Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hjelp meg å formulere en invitasjon!

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-06-13, 08:32   #241
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp meg å formulere en invitasjon!

Bitteliten update. Det gikk strålende! Vi ble mange, foruten to som meldte forfall, så var det faktisk (og dessverre) bare de minoritetsspråklige som ikke kom. Vi hadde en veldig hyggelig kveld og det later til at de aller fleste fant tonen veldig godt! Bare hyggeprat om "alt og ingenting", det falt seg helt naturlig - og en 6-8 stk av oss har allerede avtalt nytt treff med noe ekstra godt i glasset en kveld før St. Hans.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-13, 09:21   #242
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp meg å formulere en invitasjon!

Så hyggelig, Bomull. Den erfaringen har jeg også, at praten går lett om alt og ingenting og at selvfølgelig noen treffer tonen ekstra og holder mer kontakt.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-13, 09:23   #243
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.840
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp meg å formulere en invitasjon!

Så koselig

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-13, 10:14   #244
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp meg å formulere en invitasjon!

Her var alle innstilt på nytt treff, jeg tror en eller to andre tenker å invitere til en ny, stor samling i august. Jeg tenker jo også på å invitere alle, evt én fra hver hustand, alt ettersom. Men det var denne gang de som ble igjen helt til sist som nå avtalte å gå ut en tur også, før ferien. Det er jo alltid sånn at noen klikker bedre enn andre, selvsagt, men det var kjekt å se at vi tilsynelatende klikket ganske godt alle sammen.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-13, 11:27   #245
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å formulere en invitasjon!

Opprinnelig lagt inn av Bomull, her.

Bitteliten update. Det gikk strålende! Vi ble mange, foruten to som meldte forfall, så var det faktisk (og dessverre) bare de minoritetsspråklige som ikke kom. Vi hadde en veldig hyggelig kveld og det later til at de aller fleste fant tonen veldig godt! Bare hyggeprat om "alt og ingenting", det falt seg helt naturlig - og en 6-8 stk av oss har allerede avtalt nytt treff med noe ekstra godt i glasset en kveld før St. Hans.

Så bra Det var jo også det de aller fleste av oss har erfart fra liknende treff. Så flott at du tok initiativ, kred til deg!

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-13, 11:28   #246
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å formulere en invitasjon!

Så bra!

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-14, 12:31   #247
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.492
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp meg å formulere en invitasjon!

Gammel tråd der eg leita etter inspirasjon. Endte med dette:
Heisann!
Eg inviterer jenteforeldre på 4. trinnet til eit uformellt treff på Peppes 27.01.2013 kl. 18.00. Foreslår at me møtes utan jentene slik at me kan diskutere små og store ting som opptar jentene våre. Litt greit å finna ut kva som foregår i livet deira og korleis de andre løyser evt. små og store problem.
Håpar så mange som mulig har anledning til å vera med.
Helsing Amo

Det blei kjempekjekt og mange konstruktive idear og tilbakemeldingar, og kjempebra oppmøte.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no