond her og.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-19, 17:54   #34
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når begynte du å bli grå i håret?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg blir 47 og har ikke grått i håret i følge frisøren min. Jeg er/var rødhåret, og har med alderen blitt blassere og mer blond.

En fordel å være rødhåret om man ikke ønsker å bli gråhåret ja.
Ingen grå hår her, blir 42 i år. Men vil mest sannsynlig ikke bli gråhåret heller.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-19, 18:11   #35
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når begynte du å bli grå i håret?

Jeg ble smått grå før fylte 25, men ble grå over natten da faren min ble syk da jeg var 27. Siden da har jeg blitt gråere og gråere, men mest i viker og over krona, så det er ikke jevnt. Jeg er forøvrig ikke grå, jeg er helt hvit. Mens håret som fortsatt har farge har blitt ganske mørkt. Ikke veldig pent sammen.

Faren min var helt hvit i håret og halvveis hvit da han var 45, så det er nok genetisk for min del. Jeg er straks 38.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-19, 18:30   #36
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når begynte du å bli grå i håret?

Ingen idé.

Jeg har farget håret jevnlig i snart 20 år, så når det dukket opp grå hår har jeg faktisk ikke greie på.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-19, 18:44   #37
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når begynte du å bli grå i håret?

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

En fordel å være rødhåret om man ikke ønsker å bli gråhåret ja.
Ingen grå hår her, blir 42 i år. Men vil mest sannsynlig ikke bli gråhåret heller.

Vel, i følge flere av artiklene jeg nå har lest (blant annet den lenket til over), så blir rødhårete oftest grå (eller hvit, da) før andre. Så man skal nok ikke ta ens eget hår som bevis for noe som helst. Jeg er også rødblond, og ble grå tidlig. Hos meg har det rødblonde blitt mørkere, samtidig som at jeg begynte å få hvite hår (eller det som kalles grå hår).

Grått hår er jo egentlig ikke grå hårstrå, men hvite hårstrå sammen med mørkere hårstrå. Da ser håret grått ut. Rødhårede har ikke det samme mørke håret sammen med det hvite, og det blir derfor ikke grått, men hvitt. Litt sånn som at blonde også får hvitt hår, men det syns ikke like godt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-19, 18:45   #38
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.790
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når begynte du å bli grå i håret?

Jeg startet i tredve-årene, men det er bare rundt ansiktet. Hadde det vært over hele hodet, enkelthåreller fullstendig, ville jeg kanskje bare latt det bli grått nå, men det ser bare dønn teit ut med en halv ring fra øre tiløre foran, så jeg farger.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-19, 18:54   #39
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Når begynte du å bli grå i håret?

Når jeg var 19. :skingrestemme:

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-19, 18:58   #40
cora
både her og der
 
cora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.834
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Når begynte du å bli grå i håret?

Jeg er 46 og alt underhåret er grått, så ca. halvparten med andre ord. Hestehale er ikke noe jeg går ofte med, for å si det sånn. Ser ganske rart ut, sørlig siden jeg ellers har mørkt hår. Når jeg løfter opp håret, ser man det veldig tydelig.

__________________
Cora og tre avkom (1999, 2001 og 2002)
cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no