Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle ha kjøpt ny i dag?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-01-12, 14:44   #41
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle ha kjøpt ny i dag?

Jeg vurderer Galaxy2... Men ser det er mange andre Samsung mange er fornøyde med også, men litt usikker på hva de store forskjellene er. Bruker tlf til ringe, sms og surfing, ikke så mye annet.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 14:47   #42
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.242
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle ha kjøpt ny i dag?

Iphone 4s.
Jeg har Iphone 3gs og elsker den.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 14:47   #43
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.530
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle ha kjøpt ny i dag?

Hvis du ikke trenger den ekstra ytelsen, er det like greit å vurdere en billigere. Derfor jeg valgte Nexus S, jeg spiller ikke noe særlig, ser ikke film og hører ikke noe særlig på musikk heller.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 14:48   #44
konsulenten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle ha kjøpt ny i dag?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Og hvorfor reklamerer du ikke?

Godt spørsmål. Fordi jeg er vant til å fikse selv, antagelig. Skal prøve å oppgradere software på den først, så får vi se...

  Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 14:55   #45
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.842
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle ha kjøpt ny i dag?

Jeg tror jeg ender opp med å kjøpe galaxy s2, jeg ser den kommer bedre ut i tester enn Iphone.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 17:10   #46
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle ha kjøpt ny i dag?

IPhone!

Fordi det oppleves enkelt. Jeg får frysninger av tanken på å få noe annet, selv om det også sikkert er bra.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 17:11   #47
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.842
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle ha kjøpt ny i dag?

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Jeg tror jeg ender opp med å kjøpe galaxy s2, jeg ser den kommer bedre ut i tester enn Iphone.


Jeg har kjøpt en samsung galaxy s2.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 18:29   #48
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.642
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle ha kjøpt ny i dag?

Hva er det som er spesielt med appene til iphone?

Jeg er litt "keitete" av meg og hadde sikkert trengt en type robust mobil som tåler litt. Bør jeg unngå iphone, eller går den ikke så lett i stykker som det går rykter om?

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 18:30   #49
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.530
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle ha kjøpt ny i dag?

Den er jo laget av glass, så den tåler ikke voldsomt mye, nei.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 18:37   #50
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle ha kjøpt ny i dag?

Opprinnelig lagt inn av konsulenten, her.

Hmm ... jeg har Samsung Galaxy S2 og er i grunnen ikke så fornøyd. Den henger stadig, alarmen er upålitelig (jeg er helt avhengig av den men stadig vekk ringer den ikke), jeg må reboote den daglig for at den ikke skal tulle for mye.

Men da er det jo noe galt med telefonen din og ikke med Samsung Galaxy generelt. Min er ikke sånn, jeg har ikke hørt noen andre ha problemer heller, av de jeg kjenner. Jeg elsker telefonen og har ikke hatt et eneste problem. <3

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 18:38   #51
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.949
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle ha kjøpt ny i dag?

iPhone.

Den enkleste telefonen jeg noen gang har vært borti og allikevel mer funksjonalitet enn jeg ante var mulig.

Mannens iPhone har vart i 2,5 år nå, så lenge har han aldri hatt en og samme telefon før. Min er halvannet år. Riktignok har den vært til reperasjon en gang, men nå funker den helt fint igjen. Jeg har også måttet bytte forholdsvis ofte tidligere.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 18:47   #52
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.713
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle ha kjøpt ny i dag?

Definitivt iPhone. Har HTC nå og er nokså fornøyd, men er eplefantast og lengter. Dessverre gjør ikke lommeboka det samme.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 19:39   #53
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.998
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle ha kjøpt ny i dag?

Samsung Galaxy S2 hvis jeg hadde hatt pengene. Har Galaxy S nå og er godt fornøyd.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-01-12, 09:11   #54
konsulenten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle ha kjøpt ny i dag?

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Men da er det jo noe galt med telefonen din og ikke med Samsung Galaxy generelt.

Jeg mener ikke at det er noe galt med Samsung Galaxy generelt, jeg mener det er noe galt med Samsung generelt. Jeg kan godt ha vært uheldig, men når fire Samsung duppeditter her i huset (mobil, tv, datautstyr) ikke fungerer som forventet så konkluderer jeg for min egen del med at Samsung er crap. HI spurte hva jeg ville kjøpt om jeg skulle kjøpt ny i dag, og jeg hadde ikke kjøpt Samsung.

ETA:
Forresten har jeg visst Samsung Galaxy S, fant jeg ut nå. Ikke S2.

  Svar med sitat
Gammel 06-01-12, 09:24   #55
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle ha kjøpt ny i dag?

Nå har jeg et ganske kraftig silikondeksel på min iPhone, og den har hvertfall tålt utallige smell i gulvet.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-12, 10:12   #56
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.336
Blogginnlegg: 42
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle ha kjøpt ny i dag?

Jeg må ha ny, for min telefon virker bare av og til. Jeg har innmari lite lyst til å bruke så mye penger på telefon akkurat nå, men tror det må bli en iPhone. Hvit, så jeg ser forskjell på min og mannens, og dermed må det bli 4 eller 4s. Praktisk å ha samme som ham, så kan vi dele applikasjoner og sånt.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-01-12, 10:24   #57
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle ha kjøpt ny i dag?

Iphone, uten tvil Jeg har hatt Nokia og HTC før, men Iphone er tingen. Etter at jeg fikk Iphone er jeg blitt epleforelsket. :huset fullt av epleting:

Jeg sier som Rema: Det enkle er ofte det beste. ( I alle fall innenfor kombinasjonen Synnemor og tekniske duppeditter)

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-12, 10:42   #58
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle ha kjøpt ny i dag?

Opprinnelig lagt inn av Selma, her.

Jeg ville hatt en hvit iphone 4s.

Me too.

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Nå har jeg et ganske kraftig silikondeksel på min iPhone, og den har hvertfall tålt utallige smell i gulvet.

Her også. Den tåler en ettåring.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-12, 10:43   #59
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle ha kjøpt ny i dag?

Jeg er i grunn mer imponert over at den tåler meg.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-12, 10:45   #60
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle ha kjøpt ny i dag?

Setter du deg på den du også?

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no