Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Gave til sønnens kjæreste

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-12-18, 19:48   #1
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Gave til sønnens kjæreste

Hjelp. Jeg trenger tips til hva man gir til 17årige jenter.
Hun er veldig hyggelig og søt men vi kjenner henne ikke noe veldig.
Om vi snakker for mye med henne så mener sønnen at vi driver med utspørring..

Hva liker jenter i den alderen og hva kan vi gi uten at det blir teit?

Gutten selv er ikke opptatt av sånne gavegreier i det hele tatt så han sier at han har avtalt med henne at de går ut og spiser og går på kino etter nyttår..

Jeg prøver å si at det hadde vært koselig om han hadde kjøpt noe til henne allikevel.
Stønn. Gutter er av den enkle sorten men jeg er litt redd for at det kan være sårende for henne. Hun er jo bare søt og snill.

Hva gir guttene deres til kjærester i den alderen?

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-18, 19:52   #2
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gave til sønnens kjæreste

Jeg hadde neppe kjøpt gave til en kjæreste som jeg ikke kjente noe videre. Jeg tror mange 17-åringer ville syns det var litt kleint å få.

Eller mener du at du skal fikse gave til henne på vegne av sønnen din? For det er vel så NEI, NEI, NEI som det går an?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-18, 20:04   #3
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gave til sønnens kjæreste

Min sønn, femten, skulle «fikse noe».

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-18, 20:07   #4
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gave til sønnens kjæreste

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg hadde neppe kjøpt gave til en kjæreste som jeg ikke kjente noe videre. Jeg tror mange 17-åringer ville syns det var litt kleint å få.

Enig med Teo.
Jeg kunne strekt meg til et kinogavekort som de kunne brukt sammen.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-18, 20:26   #5
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.771
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gave til sønnens kjæreste

Frøkna her (og hennes venninner) er glade i skjerf, gavepakninger med håndkrem og slikt, gavekort på h&m, fluffy sokker, pysjsett..

Bokormen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-12-18, 20:27   #6
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.771
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gave til sønnens kjæreste

Det er mulig jeg misforsto litt, jeg trodde du mente gave fra dere foreldre.

Bokormen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-12-18, 20:27   #7
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.450
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gave til sønnens kjæreste

Jeg tenker vel at den jobben ville ikke jeg hatt, det måtte nesten barna mine ordne selv. Det er jo veldig vanskelig å vite hva man skal kjøpe til kjæresten til et av barna sine, det kan nok lett bli kleint,ja.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-18, 20:27   #8
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gave til sønnens kjæreste

Nja, tenkte mer å få noe tips som jeg kunne gitt videre til han så han kunne fått etpar idèer om hva han kunne kjøpt. Bare en liten ting. Sånn at han kunne fått rompa i gir og dratt ut og kjøpt noe i morgen.

Ikke noe smykkegreier. De har kun vært sammen i to måneder.
Men noe fra Vita eller noe. Parfymegreier? men hva?

Takk for forslag.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-18, 20:34   #9
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.249
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gave til sønnens kjæreste

Noe fra Body Shop? Han bør fikse det selv.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-18, 21:11   #10
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.354
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gave til sønnens kjæreste

Et stort og deilig skjerf.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-18, 21:55   #11
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gave til sønnens kjæreste

Duftlys, flaske fra S`willl, Freia sjokoladehjerter, god te og en fin kopp hvis hun liker slikt, parfyme, dusjsett etc fra Rituals, fine votter, fin julekule?



__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-18, 23:00   #12
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gave til sønnens kjæreste

En krem fra body shop tenker jeg faller i smak hos de fleste. Et stort skjerf også,med mindre hun er veldig opptatt av merker så det blir dyrt for å være riktig.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-18, 03:02   #13
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.492
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gave til sønnens kjæreste

Kari Traa kosebukse? 299 på sport1. Levis t-skjorte el Adidas t-skjorte? Stort skjerf? Gavepakning av et eller annet slag? Kosedress fra en eller annen kjede? Boken Snøsøstre?

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-18, 08:33   #14
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gave til sønnens kjæreste

Hvis han sier at de har avtalt at de skal gå ut sammen etter nyttår, hvorfor tror du ham ikke på det? Det er jo en potensielt ubehagelig situasjon du setter henne i om han gir henne noe og hun ikke har gitt noe tilbake. Dessuten burde du 100% applaudere at de gir hverandre samvær og opplevelser i stedet for ting, som jeg tipper de begge får mer enn nok av.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-18, 10:34   #15
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.481
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gave til sønnens kjæreste

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Hvis han sier at de har avtalt at de skal gå ut sammen etter nyttår, hvorfor tror du ham ikke på det? Det er jo en potensielt ubehagelig situasjon du setter henne i om han gir henne noe og hun ikke har gitt noe tilbake. Dessuten burde du 100% applaudere at de gir hverandre samvær og opplevelser i stedet for ting, som jeg tipper de begge får mer enn nok av.

Dette er jeg enig i.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-18, 12:26   #16
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gave til sønnens kjæreste

Jeg legger meg ikke opp hva han på straks 16 kjøper til kjæresten. Eller om han kjøper til henne. Selv om jeg kjenner henne rimelig godt ettersom hun har vært en god kompis i to år før hun ble kjæreste, og følgelig har vært en del hos oss.

La dem ordne opp sjøl, er altså tipset herfra.

__________________
2000, 2003, 2010
og engelen Guro 2011
ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-18, 12:53   #17
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gave til sønnens kjæreste

Ok, jeg bare synes han virket så uengasjert og var engstelig for at hun skulle bli lei seg selv om de avtalte tur ut sammen isteden.

Hun er så søt og naturlig og veldig ordentlig så det er en lykke at hun orker å holde ut med tøysekoppen min som til tider er så fryktelig fjollete.
Og det aller beste er at han har roet litt ned på party.
Om han skal ut så avtaler de at de er ute på noe med venner men at de drar hjem rundt midnatt så da kommer hun hit.

Neida, skal ikke bry meg. Greit å vite hvordan det er hos andre. Dette er første skikkelige kjæreste som han har tatt med hjem og som også overnatter.
Takk for alle fine råd.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-18, 15:06   #18
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gave til sønnens kjæreste

Guttungen her endte forresten på noe enkel ørepynt fra gullsmed. Han var opptatt av at det skulle være hennes stil (altså enkelt og ujålete), men at det måtte være sølv, siden hun har nikkelallergi. Jeg har ikke sett dem.

__________________
2000, 2003, 2010
og engelen Guro 2011
ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-18, 15:57   #19
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gave til sønnens kjæreste

Jeg og jentungen jaget tenåringen til byen nå for å kjøpe gave til kjæresten. Jentungen skulle hjelpe han så vi håper han kommer hjem med en gave.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-18, 21:56   #20
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gave til sønnens kjæreste

Eg syns dei pysjsetta på Cubus til 199 er fine og har kjøpt fleire av dei i år til nevnte målgruppe.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no