Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Mobiltelefon med bra kamera og god mp3-spiller?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-04-07, 20:56   #1
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Mobiltelefon med bra kamera og god mp3-spiller?

I fjord sommer kjøpte jeg en musikkmobil fra Sony Ericsson. Den er egentlig kjempefin, men har et irriterende dårlig kamera med kun 1.3 megapixler. Jeg har nå funnet ut at det er mange av de bildene jeg tar med mobilen som jeg veldig gjerne skulle ha fremkalt, men det går jo ikke med den oppløsningen det er på bildene.

Derfor er jeg ute etter en mobiltelefon som både har bra kamera OG som har en god mp3-spiller.


Noen som har noen å anbefale?

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 21:00   #2
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.212
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Mobiltelefon med bra kamera og god mp3-spiller?

Nokia N73ME er veldig bra! 3,2 megapixel kamera også kan du ha 2gb minnekort, så det er plass til ganske mye musikk. Mannen fikk denne av meg til bursdagen sin, og han er veldig fornøyd med den.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 21:11   #3
livit
Duracell
 
livit sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Innlegg: 3.776
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Mobiltelefon med bra kamera og god mp3-spiller?

Opprinnelig lagt inn av Molly, her.

Nokia N73ME er veldig bra! 3,2 megapixel kamera også kan du ha 2gb minnekort, så det er plass til ganske mye musikk. Mannen fikk denne av meg til bursdagen sin, og han er veldig fornøyd med den.

Sikler på denne selv, men med alle kiropraktor-timene mine så må jeg nok drøye'n litt

__________________
Kos fra livit med to skjønninger -
Gutt 2000
Jente 2003
livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no