Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Jeg trenger lavkarbo-hjelp

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-02-14, 12:45   #21
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.802
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg trenger lavkarbo-hjelp

Den er lavkarbo. Ikke noe som trenger å kuttes der.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-14, 12:54   #22
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg trenger lavkarbo-hjelp

Takk for hjelp!

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-14, 14:39   #23
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg trenger lavkarbo-hjelp

Jeg kjører en liberal utgave av lavkarbo etter anbefaling fra ernæringsfysiolog. Spiser veldig mye bær, nøtter og grønnsaker. Spiser ikke noe hel eller halvfabrikata. Passer på å aldri bli veldig sulten, og spiser 6 måltider om dagen. 3 store 3 små. Kan tilate meg et kornmåltid om dagen (noe jeg stortsett ikke benytter meg av). Tenker at jeg ikke vil på noen "diett" og dermed kan ikke opplegget være for strengt. Dette er en livsstilsendring.

Dette er en dokumentar som jeg syntes er verdt å se om man vurderer lavkarbo i veldig streng utgave. Det som kommer etter 30 minutter er spesielt interssant.


(Kilde: youtube.com)


Sist redigert av Joika : 16-02-14 kl 14:45.
Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no