Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Ny perle fra Rotmo

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-05-12, 22:30   #21
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.505
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ny perle fra Rotmo

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Det tror jeg faktisk ikke. Endel av de søttitallsraddisene som var veldig opptatt av bygdenorge og norsk kultur har utviklet noen helt horrible synspunkter på innvandring.


En del av disse har nok rett og slett blitt gretne gamle gubber.


Jeg forsøkte i det lengste å se det som om at det var ment som et spark til de som fortjener det. Men må nok bare innse at det ikke er det. Han forsøker å forklare det med humor ...

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-12, 22:36   #22
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.812
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ny perle fra Rotmo

Gretten gammel gubbe ja.

Men i tillegg bæsj og tiss-humor på barnehagenivå.. Dessverre ikke første mannlige kunstner innen musikk og teater som begynner med det når de bikker 60.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-05-12, 22:55   #23
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.080
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ny perle fra Rotmo

...at det var?!!?

__________________
07 og 10
Pelle er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-05-12, 22:56   #24
Kreps-77
Like blid
 
Kreps-77 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 1.759
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ny perle fra Rotmo

Jeg er flau og skuffet.
Dette burde han ha holdt seg for god til.

Kreps-77 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-12, 23:02   #25
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.724
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny perle fra Rotmo

Jeg er faktisk sjokkert. Jeg har alltid hatt svært høye tanker om Rotmo. Frem til nå ...

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-12, 23:12   #26
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.551
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny perle fra Rotmo

Så utrolig fjernt! Hva skjedde her?

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-12, 23:30   #27
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny perle fra Rotmo

Jeg hørte ham bli intervjuet på radioen tidligere i kveld. Sammen med antirasistisk senter. Fritt fra hukommelsen: Han synes det er flott at antirasistisk senter reagerer, og han synes sangen er morsom. Men helt åpenbart ingen ironi inne i bildet, han argumenterte i mot innvandring og viste til historien fra 70-tallet med naive AP som sa at det ikke kom til å bli problemer, og det ble det jo så klart, og nå var det påan igjen med masse innvandring og AP som sa at det ikke kom til å bli noe problem - men vi skulle bare vente å se hvordan det kom til å ende det her, det kom ikke til å gå bra.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-12, 23:43   #28
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.792
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ny perle fra Rotmo

Jeg blir flau langt inn i margen. Har aldri hatt noe forhold til Rotmo, men hadde ikke forventa dette. Jaja, min gamle SV-pappa forfekter innimellom holdninger som skremmer vannet av meg, så ingenting bør vel sjokkere meg lenge
...

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-12, 23:59   #29
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ny perle fra Rotmo

Jeg har en søster som linket til dette på Facebook og hun klare å skrive: Kul tekst.

Vet ikke hva som gjør meg flauest jeg....

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-12, 07:53   #30
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ny perle fra Rotmo

Denne kommentaren, sakset fra saken, var i grunn veldig dekkende for det jeg tenker om dette: Tidligere hadde Rotmo en elegant frasering, evne til sjølironi, intelligent satire og moralsk trøkk. Nå framstår han som en redd og akterutseilt gammel mann. Både form og innhold har søkt nødhavn på et lavmål. Jeg blir bekymret, her er det noe som ikke stemmer...

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-12, 00:37   #31
leaht
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 95
leaht er litt kulleaht er litt kul
Standard

Sv: Ny perle fra Rotmo

Lurer på om kan ha fått svulst på hjernen eller en eller annen skade? Dette hørtes da helt vanvittig ut!

__________________
Det vonde drep du ikkje med øks...
leaht er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-12, 01:19   #32
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ny perle fra Rotmo

Kjenner jeg blir litt trist av hele Rotmo jeg nå. Ikke at jeg har vært noen stor fan, men jeg digget mye Vømmøl i yngre dager.

Og nå står Terje Tysland frem også, og synes det Rotmo leverer er helt topp.

Er nå jeg begynner å skjønne at min generasjon er blant de første til å ta til oss og aksepterer de endringer som skjer her i verden, og til å innse at Norge ikke bare er for oss som er født og oppvokst her, av generasjoner som også er født og oppvokst her.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-12, 01:43   #33
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.188
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ny perle fra Rotmo

Jeg er skuffet på så mange plan her. Hvordan kunne du, Hans Rotmo?

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-12, 15:50   #34
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv
 
Mirmell sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 1.921
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Sv: Ny perle fra Rotmo

Jeg har ikke noe forhold til Rotmo, men vet jo godt hvem han er (gjennom media, altså, kjenner ham på ingen måte personlig).

Men ja, makan til lavmål.

Sitat:

«Vi kutter og snitter i sopper og fitter på gutter og jenter og nykonvertitter. Omskjæring er vår kultur og vi har mer på lur.»

Altså, hæ? Jeg stemmer for svulst på hjernen.

Mirmell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-12, 16:15   #35
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ny perle fra Rotmo

Noe må ha skjedd med han det er sikkert. Hadde ikke forventet dette av han.

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-12, 16:31   #36
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.976
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny perle fra Rotmo

Oi. Jeg vet ikke om jeg skal le eller grine. Evt kaste opp.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-12, 20:32   #37
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny perle fra Rotmo

Snakk om lavmål fra en mann som har falt veldig mange hakk i mine øyne nå.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-14, 12:56   #38
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny perle fra Rotmo

Og han er i gang igjen. Virkelig ingen tvil om at han har blitt en motbydelig, brunsnuskete gammal rasistgubbe.
http://www.dagbladet.no/2014/01/22/k...otmo/31415905/
http://www.dagbladet.no/2014/01/21/k...otmo/31393969/

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-14, 12:59   #39
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.551
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny perle fra Rotmo

Nesten så jeg tenker han må ha fått et drypp.. Men forklaringen er nok ikke så enkel, dessverre. Skikkelig sjarmerende, not.

Også må jeg minne med selv om å slutte å lese kommentarfeltet under, slutte, slutte, slutte!

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-14, 13:08   #40
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.590
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ny perle fra Rotmo

Jeg synes det er litt overraskende hele opplegget. Tufs! Til tross for at han er en tufs nå så er jeg fremdeles glad i vømmøl og hans gamle ting. Vokst opp med det og bringer frem gode minner.

Ikke sjarmerende å gå fra å sparke oppover til dette brunslimete oppgulpet rettet mot en svak gruppe i samfunnet.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no