Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hva er hovedforskjellen mellom en iPhone og HTC Desire?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-02-11, 17:31   #21
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er hovedforskjellen mellom en iPhone og HTC Desire?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg har elsket iPhonen min fra første sekund, og aldri vurdert noe annet. Å kalle den dårlig er jo direkte løgn. Den er et lite mirakel, er den.

Eg har aldri påstått at den er dårleg, men eg mislikar sterkt den sensuren som Apple driv med på "dingsar" der ein er avhengige av apps.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 17:42   #22
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.854
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er hovedforskjellen mellom en iPhone og HTC Desire?

Klart man kan være politisk motstander av Apple, men jeg synes ikke det kommer spesielt godt fram i denne tråden at iPhone er en vidunderlig funksjonell og brukervennlig liten sak. Og vakker. Og man kan jailbreake den om man vil ha tilgang til hele filsystemet og installere hva man vil.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 18:02   #23
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er hovedforskjellen mellom en iPhone og HTC Desire?

Hva folk oppfatter som både vakkert og funksjonelt er ganske individuelt da, i grunn. Da jeg kjøpte min HTC fortalte han fyren på mobilsjappa at av HTC, Iphone og Samsung Galaxy, så likte han Samsung sin best. Det kommer forøvrig an på hva man tenker bruke telefonen til også.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 18:05   #24
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.713
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er hovedforskjellen mellom en iPhone og HTC Desire?

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Hva er det du mener ikke fungerer med Samsung da?

For min del har det funket dårlig med veldig mye, men så har jeg hatt den billige Corby. Det har vært en møkkatelefon fra dag 1. Jeg lånte en Galaxy en måned for å se om jeg skulle kjøpe den, men jeg synes den også er tungt oppbygd og med mange irriterende bugs.

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg har elsket iPhonen min fra første sekund, og aldri vurdert noe annet. Å kalle den dårlig er jo direkte løgn. Den er et lite mirakel, er den.

Jeg er helt overbevist om at iPhone er fantastisk, for meg er det pris det går på.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 18:18   #25
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.370
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er hovedforskjellen mellom en iPhone og HTC Desire?

Da jeg kjøpte min iPhone for ett år siden gjorde jeg ganske mange undersøkelser, siden jeg i utgangspunktet ikke liker appleprodukter, hverken politisk eller med tanke på brukervennlighet. Det jeg fant ut var at HTC den gangen hadde blitt mye dyrere, om jeg skulle få samme funksjonaliteten som fra iPhone. Mye kan ha endret seg på det året, men jeg ville tenkt nøye gjennom hva man tenker å bruke telefonen til, og deretter ta et valg basert på det. Det hjelper ikke at en telefon er billigere om den ikke gir deg det du trenger.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 18:19   #26
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.713
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er hovedforskjellen mellom en iPhone og HTC Desire?

Det er veldig sant, Tallulah. Jeg for eksempel har ingen bruk for personlig e-post på min telefon, så det er ikke et kriterie jeg trenger å ta hensyn til. Dessuten er det jo som flere her har presisert, smak og behag (og også bruksområde) er virkelig forskjellig.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 18:22   #27
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er hovedforskjellen mellom en iPhone og HTC Desire?

For min del sto valget mellom HTC Desire og HTC Desire HD. Den siste er jo relativt mye større, og for mange er det en negativ ting (feks om man tenker ha den i lomma). Men jeg ville ha stor skjerm, og jeg ville ha et bedre kamera. Derfor valgte jeg den. Jeg har jo uansett veske å putte den i. Jeg visste jeg kom til å bruke min mye ift å ta bilder, sende sms og surfe på nett. Så det var viktige kriterier for min del.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 18:25   #28
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er hovedforskjellen mellom en iPhone og HTC Desire?

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Jeg innstalerte den appen, og den låste hele outlooken min.. Noen spesiell jeg kan bruke som ikke gjør det? Dvs jeg fikk hele tiden synk. feil..

Hmm. Jeg blir litt usikker, kanskje det ikke er outlook jeg bruker til epost? Jeg bare fikk eposten installert skjønner du, så jeg kan ikke hjelpe. Men det fungerer fint med min epost.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 18:27   #29
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er hovedforskjellen mellom en iPhone og HTC Desire?

Lykke til med Desire Fryd! Jeg er som sagt veldig glad i min. Jeg tror jeg liker den bedre enn mannen sin Galaxy.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 19:54   #30
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.204
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er hovedforskjellen mellom en iPhone og HTC Desire?

Opprinnelig lagt inn av Fryd, her.

Jeg lånte en Galaxy en måned for å se om jeg skulle kjøpe den, men jeg synes den også er tungt oppbygd og med mange irriterende bugs.

Hmm! Hvilke bugs er det du tenker på? Jeg syns det er en del tull med kalenderen (Hallo? Tiersdag? Jeg kjenner jeg har fryktelig lyst til å redigere bort den e-en.), men det er ikke spesielt alvorlig. Elsker at det er så enkelt å dele kalender med for eksempel mannen min. Ikke har den det klokke-tullet som iPhone har, heller.

Men tungt oppbygd? Det krever litt tilvenning - som vel de fleste telefoner gjør, men så er det ganske enkelt å finne fram, syns jeg. Det eneste jeg er misfornøyd med, er at jeg må lade telefonen nesten hver natt, men slik er jo disse telefonene. Angry bird koster faktisk litt strøm.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 10:09   #31
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva er hovedforskjellen mellom en iPhone og HTC Desire?

Det er jo litt spesielt å tenke på hvordan den første Macintosh-en ble introdusert i 1984, med koblinger opp mot Orwells 1984 i sin første reklamefilm. Slik Apple har utviklet seg, har man vel endret retning noe i henhold til dette ståstedet. Jeg synes det blir skummelt når et selskap skal ha makt på den måten Apple har nå, og være en redaktør på den måten for hva folk skal gjøre/lese/høre/se. Det er ikke Apples oppgave å være overformynderi og vurdere hva Du og Jeg skal konsumere. Sensur på denne måten er skummelt....

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 10:20   #32
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.761
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er hovedforskjellen mellom en iPhone og HTC Desire?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

iPhone er en vidunderlig funksjonell og brukervennlig liten sak. Og vakker.

Men er den mer vakrere, mer funksjonell og mer brukervennlig enn en HTC?

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 10:41   #33
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva er hovedforskjellen mellom en iPhone og HTC Desire?

Opprinnelig lagt inn av Sybil, her.

Jeg er superfornøyd med min Desire, vil aldri ha Iphone!

Det er jeg også, og har ikke nevneverdig lyst på iPhone.

  Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 10:43   #34
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.807
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva er hovedforskjellen mellom en iPhone og HTC Desire?

Jeg har bare en gammel, kjip Nokia, men jeg har lyst på en Iphone.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 10:43   #35
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er hovedforskjellen mellom en iPhone og HTC Desire?

Er småforelska i min htc desire hd. Av ein eller annan grunn så har eg ikkje ønska meg ein iphone. Eg har sett på andre merker. Med htc fekk eg ein mobil som har alt. Og ein stor og god skjerm. For andre er det kanskje ikkje eit så stort poeng, men for meg var det det.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 10:46   #36
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva er hovedforskjellen mellom en iPhone og HTC Desire?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Men er den mer vakrere, mer funksjonell og mer brukervennlig enn en HTC?

Jeg synes ikke det, men den kan jo pyntes opp med veldig mye mer stæsj da - enn det HTC kan. Med deksler, vesker og hva har du.

  Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 10:49   #37
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.761
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er hovedforskjellen mellom en iPhone og HTC Desire?

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Jeg har bare en gammel, kjip Nokia, men jeg har lyst på en Iphone.

Det er der jeg er. Men jeg er protestantisk oppdratt, og vant til å ikke unne meg noe før jeg virkelig trenger det, så nå går jeg bare og sender onde tanker til Nokia-en og håper at den dør snart.

Er det rart jeg vil ha en ny, når jeg nå må ta til takke med dette?

http://www.teknofil.no/wip4/perfekt_...d.epl?id=14074

Bestemor, my ass.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 10:49   #38
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva er hovedforskjellen mellom en iPhone og HTC Desire?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Men er den mer vakrere, mer funksjonell og mer brukervennlig enn en HTC?



Om jeg skal være litt teknisk sånn for en gangs skyld så vil jeg si at de har hvert sitt bruksområde.

iPhone er en dings med stort potensiale for fritidsgreier. Den har lekrifiserte grensesnitt, den har veldig lyssterk skjerm og den har masse gøy greier for musikk og film og sånn. Den har masse annet også, men jeg vil hevde at om man skal ha en ren mediedings og leketøy så er iphone et artig valg. Sånn om man finner seg i å forholde seg til iTunes og måtte kjøpe greier osv da. Jeg ser bort fra at man kan hacke hele spetakkelet og bygge den om. Jeg tar utgangspunkt i en ganske vanlig bruker som bruker den som folk flest.

Den største ulempen er at den ser ut til å tåle veldig lite før den ryker. Det ser ut til at mange tar kvelden etter et fall i gulvet eller noe sånt, så for meg ville det ikke vært en aktuell telefon. :slomse:


HTC er mer av et nytteverktøy. Den kan være router, den kan bruke mail, den kan gjøre alt mulig jobbgreier ganske kjekt - og ikke minst så har den android hvor man altså laster ned det man vil ha og slipper å forholde seg til ett bestemt selskap.

Den er også knallgod på medier, men den er ikke like lekrifisert i grensesnittene og smykkepreget som iphone - dette er langt mer et innmari gøyalt verktøy. Dessuten virker den mer solid enn iphone.

Selv har jeg en Xperia og er strålende fornøyd med den og regner med at jeg vil fortsette å foretrekke android til tross for å ha et hus fullt av iphoner, ipader og mac-greier. Jeg liker den rett og slett bedre.

  Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 10:53   #39
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er hovedforskjellen mellom en iPhone og HTC Desire?

Jeg har hatt HTC før, en for 5 år siden, som var som en liten datamaskin. Enda en etter det. Mindre og bedre. Men vanskelige å bruke, spesielt den første. Veldig komplisert vil jeg si. Desire er noe helt annet. Enkel i bruk.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 11:11   #40
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.761
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er hovedforskjellen mellom en iPhone og HTC Desire?

Jeg vil vel i utgangspunktet ha et nyttverktøy mer enn et leketøy. Og så vil jeg at telefonen skal være noenlunde solid. En persilleblad-iPhone hadde jeg bare blitt nervøs av.

Jeg er irritert nok over at jeg kun kan bruke iTunes til iPod-en min, så jeg tør ikke engang tenke på irritasjonsnivået ved bruk av iPhone.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no