Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Wilton icing colour til kakedeig?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-07-13, 10:49   #1
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.431
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Wilton icing colour til kakedeig?

Jeg surfer ebay for harde livet og er temmelig lost på både det og fancy baketing. Har tenkt å lage flerfarget kake(en farge i hvert lag) og har kommet over ett slikt sett med farger, kan det brukes til dette formålet eller kan det virkelig bare brukes til kremen?

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-13, 11:13   #2
Kahlan
Bør lage seg en tittel selv
 
Kahlan sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.300
Kahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populær
Standard

Sv: Wilton icing colour til kakedeig?

Jeg har brukt de fargene i deigen, f.eks laget jeg sorte Darth Vader og grønne Yoda kjeks til bursdager, de ble knalltøffe og godt motatt. (Forresten så ser man fargen igjen etter noen dager i følge min datter )

__________________
Kahlan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-13, 12:16   #3
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Wilton icing colour til kakedeig?

De funker til formålet.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-13, 13:20   #4
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.431
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Wilton icing colour til kakedeig?

Takk for svar, er bestilt - tror nok det er langt billigere på ebay enn i butikk her. Ble noen muffinsformer og slikt også. Ebay er igrunnen veldig farlig, nesten godt jeg har dårlig råd ellers å tror jeg kjøkkenet mitt fort hadde blitt temmelig overfylt av "kjekt å ha".

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-13, 13:58   #5
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Wilton icing colour til kakedeig?

Opprinnelig lagt inn av Kahlan, her.

Jeg har brukt de fargene i deigen, f.eks laget jeg sorte Darth Vader og grønne Yoda kjeks til bursdager, de ble knalltøffe og godt motatt. (Forresten så ser man fargen igjen etter noen dager i følge min datter )

Dette "glemte" jeg da jeg brukte de fargene til å farge marsipan til Mellomste sin barndåp. Derfor stilte jeg også med blå hender i dåpen.

Sitat:

OBS. Fargene kan smitte av på huden, så husk å bruke hansker når du knar den inn i marsipan eller fondant.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no