Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva er det tenåringsguttene ønsker seg / får til jul?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-11-18, 19:46   #41
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det tenåringsguttene ønsker seg / får til jul?

Men er de bedre enn låneskoene, da?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-18, 19:54   #42
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det tenåringsguttene ønsker seg / får til jul?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Men er de bedre enn låneskoene, da?

Har ikke sjekka rundt ennå, så vet ikke. Men jeg har tilgang til sweet deals i klatreutstyrsverdenen.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-18, 20:04   #43
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det tenåringsguttene ønsker seg / får til jul?

Ja, det går sikkert an å få bra kjøp, men det er visstnok stor forskjell på typ «rimelige» og typ «dyre» sko, så det er derfor jeg sitter og lurer på om det er verdt det.

Får man dyre sko billig, er det jo en litt annen vurdering, men da kjøper man jo ikke «rimelige» sko.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-18, 20:18   #44
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det tenåringsguttene ønsker seg / får til jul?

Nei, altså, det er sikkert egentlig ikke noe poeng, låneskoene er fine de, men noen ganger er det jo stas å ha eget utstyr også.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-18, 20:19   #45
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det tenåringsguttene ønsker seg / får til jul?

Hiawata syns låneskoene er helt kule, og det hadde ikke vært aktuelt med egne om han ikke var mer eller mindre utvokst i føttene. Han kan selvsagt få en voksesvosj til, men jeg håper føttene blir her en stund, i allefall.

Om han får det blir det ikke de billigste, og ikke de dyreste. Jeg har ikke sett så nøye på det ennå.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-18, 22:53   #46
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.693
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er det tenåringsguttene ønsker seg / får til jul?

Mave: Er han stor han klatregutten din? Eller en liten spirrevipp? Jeg har en klatresele etter junior her. Brukt max fire ganger. Med kalkpose. Men det er en juniorsele, så den passer ikke til en stor, nesten voksen gutt. Hvis brukt kan være et alternativ da.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-18, 00:45   #47
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det tenåringsguttene ønsker seg / får til jul?

Han er ganske stor, dvs han nærmer seg meg, hvertfall i tyngde og bredde. Takk for tilbud, da! Jeg er jo alltid ute etter brukt. Men, det er fullstendig uaktuelt for mine proffklatrere å kjøpe secondhand forresten, (sikkerhetsaspektet, ikke jåleri), gjelder det samme for sportsklatring mon tro?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-18, 00:58   #48
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det tenåringsguttene ønsker seg / får til jul?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

14-åringen ønsker seg/får onepiece, klatresko, mappe til Nintendo switch, ny drikkeflaske, treningstøy.

Onepiece fra hvor

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-18, 02:23   #49
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.752
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er det tenåringsguttene ønsker seg / får til jul?

Han ønsker seg ikke noe spesielt (han fikk ny mobil og AirPods i sommer) bortsett fra bodypillow med et eller annet Anime-motiv og bambusboxere fra Tufte. Boxere tror jeg han får fra mormor og morfar. Jeg har kjøpt et sett med ullundertøy siden han trenger det, samt at jeg har kjøpt to hoodies i ull/silkeblanding fra Northern Playground (https://www.northernplayground.no/nb...n-nb/hoodie-h/) Dyne som noen skrev over her er muligens en god ide, han har snakket om å få en varmere dyne et par ganger. (07-modellen får ny mobil siden han faktisk trenger det)

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-18, 02:31   #50
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.752
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er det tenåringsguttene ønsker seg / får til jul?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Han er ganske stor, dvs han nærmer seg meg, hvertfall i tyngde og bredde. Takk for tilbud, da! Jeg er jo alltid ute etter brukt. Men, det er fullstendig uaktuelt for mine proffklatrere å kjøpe secondhand forresten, (sikkerhetsaspektet, ikke jåleri), gjelder det samme for sportsklatring mon tro?

Brukt klatreutstyr er helt OK å kjøpe om det er i god stand (sele er nok i hvertfall uproblematisk, jeg ville vært mer skeptisk til tau, brems, slynger og slikt, men mindre man kan se at det er lite brukt. Snakk med noen som har klatret lenge for tips og råd). Oslo klatresenter har hatt brukt/byttekvelder tidligere. Kanskje de skal ha det igjen?

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-18, 02:34   #51
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.752
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er det tenåringsguttene ønsker seg / får til jul?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Nope. Billige sko til ikke-ferdig-utvokste føtter.

Hvis det konkurreres seriøst (selv på junior) vil skoene ha litt å si ifølge poden.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-18, 02:49   #52
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det tenåringsguttene ønsker seg / får til jul?

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Brukt klatreutstyr er helt OK å kjøpe om det er i god stand (sele er nok i hvertfall uproblematisk, jeg ville vært mer skeptisk til tau, brems, slynger og slikt, men mindre man kan se at det er lite brukt. Snakk med noen som har klatret lenge for tips og råd). Oslo klatresenter har hatt brukt/byttekvelder tidligere. Kanskje de skal ha det igjen?

Men det er ikke så lett å se på en sele om den har vært våt lenge, om den har vært oppbevart feil og slikt, selv om den er lite brukt? Mye lettere se om en ASAP ikke virker, lissom.

(Jeg går ut i fra at klatresenterne har periodiske kontroller på utstyret de låner ut.)

Men dette er en avsporing.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-18, 08:44   #53
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det tenåringsguttene ønsker seg / får til jul?

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Onepiece fra hvor

Litt usikker.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-18, 09:37   #54
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det tenåringsguttene ønsker seg / får til jul?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Litt usikker.

Søren Lillebror elsker disse, men det er vanskelig å finne store nok som ikke samtidig er gigantiske - selv i små størrelser. Sist fikk han fra House of Hygge (tror jeg).

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-18, 09:40   #55
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det tenåringsguttene ønsker seg / får til jul?

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Han ønsker seg ikke noe spesielt (han fikk ny mobil og AirPods i sommer) bortsett fra bodypillow med et eller annet Anime-motiv og bambusboxere fra Tufte. Boxere tror jeg han får fra mormor og morfar. Jeg har kjøpt et sett med ullundertøy siden han trenger det, samt at jeg har kjøpt to hoodies i ull/silkeblanding fra Northern Playground (https://www.northernplayground.no/nb...n-nb/hoodie-h/) Dyne som noen skrev over her er muligens en god ide, han har snakket om å få en varmere dyne et par ganger. (07-modellen får ny mobil siden han faktisk trenger det)

De var SÅ fine! Helt gull med alt i ett Hvordan er str?

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-18, 09:57   #56
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det tenåringsguttene ønsker seg / får til jul?

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Søren Lillebror elsker disse, men det er vanskelig å finne store nok som ikke samtidig er gigantiske - selv i små størrelser. Sist fikk han fra House of Hygge (tror jeg).

Min 13-åring fikk fra Onepiece i fjor til jul. Jeg kjøpte faktisk på Black Friday-salg i fjor ... Kjøpte en ensfarget damemodell for den d 12-ÅR gamle gutten.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-11-18, 10:16   #57
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det tenåringsguttene ønsker seg / får til jul?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Min 13-åring fikk fra Onepiece i fjor til jul. Jeg kjøpte faktisk på Black Friday-salg i fjor ... Kjøpte en ensfarget damemodell for den d 12-ÅR gamle gutten.

Ah, da sjekker jeg ut Takk for tips

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-18, 10:28   #58
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det tenåringsguttene ønsker seg / får til jul?

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Søren Lillebror elsker disse, men det er vanskelig å finne store nok som ikke samtidig er gigantiske - selv i små størrelser. Sist fikk han fra House of Hygge (tror jeg).

Vi har alltid funnet en eller annen på salg et sted. Nå sist hadde han en polarfleece-sak kjøpt i Sverige, men den stinket bare han hadde hatt den på i tre minutter, så nå satser jeg på å finne noe i vanlig joggis-stoff.

Jeg ser at merket onepiece har litt salg, men de er fremdeles ganske dyre. De har av og til hatt en bod på outleten på Vestby, men aner ingenting om de skal selge noe der i år frem mot jul.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-18, 10:38   #59
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det tenåringsguttene ønsker seg / får til jul?

Hm har onepiecer, men de er jo ikke orginalen da - min har kommet til å elsket å fått en slik. (problemet er nok at han nok har kommet til å gått med den hver helg og knapt nok gått ut fordi han "har bare på seg onepiece"...)

Min har fått hang-up på rubiks kube - så han ønsker seg ymse varianter av denne.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-18, 10:44   #60
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det tenåringsguttene ønsker seg / får til jul?

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Hm har onepiecer, men de er jo ikke orginalen da - min har kommet til å elsket å fått en slik. (problemet er nok at han nok har kommet til å gått med den hver helg og knapt nok gått ut fordi han "har bare på seg onepiece"...)

Min har fått hang-up på rubiks kube - så han ønsker seg ymse varianter av denne.

Merke spiller ingen rolle, ei heller farge. Siste vi hadde var knallgul og det fineste er lilla Vet du om det er voksenstr? Lillebror på 12 er blitt en liten mann.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no